Νέα

Τροχαία ατυχήματα-δυστυχήματα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Anemodoura
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 144K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.458
Κριτικές
207
Like
67.318
Πόντοι
48.917
OP
OP
Anemodoura

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.436
Like
49.227
Πόντοι
10.131

Ρουμανια τυποι χωρα που ειναι ικανη μονο να παραγει πουτανες και μπουκαδορους! Χειρότεροι απο εμας!

Εχει συμβεί ξανα ακριβως το ιδιο ατύχημα με νταλίκα και αντι να πανε την επόμενη μερα και να ξηλώσουν τις κωλομπαρες τις αφήσαν μεχρι να σκοτωθεί ανθρωπος.

Ρε καλά σας εκανε ο Τσαουσεσκου και σας γαμαγε 20 χρονια.
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973
OP
OP
Anemodoura

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.436
Like
49.227
Πόντοι
10.131

xenitemenos

Μέγας
Εγγρ.
14 Οκτ 2018
Μηνύματα
7.836
Κριτικές
15
Like
11.921
Πόντοι
3.846

Ο τυπος πηγαινε ταπα, κατάφερε να τουμπάρει το Smart!
Το ότι το σμαρτ παραβίασε STOP το έκανες γαργάρα;
 

midas69

Μέγας
Εγγρ.
22 Φεβ 2012
Μηνύματα
16.591
Like
13.368
Πόντοι
3.656
#18
ξαναδες λιγο θειο.
τα μπαρμπαδια ειναι ΝΤΕΦΑΚΤΟ οτι πρεπει να σταματησουν να οδηγουν μετα τα 60.
τα υπολοιπα γιδια ειναι αλλη κατηγορια, μην τα μπερδευεις.
Μεχρι τα 68 σας ςχει βάλει να δουλεύετε ο κουλις κ θα σας παρει στα 60 το δίπλωμα!???
 
OP
OP
Anemodoura

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.436
Like
49.227
Πόντοι
10.131

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.150
Κριτικές
15
Like
30.987
Πόντοι
7.046

Το μουνοπανο έτρεχε σε εναν δρόμο που ολοι την ωρα τον διασχίζει κόσμος εντός και εκτός διαβάσεων.
Καμία μα ΚΑΜΙΑ γαμωκύβερνηση, όσο ζω εγώ τουλάχιστον, δεν έβαλε ΠΟΤΕ στόχο την μείωση των τροχαίων και την καλυτέρευση της οδηγικής νοοτροπίας.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.517
Πόντοι
6.256
Πόσο μπορεί να έτρεχε ένα σμαρτ 25ετίας, που στα καλά του, είχε 40 άλογα ;
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΚ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

αντι για μαλακίες για σκυλιά και γατιά ;;;
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.549
Κριτικές
195
Like
65.019
Πόντοι
48.437


συγνωμη αλλα τα ηθελε ο κωλος του ετσι οπως χωνονται.
καλα να παθει λοιπον 57 χρονων ΜΑΛΑΚΑΣ.
αδιαφορω για τα σχολια που θα κανουν οι μηχανοβιοι του μπου.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756


συγνωμη αλλα τα ηθελε ο κωλος του ετσι οπως χωνονται.
καλα να παθει λοιπον 57 χρονων ΜΑΛΑΚΑΣ.
αδιαφορω για τα σχολια που θα κανουν οι μηχανοβιοι του μπου.
δεν εχεις και αδικο.
Περνανε οι γαμημενοι συριζα απο καθρεπτες και ειδικα αναμεσα σε σταματημενους

ασε το αλλο που εν κινηση εχεις παντα εναν μαλακα μηχανοβιο απο δεξια και εναν απο αριστερα και δεν μπορεις να αλλαξεις ουτε λωριδα, σε εγκλωβιζουν
 
OP
OP
Anemodoura

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.436
Like
49.227
Πόντοι
10.131
Με την αύξηση της κίνησης στην Αθηνα το τελευταίο διάστημα πιστεύω ότι θα αυξηθούν τα δυστυχήματα με μηχανάκια.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.721
Like
57.517
Πόντοι
12.756

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.549
Κριτικές
195
Like
65.019
Πόντοι
48.437
Με την αύξηση της κίνησης στην Αθηνα το τελευταίο διάστημα πιστεύω ότι θα αυξηθούν τα δυστυχήματα με μηχανάκια.
για μενα οι πρωτοι υπαιτιοι για αυτο ειναι αυτοι οι ιδιοι οι μηχανοβιοι.
αδιαφορουν οι ιδιοι πρωτοι για την ασφαλεια τους ετσι οπως κινουνται.
εχει και ΙΧηδες μαλακες,αλλα ποιον να πρωτοπρολαβεις.
 

enduro

Μέγας
Εγγρ.
12 Ιουν 2014
Μηνύματα
15.840
Like
15.944
Πόντοι
3.656
συγνωμη αλλα τα ηθελε ο κωλος του ετσι οπως χωνονται.
καλα να παθει λοιπον 57 χρονων ΜΑΛΑΚΑΣ.
αδιαφορω για τα σχολια που θα κανουν οι μηχανοβιοι του μπου.

τυπε να ξες παντως εμενα δεν με προσβαλλεις :hi::hi::hi:
ετσι κι αλλιως παω πολυ αργα και προσεχτικα με τη μηχανη μου :confused::confused::confused:


1685114498801.jpeg
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.147
Πόντοι
9.345
Διήθηση λέγεται το περασμα
αναμεσα στα ΙΧ
Μερικοί πραγματι πηγαινουν σαν να μην υπάρχει αυριο
Αλλά από έναν 57αρη περιμενεις κάποια προσοχη
Κάτι τρέχει με το γαμο-εμβολιο, τρέλανε κόσμο...
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.470
Πόντοι
16.235
Διήθηση λέγεται το περασμα
αναμεσα στα ΙΧ
Μερικοί πραγματι πηγαινουν σαν να μην υπάρχει αυριο
Αλλά από έναν 57αρη περιμενεις κάποια προσοχη
Κάτι τρέχει με το γαμο-εμβολιο, τρέλανε κόσμο...
Μου έλεγε συναδελφισσα για άλλον συνάδελφο που έχουν πιάσει πουρί οι αρτηρίες του ...ότι φταίει το εμβόλιο...ο τύπος ζυγίζει όσο δύο γυναίκες ( γύρω στα 120 κιλά περίπου) και καπνίζει ωσάν Αραψ ...ΚΑΙ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ!!!!;;;;!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom