Νέα

ΚΛΕΙΣΤΟ Θησέως 81 - Καλλιθέα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα byron0711
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 243K
  • Tagged users Καμία

να περναει η αννα η σεριφ της θησεως 81 για παροχη υπηρεσιων;;;

  • ΝΑΙ

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • ΟΧΙ

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • ΔΕΝ ΞΕΡΩ

    Ψήφοι: 1 11,1%
  • ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΗ

    Ψήφοι: 3 33,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

LEON13

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Φεβ 2010
Μηνύματα
17.449
Κριτικές
2
Like
55
Πόντοι
166
ίσως να έχει ευγενική ψυχή...εμένα μου φάνηκε ότι απλά της αρέσει η γεύση της κρέμας :grin:
Aααααα !!!
Ετσι εεε !!!
Πες της, οτι κανει καλο και στην επιδερμιδα !!!
Ειναι φαν της κρεμας, του ριζογαλου και των λοιπων κρεμοειδη προιοντων ???
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

FROID

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2005
Μηνύματα
2.040
Κριτικές
1
Like
370
Πόντοι
36
μαλλον θα παω να παρω την βαλεντινα. ειναι η πιο μεγαλη βυζουρα εκει μεσα??
 

n.smirni76

Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
29 Αυγ 2010
Μηνύματα
27.172
Κριτικές
1.310
Like
338.090
Πόντοι
49.090
μαλλον θα παω να παρω την βαλεντινα. ειναι η πιο μεγαλη βυζουρα εκει μεσα??
ναι κ τα ποιο πεσμενα....προστυχο γαμησι αλλα θα σε πρηξει πρωτα στο μπλα μπλα
 

FROID

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2005
Μηνύματα
2.040
Κριτικές
1
Like
370
Πόντοι
36
αχ το πουτανακι μου το θυμαμαι απο μαρνης....
 

munitis_kalirois

Μέλος
Εγγρ.
9 Ιουλ 2010
Μηνύματα
41
Like
0
Πόντοι
0
εκανα μια βολτα απο μαρνησ σημερα και πετειχα τη βαλεντινη η κρησι την αλαξε προσ το καλητερο περασα καλα  :pipa3: :knockinb:
60 το ψητο































 

Επισκέπτης


χθεσινή επίσκεψη στο ίδρυμα....πήρα Ελένη φουλ πρόγραμμα 80 ευρώ(μασάζ και μπριζόλα)!!! :rockon: :rockon: :rockon:
 

FROID

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2005
Μηνύματα
2.040
Κριτικές
1
Like
370
Πόντοι
36
τι εγινε η βαλεντινα γυρισε οαλι μαρνης τι μας λεει πιο πανω ο συναδελφος???
σημερα η θησεως μεχρι τι ωρα ειναι ανοιχτα?
 

Επισκέπτης
τι εγινε η βαλεντινα γυρισε οαλι μαρνης τι μας λεει πιο πανω ο συναδελφος???
σημερα η θησεως μεχρι τι ωρα ειναι ανοιχτα?

δεν δουλεύει πια στη Θησέως, μάλλον γύρισε Μάρνης  ...λογικά είναι ανοιχτό μέχρι τις 19.00
 

Επισκέπτης

βόλτα το μεσημεράκι και τίμησα Λίνα το Κινεζάκι...όλα σούπερ!
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357
[/quote
δεν ειναι κινεζακι, ταυλανδη μερια....αλλα τα κανει ολα καλα :pipa1: :fuck1: :tits: :cum:
[/quote]

Τι ωρα δινει παρουσια το τεμαχιο??? Δυο φορεs που  πηγα  επινε το κακαο τηs
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357
τι εννοείς τι ώρα? :think: τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος :sunglasses:

Αμ  δε.......Δυο φορεs πηγα και τιs δυο δεν την πετυχα
Ειχα κανει, που ειχα κανει την βολτα....να φευγα παρθενοs??? :grin:
Την πρωτη φορα με ξεναγησε η Ολγα....για να μου πει απο που ξεκινησε ο .....πολιτισμοs :fuck1: :fuck1: :fuck1: :fuck1:
Tην δευτερη φορα η Αννα-Μαρια ....μουδειξε τον προβληματισμο τηs νεολαιαs :fuck2:
H διs Λι  ελειπε.....Εγινε  Τσαο-Λι
 
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom