Επισκέπτης
Αμ δε.......Δυο φορεs πηγα και τιs δυο δεν την πετυχα
Ειχα κανει, που ειχα κανει την βολτα....να φευγα παρθενοs???
Την πρωτη φορα με ξεναγησε η Ολγα....για να μου πει απο που ξεκινησε ο .....πολιτισμοs![]()
![]()
![]()
Tην δευτερη φορα η Αννα-Μαρια ....μουδειξε τον προβληματισμο τηs νεολαιαs
H διs Λι ελειπε.....Εγινε Τσαο-Λι
το ενδεχόμενο να είχε γυναικείο τεχνικό πρόβλημα το σκέφτηκες?



το Κινεζάκι δεν ήταν εκεί χθες και απ'οτι μου είπε η σερίφισα θα λείψει για αρκετό διάστημα γιατί θα δουλέψει κατά τους καλοκαιρινούς μήνες σε παραλία παρέχοντας αυστηρά υπηρεσίες μασάζ