loukritia!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 25.253
- Like
- 16
- Πόντοι
- 366
βαλατε και το γλ????![]()

βαλατε και το γλ????![]()

και το γλ και τη λουκ?σκετη προβοκατσια....![]()

ενα περιεργο πραγμα τυποι
οι 2 πρωτοι εχουν τσακωθει με τον αβραμη
τυχαιο?![]()
ρε τυπε στο σκηνικο με την μπαιτ ησουν 15 στα 16.πως διαολο μεγαλωσες 30 χρονια μεσα σε 1,5 χρονο;ο μπεντζαμιν μπατον εισαι;αλλωστε,σε εχουν δει ατομα απο εδω μεσα ;) το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να καταλαβω γιατι ντρεπεσαι για την ηλικια σου και λες ψεματα.εχεις καποιο κομπλεξ;δεν θα επρεπε.μαθε να εισαι ειλικρινης στην ζωη σου,δεν ειναι κακο.Αν εγώ είμαι 17,τότε εσύ είσα -17 ρε τρόμπα.......τι μαλακίες λες;;;;
Και έπειτα τσιπς δε τρώω......κόψε τα ναρκωτικά που σου πασάρουν στο γήπεδο....όχι για σένα,αλλά για το καλό του φόρουμ
επιτελους...αυτο περιμενα τοσον καιρο...κι αλλο θελω...κι αλλο
[move]επιτελους...αυτο περιμενα τοσον καιρο...κι αλλο θελω...κι αλλο![]()
[/move]τυπε εχουμε πει οτι ο αβραμης εχει αλλο τροπο να μετραει τον χρονορε τυπε στο σκηνικο με την μπαιτ ησουν 15 στα 16.πως διαολο μεγαλωσες 30 χρονια μεσα σε 1,5 χρονο;ο μπεντζαμιν μπατον εισαι;αλλωστε,σε εχουν δει ατομα απο εδω μεσα ;) το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να καταλαβω γιατι ντρεπεσαι για την ηλικια σου και λες ψεματα.εχεις καποιο κομπλεξ;δεν θα επρεπε.μαθε να εισαι ειλικρινης στην ζωη σου,δεν ειναι κακο.

Μαζοχακι μας βγηκες![]()
δωσε λεμε...
ρε τυπε στο σκηνικο με την μπαιτ ησουν 15 στα 16.πως διαολο μεγαλωσες 30 χρονια μεσα σε 1,5 χρονο;ο μπεντζαμιν μπατον εισαι;αλλωστε,σε εχουν δει ατομα απο εδω μεσα ;) το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να καταλαβω γιατι ντρεπεσαι για την ηλικια σου και λες ψεματα.εχεις καποιο κομπλεξ;δεν θα επρεπε.μαθε να εισαι ειλικρινης στην ζωη σου,δεν ειναι κακο.
Για τον Αβραμη ο Μητσοτακης ειναι 15χρονοτυπε εχουμε πει οτι ο αβραμης εχει αλλο τροπο να μετραει τον χρονο
ο χρονο ειναι διαφορετικος γιαυτον![]()

α,ναι,ειχατε βγει,και βγαλατε ολοι τις ταυτοτητες σας στο τραπεζι.Ο Benjamin μίκραινε.....δε μεγάλωνε.....και με έχουν δει κιόλας μερικά άτομα,και ξέρουν ότι είμαι γύρω στα 45,άσχετα αν μοιάζω καμιά 15αρια-20αρια χρόνια μικρότερος.....

ναι ναι...Μαζοχακι μας βγηκες![]()

Ναι ΞΕκωλακι ελα να σεναι ναι...
θες να τσκωθουμε να μας βαλουνε στη λιστα?![]()

μη μου πουλας εμενα τσαμπουκα μη σεΝαι ΞΕκωλακι ελα να σε![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Πολυ παρθενα εισαι,γινε πιο σκληρη,παρτα μωρη καρυαμη μου πουλας εμενα τσαμπουκα μη σε![]()
εχει την πλακα του![]()
