LION7
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 26 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 30.790
- Κριτικές
- 16
- Like
- 10.400
- Πόντοι
- 8.645
ο αλλος ειδες τι επαθε....βρηκα που ειναι γιαννενα....προσεχε μην σου στειλω κανα κουτι γλυκα σπιτι σου.....κλασε ρε...
κρυφε μοντ...![]()
![]()
![]()
![]()
ο αλλος ειδες τι επαθε....βρηκα που ειναι γιαννενα....προσεχε μην σου στειλω κανα κουτι γλυκα σπιτι σου.....
με δυναμιτακια μεσα.....![]()
![]()

[move][size=16pt]life 97 ξανά σάλτα γαμμμμμήσου !![/size][/move]

σε βλεπω που τρως πατατακια και ξυνεις τα @@ σου τωρα.....εχω ασυλο απο την φορθνετ...![]()
![]()
![]()
![]()

Απο το...σαλτα και ξανασαλτα, θα γινω σαλταδοροs![]()
![]()
Δεν απάντησες στομου.
)πες μου τι φοραωσε βλεπω που τρως πατατακια και ξυνεις τα @@ σου τωρα.....![]()
![]()
με δεσμευει το απορρητο των επικοινωνιων.....Γκλ,η Λουκία (ή αλιώς...όpelastra) ποιανου κλώνος είναι;;;;![]()
παντελονι τζην και ασπρη μπλουζα.....πες μου τι φοραω![]()
![]()
Εχω μπλεξει με την δουλεια ρε........Αλλα το καλοκαιρι θα παρω τα πανω μουΈχασες σήμερα , είχαμε τρελό scaut masaz ;) ;)
εχεις αλλη μια ευκαιριαπαντελονι τζην και ασπρη μπλουζα.....![]()
το στριγκ..... ;)εχεις αλλη μια ευκαιρια![]()
Θά τά πούμε θά σέ πάρω τηλ τη δευτέρα......Εχω μπλεξει με την δουλεια ρε........Αλλα το καλοκαιρι θα παρω τα πανω μου
Τριπλο καθε μερα, μεχρι να πονεσει η βαλανοs ;) ;)
εχεις αλλη μια ευκαιρια![]()
Κορμακι??????????
γιεααααααααααααααααααα