Επισκέπτης
σε σοκαρα φιλεναδα?:o :o :o :o :o

ακομα δε με βαλατε >
σε σοκαρα φιλεναδα?:o :o :o :o :o

ειχα ανοιξει τα πατσατζιδικα και σκεφτομαι να ανοιξω και το καφενειο του τζιελ ,να περναει το αλτεκι να πινει καφε.....Εσυ ανοιξε τα κοντοσουβλια του σαιτ![]()

βυζαρες.....τι να λεμε.....;σε σοκαρα φιλεναδα?
ακομα δε με βαλατε >![]()

ναι...τα δικα μου ειναι καλυτεραρεεεεεεεεεεεεε να μας κοροιδεψεις πας![]()

σε σοκαρα φιλεναδα?
ακομα δε με βαλατε >![]()
σ'αρεσουν καμαρι μου?εσενα θα σου δειξω τα αληθινα :-*βυζαρες.....τι να λεμε.....;![]()
θα μπειςσε σοκαρα φιλεναδα?
ακομα δε με βαλατε >![]()
Τα δικα σου ειναι μικρα με μεγαλη ρωγαναι...τα δικα μου ειναι καλυτερα![]()
:-σ'αρεσουν καμαρι μου?εσενα θα σου δειξω τα αληθινα :-*
ειχα ανοιξει τα πατσατζιδικα και σκεφτομαι να ανοιξω και το καφενειο του τζιελ ,να περναει το αλτεκι να πινει καφε.....![]()
που το ξερεις ρε πιστολερο;μπας και ξερεις και διευθυνση;μπας και εισαι ο λακις στραικερ;Τα δικα σου ειναι μικρα με μεγαλη ρωγα![]()
Τα δικα σου ειναι μικρα με μεγαλη ρωγα![]()
μαρτυριαρηηηποιον εχω προκαλεσει εγω γαμω την πουτανα μου σιχαμενοι?
![]()
ποιον εχω προκαλεσει εγω γαμω την πουτανα μου σιχαμενοι?
![]()

γουσταρεις να πλακωθουμε?Προκαλώ = Κάνω σχόλια που "τσιγκλάνε" τον άλλον.....και ο άλλος,μπορεί να αντιδράσει με διάφορους τρόπους,όπως βρίζοντας ή προκαλόντας για ξύλο.....
Οπότε ΝΣ,αν θες να προκαλέσεις και να μπεις στη λίστα....βρες τι μπορεί να τσιγκλήσει τον καθέναν....και την έχεις τη θέση στη λίστα....![]()
:-*μαρτυριαρηηη