Η Νάντια είναι πυραυλοςΘα συμφωνήσω με το συναγωνιστή. Πολύ όμορφο κομμάτι. Μόνο που τελείωσα σε ιεραποστολικό για να βλέπω τα μάτια.
Όσο για τους πιό πάνω, τι θα λέγατε για ένα θρέντ "Μασαζοφιλοσοφίες"?
, και το σώμα λαμπάδα!!Σκετο μοντελο ...λιγο μασαζακι θέλει να το χαλαρωσεις και να ανοιχτεί και μετά στο ανταπωδίδει γενναιώδαρα, για μενα ενα καλο στανταράκι που θα τιμηθει πολλες φορές.
...+20 :S
.