travestolagnos
Μέγας
- Εγγρ.
- 6 Οκτ 2011
- Μηνύματα
- 9.412
- Κριτικές
- 25
- Like
- 2.898
- Πόντοι
- 4.637
ολες οι κατηγοριες παιζουν.....αν εισαι στρειτ θα ανηκεις στην μειοψηφειατρανς κρος γκευ ειναι η πλειοψειφια....κακως που δεν εχεις παει.....δεν δαγκωνουν....Παιδιά γενικά συχνάζουν στο μαγαζί τρανς/crossdressers η κυρίως άντρες; Και τι φάση είναι όλο λεω να έρθω μόνος αλλά το αναβαλω
και οταν αναβει το κεφι γινεται τρελλος χαβαλες

για τους θαμωνες?