Niko_laos
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Απρ 2019
- Μηνύματα
- 155
- Like
- 195
- Πόντοι
- 1
Γράφτηκε και πιο πριν. Ψηφαλάκια και πολιτικό κόστος.
Κάνω κάθε μέρα καμία εκατοστή επαγγελματικά χιλιόμετρα. Βλέπω τα ίδια και τα ίδια. Κάθε μέρα γλιτώνω στο τσακ το τρακάρισμα. Πχ χτες ΜΑΛΑΚΑΣ ερχόταν σκούπα και παραβίασε το ΣΤΟΠ σε κυκλικό κόμβο με μεγάλη ορατότητα. Έπεσα στα φρένα. Σήμερα είχα πίσω μου μηχανάκι το οποίο προσπαθούσε απεγνωσμένα να με προσπεράσει μέσα στην πόλη. Έψαχνα για παρκάρισμα και έπρεπε να έχω το νου μου και στο βλάκα.
Η τροχαία και το λιμενικό στα @@ τους. Ειδικά με το λιμενικό κάνω συνέχεια κουβέντα καθώς έχω κολλητό φίλο. Ο τύπος ζητάει συνεχώς θαλάσσια υπηρεσία διότι στην παραλιακή ζώνη δεν τους επιτρέπουν να κάνουν τίποτα λόγω μαγαζιών και είναι πολύ εκνευρισμένος. Έχουν συμβεί δεκάδες ατυχήματα με σερβιτόρους και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έχει τα @@ να ζητήσει βοήθεια. Σου λέει ο μαγαζάτορας πως αν κυνηγήσουμε τους πελάτες που τρέχουν με τα αυτοκίνητα και τα μηχανάκια δεν θα ξαναπατήσουν στο μαγαζί μας.
Το ίδιο και εκτός. Έχω κάνει κουβέντα με τεχνικό σύμβουλο του Δήμου για κολώνες φωτισμού σε επαρχιακό δρόμο και μου είπε πως ΔΕΝ γίνεται διότι ο δρόμος ανήκει στην Περιφέρεια και πρέπει να γίνει κόμβος κτλ. Το σημείο ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΑ.
Σε αυτά που έγραψες προσθέτω και το ποσό εύκολα περνάνε γεμάτο κοκκικο και πράσινο για τον πεζό.
Στάσου σε ένα φανάρι στην Μεσογείων και θα μετρήσεις άπειρα τέτοια περιστατικά.
Πάντως όλοι οι μεγάλοι δρόμοι στην Αττική (κιφησιας, μεσογειων, παραλιακή, σύγγρου, βουλιαγμένης, μαρκοπούλου,...)
αργά το βράδυ γίνονται autobahn...
Aν παρατηρήσεις τα δυστυχήματα με πιτσιρίκια ή γρήγορα αυτοκίνητα γίνονται βράδυ που αδειάζουν οι δρόμοι αυτοί.
Και είμαι σίγουρος ότι τα δυστυχήματα για τα οποία συζητάμε εδώ γίνονται με >>120χλμ/ωρα
Σε αυτές τις ταχύτητες δεν πιστεύω ότι είναι θέμα πολιτικού κόστους...
Βασικά δεν πιστεύω ότι υπάρχει καν πολιτικό κόστος αν αποφασίσουν να πέσουν πρόστιμα βροχή σε περίπτωση που π.χ. μετά τις 12
ξεπεράσεις κατα 50% (!!!) το επιτρεπτό όριο. Δηλαδή αν αντί για 80 πας με >120
(φαντάζομαι 80 τα είναι το επίσημο όριο πχ στην Κιφησιάς)
Ο συνδυασμός κάμερας και αυστηρών ποινών εξαλείφει όχι μόνο την έλλειψη παιδείας, την οδηγική παραβατικότητας αλλά και το έγκλημα*
Και φυσικά ο ποινή πρέπει να είναι αντίστοιχος του εισοδήματος. Π.χ:
είσαι πιτσιρικάς και πέρασες με κόκκινο (1/4 τους μισθού σου σύμφωνα με την εργανη πρόστιμο)
είσαι ο Κίμων ο Κουλουρης και περνάς 4(!) κόκκινα; 4 *1/4 της βουλευτικής σου αποζημίωσης.
* Αλήθεια, όταν γνωρίζεις ότι τα πάντα βιντεοσκοπουνται θα ήταν δυνατό να γίνουν εγκληματα όπως:
α) Γρηγορόπουλου
β) Φουντούλη & Καπελώνη
γ) Μαφιόζικη εκτέλεση στο Βενζινάδικο στον Νέο κόσμο
δεν θέλουν φίλε μου, δεν θέλουν, και δεν είναι το πολιτικό κόστος...
Είναι το ότι η καταγραφή των πάντων (ακόμα και της φόρτωσης εμπορευματικής αμαξοστοιχίας σε έναν σταθμό)
διαπαιδαγωγεί, αποκαλύπτει, απλοποιεί, αποσυμπλέκει.
Και δεν θέλουν τίποτα από τα παραπάνω διότι η υπάρχουσα κατάσταση στηρίζεται στην έλλειψη τους.