mysterious
Monsieur
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 2.680
- Κριτικές
- 204
- Like
- 13.985
- Πόντοι
- 36.147
τι σε νοιαζει απο που ειναι το θεμα ειναι να τα λεει καλα απαξ και τα λεει!!!!
εδω πατατες τις βαφτιζουν νευροκοπιου και ειναι αιγυπτου μην σου πω για τα ψαρια!!!! που τα τρωμε κιολας για μια πουτσα ...... ας ειναι και απο το κασλουκισταν !!!!!

νέες αφίξεις στο ίδρυμα...δύο Ρωσίδια, η Μαίρη πιπίνι με σώμα μοντελέ και το μιλφόνι η Κατερίνα...δεν προλάβαινα να τις τιμήσω σήμερα...θα τις τιμήσωσύντομα!
![]()
![]()
![]()
Αγαπητοί συναγωνιστές ,
μήπως κάποιος έχει παρελπίδα υπόψην, εαν 'το μιλφόνι η Κατερίνα' που αναφέρει ο συναθλητής είναι η ξανθιά γεματούλα Ρωσίδα (που έκανε βάρη μικρή) από το Σολομού 54 6ος ορ. ????
ευχαριστώ εκ των προταίρων...
V for Vendetta
αυτή πρέπει να είναι φίλε 99%...αν και έχω να πάω πολύ καιρό στο Σολομού 54.
Σε ευχαριστώ πολύ αγαπητέ συναγωνιστή. Φεύγω τώρα για εκεί (βλ. παλίες μου κριτικές για το Κατερινάκι).
Να πάμε να τσεκάρουμε την σουπερ Κατερινα αφού είναι έτσι! Κύριοι thnx, καλημέρα και καλό ΣΚ!
Με την προϋπόθεση οτι είναι η συγκεκριμμένη από το Σ54 (βλέπε παλαιότερες κριτικές στο σχετικό νήμα) Αν είναι άλλη από την εν λόγω, ουδεμία ευθύνη φέρω αγαπητοί συναγωνιστές.
V
εγώ θα φέρω την ευθύνη, αλλά σου είπα 100% δεν είμαι σίγουρος, όμως μάλλον αυτή πρέπει να είναι...πήγαινε και μας λές ;)
Αυτή την Κατερίνα από Σ54 που ψάχνεις (με το πρόγραμμα μπιστολιά - μασαζ - 2η μπιστολια), θα τη βρεις στο Κηφισιας 12 και όχι εδώ...Με την προϋπόθεση οτι είναι η συγκεκριμμένη από το Σ54 (βλέπε παλαιότερες κριτικές στο σχετικό νήμα) Αν είναι άλλη από την εν λόγω, ουδεμία ευθύνη φέρω αγαπητοί συναγωνιστές.
V

και με νέο look κοκκινομάλλας για pse καταστάσεις, οι γνωστές σεξουάλες Ελένη και Ντόνα
και το μελαχρινό πιπίνι με σώμα μοντελέ από Ρωσία η Μαίρη...επέλεξα τη Μαίρη την οποία είχα βάλει στο μάτι από τη περασμένη φορά και ενώ η Άννα μου είπε να την προσέξω γιατί είναι ακόμα άβγαλτη με εξέπληξε θετικά γιατί η απόδοση της εναλλασόταν από gfe σε pse ανάλογα με τα κέφια μου!!! τη συστήνω ανεπιφύλακτα!

λόγω μικρού ατυχήματος όπως με ενημέρωσε η ευγενική σερίφισα Άννα.εγώ θα φέρω την ευθύνη, αλλά σου είπα 100% δεν είμαι σίγουρος, όμως μάλλον αυτή πρέπει να είναι...πήγαινε και μας λές ;)