Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Νατα μας......και σειρουλες και ΕΛ.ΔΥ.Κ. 2.ΤΑΓΜΑ και ΚΕΒΟΠ .....πως σε λενε βρε ??? θα σε ξερω !!!!!Γεια σου σειρούλα!
Καλά ρε bite me...Δε γίνεται να υπάρξει ένα (1) thread που να μην ποστάρεις;
ʼντε με το καλό να γράψεις και κριτική μπουρδέλων και ct...

94Γ 230 ΘΗΒΑ ΕΒΡΟΣ 105ΑΚ ΜΜΠ.[move][/move]
Σε ποιο λοχο ησουν;ΕΣΣΟ 216-92A' 2/39 ΣΠ
00E' Π.Ν.
7 μήνες Σαλαμίνα (ΔΔ)
και μετά ΓΕΝ.