Νέα

TS Marjory

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Hellion
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 104
  • Εμφανίσεις 25K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 0 άτομα (0 μέλη και 0 επισκέπτες)

Carlo.Kneels

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2011
Μηνύματα
80
Κριτικές
9
Like
150
Πόντοι
0
μεγάλε εσύ ηρθες προχθες και δεν καταδέχεσαι να κάνεις μια κριτικη της προκοπης.. θα ζητας να μαθεις κι εσυ γιο αλλες και θα παρεις τα @@ μας

Κατ αρχήν δεν ηρθα προχθες. Φαντάζομαι είδες το προφίλ και βιάστηκες να κρίνεις.

Κατά δεύτερο το αν είμαι παλιός ή νέος δεν έχει καμμία σχέση με το ότι δεν κάθησα να ΞΑΝΑγράψω την κριτική που έχω ήδη κάνει. Αντίθετα είπα σε όλους δημόσια το πως να ψάξουν να την βρούνε και απάντησα και στα private messages που ζητούσαν info.

Επίσης αν εξακολουθείς να πιστεύες ότι γενικώς δεν μοιράζομαι πληροφορίες κάνε ένα search και βρες την απάντηση που ψάχνεις.
Αλλά κάντο! ... και μην ανοίγεις το στόμα σου αν δεν είσαι σίγουρος ότι αυτά που θα πεις είναι σωστά.

Άντε και καλό καλοκαίρι...
 

Glykomoutsounos

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Δεκ 2005
Μηνύματα
3.843
Like
3.238
Πόντοι
1.706
οταν θα μαθεις να μιλας με ωραιο τροπο θα τα ξαναπουμε... κι οταν θελουμε να βοηθησουμε καποιον δεν του λεμε "ψαξε".. βάζουμε ενα λινκ... καλο καλοκαιρι και σε σενα
 

Audir8

Σπουδαίος
Εγγρ.
14 Αυγ 2010
Μηνύματα
716
Κριτικές
15
Like
647
Πόντοι
3.235
Συναντιση στο κλασικό σπίτι της Ιβάννας στο καλλιμάρμαρο τό 2013.Μπαίνει στο δωμάτιο με σέξι βρακι..
Γημνο τσημπουκι..και μετα βγάζει οξω τον πηραβλο. Τον πήρα στόμα σαν σοκολάτα ήτανε σαν ξύλο απο σκούπα χοντρό μα διπλάσιο πάχος
Μετα με ξαπλοσε ανασκελλα και μου βάλε τα πόδια στον ώμους της και με πήρε.
Μετα στα τέσερα και μετα την καβαλησα και εχυνα στην κοιλλια της.
Αλλά τα εκατό γιουρια είναι 100. Κάπου είδα 60 το μισαωρο. Ισχυει?
Αμα ναι πάω τώρα κιόλας.. Είναι καυλα η γκομενα αλλά πολλή επιθετική να σε σ φορμαρει
 

sohoviz

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Μαρ 2009
Μηνύματα
3.449
Κριτικές
13
Like
1.436
Πόντοι
1.096
Συναντιση στο κλασικό σπίτι της Ιβάννας στο καλλιμάρμαρο τό 2013.Μπαίνει στο δωμάτιο με σέξι βρακι..
Γημνο τσημπουκι..και μετα βγάζει οξω τον πηραβλο. Τον πήρα στόμα σαν σοκολάτα ήτανε σαν ξύλο απο σκούπα χοντρό μα διπλάσιο πάχος
Μετα με ξαπλοσε ανασκελλα και μου βάλε τα πόδια στον ώμους της και με πήρε.
Μετα στα τέσερα και μετα την καβαλησα και εχυνα στην κοιλλια της.
Αλλά τα εκατό γιουρια είναι 100. Κάπου είδα 60 το μισαωρο. Ισχυει?
Αμα ναι πάω τώρα κιόλας.. Είναι καυλα η γκομενα αλλά πολλή επιθετική να σε σ φορμαρει
πω πω σε λυπάμαι φιλε μου θα σε ξέσκισε στο πουτσο με το σπαθί της χα χα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom