Νέα

TS14 Trans Bar Θεσσαλονίκη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Lia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 325
  • Εμφανίσεις 105K
  • Ετικέτες
    θεσσαλονίκη
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

TSTRANSBAR14

Μέλος
Εγγρ.
25 Δεκ 2014
Μηνύματα
6
Like
0
Πόντοι
0
ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΛΗ ΜΑΣ  ;)
 

Spiler

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.335
Κριτικές
10
Like
3.688
Πόντοι
6.495
Καλές δουλειές κορίτσια!  
 

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
καλησπερα στην ομορφη παρεα του ts...καλησπερα στο  μαγαζι που παντα περναω καλα οταν ερχομαι... ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
 

TSTRANSBAR14

Μέλος
Εγγρ.
25 Δεκ 2014
Μηνύματα
6
Like
0
Πόντοι
0
-
 

Συνημμένα

  • 20141205.jpg
    20141205.jpg
    393,6 KB · Εμφανίσεις: 142

TSTRANSBAR14

Μέλος
Εγγρ.
25 Δεκ 2014
Μηνύματα
6
Like
0
Πόντοι
0
-
 

Συνημμένα

  • 10881562_10204569292305042_6846137642639129360_n.jpg
    10881562_10204569292305042_6846137642639129360_n.jpg
    77 KB · Εμφανίσεις: 119

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
απλος ομορφος ζεστος χωρος....καλα να περνατε :rockon: :rockon:
 

batraxos!!

Σεβαστός
Εγγρ.
26 Φεβ 2012
Μηνύματα
11.417
Κριτικές
5
Like
6.432
Πόντοι
1.206
εν τελει ειχα δυκιο ότι εισται από της καλητερες στο χωρο......
από τι βλεπω εχει περασει ολος ο καλος ο κοσμος για να σας χαζεψει αντ καλα χριστουγεννα.....
 

al pacino

Τιμημένος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2008
Μηνύματα
5.379
Κριτικές
294
Like
11.020
Πόντοι
15.355
Ελάτε να γνωριστούμε,πίνοντας το ποτό μας,χαλαρά και όπου βγει!!
Είστε όλοι καλοδεχούμενοι, χωρίς ταμπού και προκαταλήψεις,σεβόμενοι πάντα την αξιοπρέπεια και το επίπεδο όλων μας!!
η Νινα ερχεται στο καταστημα σας??...θελω να την καμακωσω ενα βραδυ μ'αρεσει πολυ  :P :P
 

koulalex

Μέλος
Εγγρ.
13 Αυγ 2008
Μηνύματα
72
Like
42
Πόντοι
0
Καλες δουλειες κοριτσια! Και χρονια πολλα!
 

Glykomoutsounos

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Δεκ 2005
Μηνύματα
3.843
Like
3.238
Πόντοι
1.706
καναπεδάκια δεν βλέπω κι ανησχυχώ.. :)
 

CROSSLOVER

Μέλος
Εγγρ.
8 Αυγ 2012
Μηνύματα
208
Κριτικές
3
Like
8
Πόντοι
1
Κορίτσια καλές δουλειές (αν και σας έχω ευχηθεί από κοντά) και χρόνια πολλά.Παιδιά όσες φορές πήγα τα κορίτσια με έκαναν να νιώσω ότι πηγαίνω σε ένα χώρο γνώριμο και φυσικά με έκαναν να αισθανθώ άνετα.Όποτε ανεβαίνω Θεσ/νίκη περνάω πάντα από εκεί και πάντα περνάω καλά.
Καλές γιορτές και καλή Πρωτοχρονιά να έχουμε όλοι.
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.656
Κριτικές
173
Like
39.842
Πόντοι
38.529
Κορίτσια καλές δουλειές (αν και σας έχω ευχηθεί από κοντά) και χρόνια πολλά.Παιδιά όσες φορές πήγα τα κορίτσια με έκαναν να νιώσω ότι πηγαίνω σε ένα χώρο γνώριμο και φυσικά με έκαναν να αισθανθώ άνετα.Όποτε ανεβαίνω Θεσ/νίκη περνάω πάντα από εκεί και πάντα περνάω καλά.
Καλές γιορτές και καλή Πρωτοχρονιά να έχουμε όλοι.
Δλδ?Για πες πως περνας και ποσα πλερώνεις?
 

CROSSLOVER

Μέλος
Εγγρ.
8 Αυγ 2012
Μηνύματα
208
Κριτικές
3
Like
8
Πόντοι
1
Δλδ?Για πες πως περνας και ποσα πλερώνεις?

Αδερφέ χρόνια πολλά.Φαντάζομαι ότι δεν είσαι ο Χαρδούβελης για αυτό θα σου πω.Πίνω αρκετά 5-6 ποτά τη φορά και κερνάω αλλά 2-3 και ποτέ δεν έχω πληρώσει πάνω από 50 εξήντα ευρώ.
Τώρα το πως περνάω.Μιλώντας,χαβαλεδιάζοντας,ακούγοντας μουσική.Αυτό που μου αρέσει είναι ότι σε σχέση με τη πιάτσα η διαφορά είναι ότι μπορείς να παραμυθιαστείς (αν το θέλεις βέβαια) και να συνεχίσεις για τα περαιτέρω έχοντας την αίσθηση ότι "έβγαλες " γκόμενα και όχι ότι ψώνισες από πιάτσα.Αυτά για μένα είναι αρκετά να με κάνουν να περνάω καλά φίλε μου.
 

kaboul

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2013
Μηνύματα
3.265
Κριτικές
1
Like
23
Πόντοι
16
Αδερφέ χρόνια πολλά.Φαντάζομαι ότι δεν είσαι ο Χαρδούβελης για αυτό θα σου πω.Πίνω αρκετά 5-6 ποτά τη φορά και κερνάω αλλά 2-3 και ποτέ δεν έχω πληρώσει πάνω από 50 εξήντα ευρώ.
Τώρα το πως περνάω.Μιλώντας,χαβαλεδιάζοντας,ακούγοντας μουσική.Αυτό που μου αρέσει είναι ότι σε σχέση με τη πιάτσα η διαφορά είναι ότι μπορείς να παραμυθιαστείς (αν το θέλεις βέβαια) και να συνεχίσεις για τα περαιτέρω έχοντας την αίσθηση ότι "έβγαλες " γκόμενα και όχι ότι ψώνισες από πιάτσα.Αυτά για μένα είναι αρκετά να με κάνουν να περνάω καλά φίλε μου.
συχνάζουν και κροσακια να ξέρουμε αν ποτε ανέβουμε Σαλονικα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom