ευχαριστώ φίλε μουπολύ καλή, είναι και οι δύο μελαχρινές καβλιάρες!![]()
![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ευχαριστώ φίλε μουπολύ καλή, είναι και οι δύο μελαχρινές καβλιάρες!![]()
![]()
Επίσκεψη την Πέμπτη στο ίδρυμα. Μόνο δύο κοπέλες διαθέσιμες μια χοντρούλα και μία αδιάφορη. Η Σερίφισα συμπαθής μου έπλεξε το εγκώμιο και των δύο. Αλλά εγώ την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια.
Επίσκεψη την Πέμπτη στο ίδρυμα. Μόνο δύο κοπέλες διαθέσιμες μια χοντρούλα και μία αδιάφορη. Η Σερίφισα συμπαθής μου έπλεξε το εγκώμιο και των δύο. Αλλά εγώ την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια.
ονοματάκια δεν είχαν![]()
. καμμιά μεταγραφή προβλέπεται ?Μήπως τις παρουσίασε έτσι η Σερίφισα για να κάνει τη διαφορά;
δυστυχώς δεν είχα χρόνο για συνεδρία, αλλά θα επιστρέψω σύντομα για να τα τιμήσω 
βιαστικό πέρασμα πριν από λίγο από το κατάστημα και μετά χαράς διαπίστωσα ότι ενισχύθηκε το ρόστερ με δύο μελαχρινά σούπερ πιπίνια με ωραία μουτράκια και κωλαράκια!δυστυχώς δεν είχα χρόνο για συνεδρία, αλλά θα επιστρέψω σύντομα για να τα τιμήσω
![]()
βιαστικό πέρασμα πριν από λίγο από το κατάστημα και μετά χαράς διαπίστωσα ότι ενισχύθηκε το ρόστερ με δύο μελαχρινά σούπερ πιπίνια με ωραία μουτράκια και κωλαράκια!δυστυχώς δεν είχα χρόνο για συνεδρία, αλλά θα επιστρέψω σύντομα για να τα τιμήσω
![]()
.
H μια είναι η Μαρία, δίμετρη, με μοντελέ σώμα και πολύ ωραία.
Η άλλη είναι η Νάντια, ωραίο κορμί,πολύ καλές υπηρεσίες και ίσως τα ωραιότερα μπλε μάτια που έχω δει ποτέ μου. Και οι δύο με πρόσφατη προυπηρεσία στην Γλυφάδα στο ίδρυμα της Ποσειδώνος 67.
Αύριο αναμένεται και μία ακόμη καινούρια κατά δήλωση της Αννούλας.
Εγώ πάντως δηλώνω fun της Μαίρης.Αυτό το κορίτσι δεν παίζεται.....![]()
H μια είναι η Μαρία, δίμετρη, με μοντελέ σώμα και πολύ ωραία.
Η άλλη είναι η Νάντια, ωραίο κορμί,πολύ καλές υπηρεσίες και ίσως τα ωραιότερα μπλε μάτια που έχω δει ποτέ μου. Και οι δύο με πρόσφατη προυπηρεσία στην Γλυφάδα στο ίδρυμα της Ποσειδώνος 67.
Αύριο αναμένεται και μία ακόμη καινούρια κατά δήλωση της Αννούλας.
Εγώ πάντως δηλώνω fun της Μαίρης.Αυτό το κορίτσι δεν παίζεται.....![]()

Όντως το πιπινι είναι απαιχτο,με φοβερό σώμα και πολυ καυλιαρικοξαναπέρασα από το ίδρυμα σήμερα και πήρα τη Μαρία...όπως την περιγράφει ο συναγωνιστής αιθέρια ύπαρξη με καλή τεχνική στο μασάζ και ακόμα καλύτερη στο![]()
![]()
τη συνιστώ ανεπιφύλακτα στους συναγωνιστές...η Μαρία είναι το πιπίνι που δεν πρέπει να λείπει από καμία ανδρική συλλογή!
![]()
, στα πολύ θετικα το μασαζ που τον τελευταίο καιρό είχε παραμελιθεί απο τις υπόλοιπες κορασίδες, ελπίζω να το συνεχίσει έτσι και να επανελθει το ίδρυμα στην κατηγορία μασαζερι απο στουντιο..η Ελενη την εκανε?

Η Ελένη άφησε τον αγωνιστικό χώρο και πέρασε στην εξέδρα! Πήρε προαγωγή. Είναι υπεύθυνη σε άλλο κατάστημα. Κάπου θα τη συναντήσετε!