Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 66K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 31 άτομα (0 μέλη και 31 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 162 63,3%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 45 17,6%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 49 19,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    256
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.262
Κριτικές
47
Like
17.806
Πόντοι
13.116
1762608515624.jpeg
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.157
Κριτικές
15
Like
31.009
Πόντοι
7.046

Επική ΖΑΙΟμαχία || Σάουθπαρκ Της Ευρώπης​

 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.312
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Όλα τα κόμματα όταν διεκδικούν την εξουσία, παρουσιάζονται συμπαγή και κοινή γραμμή και με μια βεβαιότητα για το τι πρέπει να γίνει και πως.
Εδώ έχουμε πριν γίνει καν το κόμμα , τα ασφαλιστικά με΄τρα του μελλοντικού κόμματος με ένα απο τους ημέτερους εκδότες....
Βέβαια τα ασφαλιστικά τα έκανε ο εκδοτικός, αλλά προφανώς με την σύμφωνη γνώμη με τον ΑΛ6.
Ε ρε τι έχουν να δουν τα ματια μας ακόμα....
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.448
Like
49.254
Πόντοι
10.131

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.448
Like
49.254
Πόντοι
10.131

riding

Μέγας
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
5.960
Κριτικές
2
Like
15.273
Πόντοι
3.836
Μόνο αν δώσει κάνα νησάκι στον Ερντο ο Κουλι θα δικαιωθεί ο Τσιπρας..

Κοντοζυγώνει η ώρα …όλο και πιο πολύ ακούγεται

 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.448
Like
49.254
Πόντοι
10.131

Ρε μαλακα Τσιπρα δεν ειδες τα παιδια σου πως εχουν ντυθει; Η Περιστερα δεν τα ειδε; Μηπως ξύριζε το μουνι της εκεινη την ωρα;

Αν ειναι δυνατόν να πηγαίνουν σε κηδεία με φούτερ NIKE και με βερμουδα!!! Χάθηκε ενα πουκάμισο και ενα παντελόνι, εστω μια μπλουζα με ενα τζιν;;

Ο τυπος θελει να ξανακυβερνηση την χωρα και δεν μπορει να κυβερνηση το σπιτι του!
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.448
Like
49.254
Πόντοι
10.131
 

riding

Μέγας
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
5.960
Κριτικές
2
Like
15.273
Πόντοι
3.836
Τι ν αυτό με τα ελληνικά «μίντια»;

Μας έχουν σπάσει τις μπάλες με 20αδευτερολεπτα αποσπάσματα της Ιθακης του Τσίπρα σήμερα :confused:


Για οπεκεπε και την απεργία των αγροτών στους δρόμους ούτε κουβέντα ακόμα
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
κι επίσης ο μαραντζίδης μου φαίνεται λίγος
κάλλιστα μπορεί να έχει γράψει τέτοια μαλακία.
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.259
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
Ο εκδότης σκέφτηκε ότι με αυτά τα μαργαριτάρια θα πουλήσει.

Τι να πεις για αυτό τον άνθρωπο τελικά; Χωρίς κανένα λόγο βαθαίνει ακόμη περισσότερο την κρίση στην αριστερά. Η χαριστική βολή σε ένα πτώμα. Λες και τον έχει βάλει ο Μητσοτάκης.
Κάποιοι τα λέγαμε από τότε ότι η κυβέρνηση Σύριζα είναι τσίρκο και μας έλεγαν φασίστες, πείτε τώρα και τον Τσίπρα φασίστα ρε τσεγκεβάρες του καναπέ.

Ο Τσίπρας δε νομίζω ότι παίρνει απλά εκδίκηση από την αριστερά που τον πέταξε έξω. Το rebranding που κοροϊδεύουν πολλοί το είπε και το έκανε. Πετάει το μπαλάκι στους συνεργάτες του, ότι και καλά αυτός καλά τα έλεγε αυτοί δεν τον άκουγαν, διαχωρίζει τη θέση του από την αριστερά και μοστράρεται για γαμπρός σε άλλο κόμμα με προίκα όσους ψήφους πιστεύει ότι μπορεί να κουβαλήσει. Να τον δούμε στο ΠΑΣΟΚ όπου σε βάθος χρονου μπορεί να βρεθεί και αρχηγός; Γιατί όχι; Τέτοιο μπουρδέλο που είναι όλα σήμερα.
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.448
Like
49.254
Πόντοι
10.131
Το να κανεις λαθος επιλογη σε 1-2 συνεργάτες σου ειναι ανθρώπινο, το να τους βγάζεις ομως ολους άχρηστους, ανίκανους και λίγους δείχνει ξεκάθαρα οτι και εσυ εισουν άχρηστος, ανίκανος και λίγος.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.312
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Το να κανεις λαθος επιλογη σε 1-2 συνεργάτες σου ειναι ανθρώπινο, το να τους βγάζεις ομως ολους άχρηστους, ανίκανους και λίγους δείχνει ξεκάθαρα οτι και εσυ εισουν άχρηστος, ανίκανος και λίγος.
Σωστό. Η διαφωνία μου με το στυλ Τσίπρα είναι μεγάλη με το θέμα Βαρουφάκη. ΟΚ, είναι νάρκισος κλπ. Αυτά είναι σωστά. Ποιός όμως χάραξε το να πάμε με επιθετική πολιτική και οχι με την πολιτική που εφαρμόστηκε επι Τσακαλώτου?? Αυτό δεν είναι απόφαση Βαρουφάκη, αλλά απόφαση Υπουργικού Συμβουλίου, άρα και Τσίπρα.
Μάλιστα μπορώ να πω, και μόνο Τσίπρα, Φλαμπουράρη και κάποιων άλλων που αποφάσισαν να βάλουν τον Βαρουφάλη και οχι την ομάδα Μήλιου - Σταθάκη.
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.295
Like
1.940
Πόντοι
216
"Τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμα"...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

"Τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμα"...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom