argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.321
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.420
- Πόντοι
- 16.235
Η πλάκα είναι ότι σε πορείες τους βγάζουν ΚΑΙ ελληνικές σημαίες.Για ξεκαρφωμα ίσως...τα έλεγε και ο Στρατής Μυριβήλης που δεν τον λες και ακραίο.![]()
Η καλύτερη συμφωνία θα ήταν 2 φρεγάτες για 3 δις... ενώ τελικά πήραμε 3 φρεγάτες με 2,7 δις!
Αν περιμένεις από κουμούνα να κάνει οικονομική διαπραγμάτευση και μάλιστα για εθνικά θέματα... σώθηκες. Διοτι ως γνωστόν, Έλληνας και κομμουνιστής δεν γίνεται![]()

στην Γιουγκοσλαβία και με τον πόλεμο τους έφεραν όλους εδώ με μεταγραφή.
