Διαγραμμένο μέλος 49167
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 46.944
- Κριτικές
- 61
- Like
- 50.715
- Πόντοι
- 24.385
οπα οπα κανο οταν χορεβο
εγο δε φορο ποτε παλτο φορο μπουφανακι και μπουλοβερακι μοσχεροπα οπα.για καποια χρονια φορουσες και συ.το ξεχασες????
τα πουλια ινε οριχαλκινα και βρουτσινα,τσιγινε ινε τα κοσερβοκουτιααδελφια τσιγκανι πουλια
να βανουν ενα χερι μινιο και α σταρακι απο τιν ουκρανια τον ασταραβολονα τισ ρουσιασεχουνε σκορβουτο
α αυτο δε τοξερανα βανουν ενα χερι μινιο και α σταρακι απο τιν ουκρανια τον ασταραβολονα τισ ρουσιασ
αφου εσι μου το στιλεσ σε πιμι,τι σιμενι καλο πεδι κανε μετα περικαλοα αυτο δε τοξερα
αφου εσι μου το στιλεσ σε πιμι,
πιμι ? μαρινόπουλο πας?
οχι εσι ισε καλοπεδοego ime kalo pedi?
που ισεοχι εσι ισε καλοπεδο
περιμενο να ρθι το γινεκακι να παμε σουπε μαρκετπου ισε
το ιδιο ειναι ...οχι εσι ισε καλοπεδο
και γο τιλ στο εγιο,ινε εκι η Φατιματο ιδιο ειναι ...
κολλεγιο εβγαλα μια φορα στα νιατα μου
στειλε το νουμερο με πμκαι γο τιλ στο εγιο,ινε εκι η Φατιμα
μονο εμενα αγαπα γιατι ιμε ακιντινοσ,με ιχε μπαριδακο απο το αμαζονστειλε το νουμερο με πμ
εν ετει?μονο εμενα αγαπα γιατι ιμε ακιντινοσ,με ιχε μπαριδακο απο το αμαζον