Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Τύπε για τον Πολάκη , το ευχαριστώ το χρωστάτε στον Αλέξη που τον διέγραψε. Ξέρετε όμως από δεκανίκια πολιτικούς σε άλλα κόμματα.Οι νεοδημοκρατες οφειλουμε ενα τεραστιο ευχαριστω στην Τσαπανιδου και τον Πολακη,
Ρε τύπε, οσο καλη διαθεση και να εχω, τι να συζητησω? Το ενδεχομενο να ψηφισει καποτε η ΝΔ τον Τσιπρα για Προεδρο της Δημοκρατιας? Κάπου ώπα ρε τύπε, ελεος δηλαδη.Τύπε για τον Πολάκη , το ευχαριστώ το χρωστάτε στον Αλέξη που τον διέγραψε. Ξέρετε όμως από δεκανίκια πολιτικούς σε άλλα κόμματα.
Για τον Αλέξη , το αντάλλαγμα που θα δει όλος ο λαός και τα γίδια , είναι ότι θα γίνει πρόεδρος ΜΕ ΨΗΦΟΥΣ ΤΗΣ ΝΔ.
Θυμίζει Σαμαρά η Ιστορία. Το 1993 ξαναέφερε το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία και το 1995 δεν το έριξε, αλλά το στήριξε.
Τωρα το πηρες χαμπαρι?Έχει κάνει μποτοξάκι ο Αλ6ς?
Διαβάζω κάτι σχόλια...![]()
Ρε τύπε, οσο καλη διαθεση και να εχω, τι να συζητησω? Το ενδεχομενο να ψηφισει καποτε η ΝΔ τον Τσιπρα για Προεδρο της Δημοκρατιας? Κάπου ώπα ρε τύπε, ελεος δηλαδη.
Δεν τον έδιωξε τον πολάκη, ούτε πρόκειται, μια μεγάλη συγνώμη θα ζητήσει ο γιδοβοσκός και θα ναι πάλι υποψήφιος.Πιστεύεις ότι είναι τόσο χαζός, που έδιωξε τώρα τον Πολάκη ; Και ότι δεν το έκανε για να ενισχύσει τη ΝΔ ;
Ξεκάθαρα έκανε κίνηση που κόβει ψήφους από το ΣΥΡΙΖΑ, που εννοείται δεν πάει καλά ως αντιπολίτευση ,
για να ενισχύσει τη ΝΔ. Είναι στημένο το παιχνίδι , μόνο ηλίθιοι δεν το βλέπουν .
Αν υπήρχε αντιπολίτευση με τη μισή δυναμικότητα του παλιού ΠΑΣΟΚ,
με δεδομένο ΠΟΣΟ ΝΑΥΑΓΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ , Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
θα ήταν στο 85% και η ΝΔ θα πάσχιζε για το 3% να μπει στη Βουλή.
Αυτα τα περί "χειροτερης κυβερνησης της μεταπολιτευσης" μονο γέλια προκαλούν, καθώς μιλαμε για την μονη κυβερνηση που σε ολη τη θητεια της δεν βρεθηκε να κινδυνευει ποτέ απο την αντιπολιτευση. Αυτο το πρωτοφανές γεγονός, προφανώς δεν μπορεί να συμβαινει με μια "χειροτερη κυβερνηση της μεταπολιτευσης". Οχι ρε τύπε. Δεν κολλάει.Πιστεύεις ότι είναι τόσο χαζός, που έδιωξε τώρα τον Πολάκη ; Και ότι δεν το έκανε για να ενισχύσει τη ΝΔ ;
Ξεκάθαρα έκανε κίνηση που κόβει ψήφους από το ΣΥΡΙΖΑ, που εννοείται δεν πάει καλά ως αντιπολίτευση ,
για να ενισχύσει τη ΝΔ. Είναι στημένο το παιχνίδι , μόνο ηλίθιοι δεν το βλέπουν .
Αν υπήρχε αντιπολίτευση με τη μισή δυναμικότητα του παλιού ΠΑΣΟΚ,
με δεδομένο ΠΟΣΟ ΝΑΥΑΓΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ , Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
θα ήταν στο 85% και η ΝΔ θα πάσχιζε για το 3% να μπει στη Βουλή.
Θα ειναι παλι υποψηφιος ο Πολακης? Οχι τύπε. Στοιχηματακι?Δεν τον έδιωξε τον πολάκη, ούτε πρόκειται, μια μεγάλη συγνώμη θα ζητήσει ο γιδοβοσκός και θα ναι πάλι υποψήφιος.
Αυτα τα περί "χειροτερης κυβερνησης της μεταπολιτευσης" μονο γέλια προκαλούν, καθώς μιλαμε για την μονη κυβερνηση που σε ολη τη θητεια της δεν βρεθηκε να κινδυνευει ποτέ απο την αντιπολιτευση. Αυτο το πρωτοφανές γεγονός, προφανώς δεν μπορεί να συμβαινει με μια "χειροτερη κυβερνηση της μεταπολιτευσης". Οχι ρε τύπε. Δεν κολλάει
Nαι, αλλά δεν εχουμε ούτε κατοχική, ούτε δικτατορικη κυβερνηση. Απλα εθελοτυφλείς ως σνηθωςΑρχηγέ μου και οι κατοχικές κυβερνήσεις δεν κινδύνευαν από αντιπολίτευση ! Και δικτάτορες όπως ο τσαουσέσκου !
ΑΥΤΟ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ... ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΛΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ;
Άτοπος ο συλλογισμός σου. Δεν ισχύει απλά. Ποτέ δεν ήταν κριτήριο του αν είναι καλή μια κυβέρνηση
το αν απειλείται από την ... αντιπολίτευση !!!
Μπορεί να είναι τρισάθλια και να μην υπάρχει αντιπολίτευση .
Nαι, αλλά δεν εχουμε ούτε κατοχική, ούτε δικτατορικη κυβερνηση. Απλα εθελοτυφλείς ως σνηθως
δεν ξέρει από αυτά ο αλεξ. πήρε ο πατέρας του και ο καφετζης του 600 ευρώ επιστροφή από ΔΕΗΈχουμε κυβέρνηση που ανέβασε την τιμή της φέτας κατά 50% . Και του αραβοσιτέλαιου την πήγε Χ 2.2
Διπλασίασε την τιμή των καυσόξυλων λέμε !
Πολύ τυχεροί όμως, που δεν έκανε φέτος κρύο .
Κοροϊδεύει τον μπρόεδρο το μουνόπανο ο Κεφαλονίτης
Μαζεψαν πολυ ξυλο τα αναρχια συμφωνα με την ανακοινωση τους...![]()
Προπηλάκισαν τον Δημήτρη Βίτσα σε συγκέντρωση για τα Τέμπη | in.gr
Αναφορές κάνουν λόγο ότι το επεισόδιο εξελίχθηκε σε σύρραξη μεταξύ των αντιεξουσιαστών και διαδηλωτών, ενώ όταν έφθασε η αστυνομία το επεισόδιο είχε λήξειwww.in.gr
Θύμα προπηλακισμού από ομάδα ατόμων έπεσε νωρίτερα ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Βίτσας που συμμετείχε σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τα Τέμπη στο Ίλιον.
Σύμφωνα με πληροφορίες ομάδα αντιεξουσιαστών όταν αντιλήφθηκε την παρουσία του κ. Βίτσα στη συγκέντρωση άρχισε να τον αποδοκιμάζει ενώ κινήθηκαν και απειλητικά εναντίον του.
Ανυπομονω....ετοιμάζομαι από τώρα να βγάλω γούστα...Μετά τις εκλογές, θα γίνει της πουτάνας στο μπουρδέλο της Κουμουνδούρου.
![]()
Ο Πολάκης ζητά εισβολή στο κράτος με προγραφές δημοσιογράφων, δικαστών, τραπεζιτών και του Πιτσιλή της ΑΑΔΕ - iefimerida.gr
«Ξαναχτυπά» με νέα ανάρτηση ο Παύλος Πολάκης. Ο πρώην αν. υπουργός Υγείας επί ΣΥΡΙΖΑ βλέπει «βαθύ κράτος» και βάζει στο στόχαστρό του, δημοσιογράφους, μέλη του δικαστικού σώματος και της διοίκησης της ΑΑΔΕ, αλλά και τραπεζικά στελέχη της χώρας.www.iefimerida.gr


Τους...γ@/??!σε χωρίς προφυλακτικό!!!!Φτου ρε γαμωτο.
Τους ικανούς ελληνες τους παιρνει το τσιπρακι.
Φτου.![]()
Δυνατό πολιτικό χαρτί παιρνει ο συριζα.Τους...γ@/??!σε χωρίς προφυλακτικό!!!!
Ε,ρε γλεντιαααααα!!!!!