δασουλης
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Απρ 2012
- Μηνύματα
- 499
- Κριτικές
- 5
- Like
- 0
- Πόντοι
- 1
Εαν τα χρόνια που είμαι γραμμένος στο site και η όλη εν γένει στάση μου όλα αυτά τα χρόνια εδώ μέσα, σου εμπνέουν έστω και το παραμικρό ίχνος αξιοπιστίας, σε βεβαιώ ότι τα θετικά σχόλια που έχει αποσπάσει η νεαρά, είναι πέρα για πέρα δικαιολογημένα.
Σε θεωρώ αρκετά αξιόπιστο. Αυτή η αίσθηση μου δίνεται μιάς και (αν θυμάμαι καλά) συχνάζουμε σε διαφορετικά ιδρύματα. Δεν αμφισβητώ το ότι η Μαίρη είναι καλή, όπως προανέφερα δεν έχω επισκεφτεί καν το ίδρυμα. Δεν μπορώ όμως να κρύψω τον προβληματισμό μου όταν κάποιος μπαίνει στο σάιτ και εγγράφεται μόνο και μόνο για να γράψει ένα σύντομο διθυραμβικό και γενικόλογο ποστ (εννοώ τον συναγωνιστή "Κωστα Μπαρούτη") και προκύπτει και έτερος νεοεγγεγραμμένος που αν και αναλυτικότερος και με λίγη περισσότερη κριτική διάθεση, καταλήγει να γράφει κάτι φούλ ενισχυτικό στο προηγούμενο ποστ.

σε σχέση με την τελευταία φορά που με είχε απογοητεύσει , αλλά και με λίγο ανεβασμένο τουπέ εξαιτίας φυσικά των σχολίων από τους συναγωνιστές.Στο προκείμενο , αρκετά καλή, καθόλη την διάρκεια, αλλά λίγο Fake η όλη της συμπεριφορά ( κραυγες, δαγκώματα,φιλια, φράσεις του τύπου, τι μου κάνεις, συνέχισε πιο δυνατα κλπ) .Εξελισεται θετικά, προς ικανοποιηση όλων μας.