Ο λόγος που αυτομπλοκαρίστηκα δεν είναι η κόντρα μου με τον kman2 όπως κάποιοι έγραψαν. Αλλωστε αυτή η διαφωνία/κόντρα πάει κοντά 3 χρόνια, προφανώς δεν θα με πείραζε περισσότερο τώρα.
Οταν ο φίλος bourdeliaris82 με έβαλε στη ψηφοφορία με τα ναυάγια προφανώς με πείραξε, αλλά όπως σωστά κάποιοι έγραψαν όταν εκτίθεσαι πρέπει να είσαι έτοιμος για κάτι τέτοια και να τα αντιμετωπίσεις με χιούμορ.
Ομως συγκυριακά αυτό συνέπεσε με κάποιο πολύ σοβαρό πρόβλημα ενος αδελφικού μου φίλου. 40 χρόνια φίλου μου μαζί μεγαλώσαμε. Και έπιανα τον εαυτό μου τότε να προσπαθώ να συγκεράσω τις κόντρες / παιδιαρίσματα και τη πλάκα στο site με τη προσπάθεια να συμπαρασταθώ και να παρηγορήσω έναν δικό μου άνθρωπο στη κυριολεξία λιώμα.
Κάπου εκεί ένοιωσα πραγματικά άσχημα. Και αποφάσισα να το κόψω.
Ρε μαν που εισαι και παλιος παναθεμα σε και επρεπε να εχεις ανοσια πλεον σε τετοιες μαλακιες και να μη σε πειραζουν καθολου αλλα αντιθετα να σε αφηνουν παντελως αδιαφορο.Σε εβαλε ο τυπος στα ναυαγια και τη εγινε ας σε εβαζε και σε αυτα που ειναι ετοιμα να ναυαγησουν δε γαμιεται στα κακαλα σου που λεμε κι εμεις οι τεμετερον κανε την ενημερωση σου εσυ και καλη καρδια ασε τον καθε χαζο να λεει οτι θελει κλαιν μαιν τες πα welcome back
Είμαι απο βόρεια και ετυχε να παω Αθηνα και να συναντησω τομ mindreader.
Φιλοξενος ενα απο τα λογικα ατομα που γνωρισα με εμπειριες στην ζωη σε πολλα θεματα και με ειχε συμπαρασταθει για ενα θεματακι που ειχα τοτε χωρις καν να τον ξερω.
Ευχαριστως αν εμενα κοντα του να ειμασταν φιλοι-κολλητοι και να ταξιδευαμε και μαζι.
Ειναι απο τα παιδια που δεν βαριεσαι σαν παρεα και του αρεσει απλα να ζει ομορφα.
Είμαι απο βόρεια και ετυχε να παω Αθηνα και να συναντησω τομ mindreader.
Φιλοξενος ενα απο τα λογικα ατομα που γνωρισα με εμπειριες στην ζωη σε πολλα θεματα και με ειχε συμπαρασταθει για ενα θεματακι που ειχα τοτε χωρις καν να τον ξερω.
Ευχαριστως αν εμενα κοντα του να ειμασταν φιλοι-κολλητοι και να ταξιδευαμε και μαζι.
Ειναι απο τα παιδια που δεν βαριεσαι σαν παρεα και του αρεσει απλα να ζει ομορφα.
Γύρισε ο καλύτερος. Ο νούμερο ένα ο ταμίας τον 5 ηπείρων. Επιτέλους το φόρουμ απέκτησε σοβαρότητα. Όχι άλλο κάρβουνο από κμανους. Αυθεντικό κάρβουνο Μαδαγασκάρης πλέον. Καλώς γύρισες αντρακλα