Νέα

Θέλετε να επιστρέψει ο mindreader;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bourdeliaris82
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 161
  • Εμφανίσεις 10K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Θέλετε να επιστρέψει ο mindreader;

  • Ναι!

    Ψήφοι: 125 77,6%
  • Όχι. Να κατσει εκει που ειναι.

    Ψήφοι: 36 22,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    161

geroksouras

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
29 Δεκ 2013
Μηνύματα
5.358
Κριτικές
290
Like
37.937
Πόντοι
34.478
Καλά έκανες και πήρες τη πρωτοβουλία φίλε.

Προσωπικά πιστεύω οτι ο μάιντ έχει ήδη προσφέρει και έχει να προσφέρει πολλά ακόμα στο σαι.

Εφόσον όμως το σαι τον θέλει. Αλλιώς καλύτερα όχι.

Πολλοί τον υποστήριζαν πολλοί άλλοι του την έπεφταν. Η ψηφοφορία έχει λοιπόν νόημα.
στα αρχιδια μας ο μαιντριντερ φιλε
τι θες να επιστεψει θριαμβευτης δαφνοστεφανομενος σε αρμα
να κατσει εκει που ειναι
 

geroksouras

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
29 Δεκ 2013
Μηνύματα
5.358
Κριτικές
290
Like
37.937
Πόντοι
34.478

Kman2

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
20.997
Κριτικές
1
Like
14.010
Πόντοι
2.606
Σιγά.Εμένα μου έκαναν 30 φορές περισσότερες επιθέσεις για τα ίδια.Αυτόν του έγραψαν δυο τρία πράγματα και θίχτηκε.
Είναι βέβαια ευαίσθητοι,ζητάνε παραπάνω δικαιώματα.
Από τη στιγμή που δεν έβαλα ομπρέλλα δεν υπάρχει ομπρέλλα και για αυτόν.Θα φάει το σκατό με το κουτάλι.
 
OP
OP
bourdeliaris82

bourdeliaris82

Ανώτερος
Εγγρ.
22 Οκτ 2011
Μηνύματα
7.094
Κριτικές
60
Like
8.410
Πόντοι
6.797
Ο mindereader καλο ειναι να γυρισει. Τα γραφωμενα του ειχαν παντα ενδιαφερον.
 

urlauber

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2015
Μηνύματα
5.029
Κριτικές
1
Like
5.311
Πόντοι
2.356

Ψηφισα θετικα.

Χωρις να σημαινει πως αντιπαθω τον kman.

Απλα διαβαζω με προσοχη οποιον το αξιζει ενω διασκεδαζω με τα υπολοιπα


Καλη επιστροφη στον mindreader λοιπον
 

bdsm1988

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2013
Μηνύματα
756
Κριτικές
29
Like
1.689
Πόντοι
2.416
να επιστρέψει ρε νιαμου έτσι για να γελάμε και λίγο με την κοντρα του με τον αυτιστικό καραγκιοζοπαίχτη κ(ουραδο)μανο
Αν επιστρέψει στο λόγο μου ο πρώτος που θα μπαίνει να τον κράζει θα είμαι εγώ
έτσι να μην έχετε να λέτε
Ξεκινάω από τώρα

ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΝΑΥΑΓΙΟ
 

Kman2

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
20.997
Κριτικές
1
Like
14.010
Πόντοι
2.606
Ο mindreader άμα μπει θα μπει υπό όρους.Να μην τον κράζουν,να μην τον θίγουν κτλ.Οι τύποι είναι μυγιάγγιχτοι,δε σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους.
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
ουτε για βίζιτες που τα παρατανε δεν κανετε ετσι  :headbaning1:
 
OP
OP
bourdeliaris82

bourdeliaris82

Ανώτερος
Εγγρ.
22 Οκτ 2011
Μηνύματα
7.094
Κριτικές
60
Like
8.410
Πόντοι
6.797
Ο mindreader άμα μπει θα μπει υπό όρους.Να μην τον κράζουν,να μην τον θίγουν κτλ.Οι τύποι είναι μυγιάγγιχτοι,δε σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους.
Αυτο το λες εσυ. Θα επιστρεψει συντομα και θα σε ταπεινωσει σκληρα και καβλωμενα. Ετσι οπως γουσταρεις να σε ταπεινωνουν
 

Kman2

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
20.997
Κριτικές
1
Like
14.010
Πόντοι
2.606
Θα αφήσω τον πεοplayer και τον pornbilly να τον ξεσκίσουν.Δεν αντέχει ο τύπος.
 
Εγγρ.
8 Ιουν 2016
Μηνύματα
11.394
Like
7.121
Πόντοι
1.206
Ο mindreader άμα μπει θα μπει υπό όρους.Να μην τον κράζουν,να μην τον θίγουν κτλ.Οι τύποι είναι μυγιάγγιχτοι,δε σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους.

Aν ξαναμπεί,θα σε ξαναξεφτυλίσει.
 

Kman2

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
20.997
Κριτικές
1
Like
14.010
Πόντοι
2.606
Aν ξαναμπεί,θα σε ξαναξεφτυλίσει.

Αυτά που κάνουν αυτοί είναι προβλέψιμα.Αλλάζει τη βάση της συζήτησης απλώς.
Οταν δείχνω μουνάρα δίπλα μου αυτός εστιάζει στη δική μου ένδυση.Οταν δείχνω γκόμενα με σκατ στο στόμα εστιάζει στην εμφάνιση της γκόμενας κοκ.
Πάντα αλλάζει τη βάση της συζήτησης.Ετσι κάνουν πάντα αυτοί.
Ψάχνουν να βρουν αδύνατα σημεία.
Είναι ψιλοχαζό βέβαια.Δηλαδή ποστάροντας τις δικές μου φωτό και νομίζοντας οτι αναδεικνύουν τα αδύνατα σημεία ουσιαστικά με ενισχύουν.
Γιατί μετά ο άλλος συνηθίζει ένα επίπεδο από γκόμενες ως στάνταρντ και μετά όταν πάνε να ποστάρουν τις δικές τους ξεφτιλίζονται.Πέφτουν σε γιγαντιαίο ναρκοπέδιο.
Είναι τελείως γαμημένο το πεδίο που μπαίνει ο άλλος και μετά πρέπει να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα χρησιμοποιώντας δική μου επιχειρηματολογία.Δηλαδή αντιφάσκει με τον εαυτό του!
Τρελαίνονται τα άτομα.
 
Εγγρ.
8 Ιουν 2016
Μηνύματα
11.394
Like
7.121
Πόντοι
1.206
Αυτά που κάνουν αυτοί είναι προβλέψιμα.Αλλάζει τη βάση της συζήτησης απλώς.
Οταν δείχνω μουνάρα δίπλα μου αυτός εστιάζει στη δική μου ένδυση.Οταν δείχνω γκόμενα με σκατ στο στόμα εστιάζει στην εμφάνιση της γκόμενας κοκ.
Πάντα αλλάζει τη βάση της συζήτησης.Ετσι κάνουν πάντα αυτοί.
Ψάχνουν να βρουν αδύνατα σημεία.
Είναι ψιλοχαζό βέβαια.Δηλαδή ποστάροντας τις δικές μου φωτό και νομίζοντας οτι αναδεικνύουν τα αδύνατα σημεία ουσιαστικά με ενισχύουν.
Γιατί μετά ο άλλος συνηθίζει ένα επίπεδο από γκόμενες ως στάνταρντ και μετά όταν πάνε να ποστάρουν τις δικές τους ξεφτιλίζονται.Πέφτουν σε γιγαντιαίο ναρκοπέδιο.
Είναι τελείως γαμημένο το πεδίο που μπαίνει ο άλλος και μετά πρέπει να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα χρησιμοποιώντας δική μου επιχειρηματολογία.Δηλαδή αντιφάσκει με τον εαυτό του!
Τρελαίνονται τα άτομα.

Έχω δει ανθρώπους να έχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση ενώ στην πραγματικότητα είναι καλύτεροι από ότι πιστευουν.
Έχω δει ανθρώπους να έχουν γνώση των ορίων και ικανοτήτων τους.

Αλλά όταν βλέπω μερικούς σαν εσένα να πιστεύουν πως είναι ανωτεροι από ότι στην πραγματικότητα,τσαντίζομαι.
 

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.380
Πόντοι
28.786
Λοιπόν τώρα που κόπασε λίγο ο θόρυβος.

Να δώσω κάποιες εξηγήσεις.

Δεν είμαι τηλεπερσόνα ρε παιδιά, μια χαρά είναι το site και χωρίς εμένα. :grin: :grin: :grin:
 

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.380
Πόντοι
28.786
Ο λόγος που αυτομπλοκαρίστηκα δεν είναι η κόντρα μου με τον kman2 όπως κάποιοι έγραψαν. Αλλωστε αυτή η διαφωνία/κόντρα πάει κοντά 3 χρόνια, προφανώς δεν θα με πείραζε περισσότερο τώρα.

Οταν ο φίλος bourdeliaris82 με έβαλε στη ψηφοφορία με τα ναυάγια προφανώς με πείραξε, αλλά όπως σωστά κάποιοι έγραψαν όταν εκτίθεσαι πρέπει να είσαι έτοιμος για κάτι τέτοια και να τα αντιμετωπίσεις με χιούμορ.

Ομως συγκυριακά αυτό συνέπεσε με  κάποιο πολύ σοβαρό πρόβλημα ενος αδελφικού μου φίλου. 40 χρόνια φίλου μου μαζί μεγαλώσαμε. Και έπιανα τον εαυτό μου τότε να προσπαθώ να συγκεράσω  τις κόντρες / παιδιαρίσματα και τη πλάκα στο site με τη προσπάθεια να συμπαρασταθώ και να παρηγορήσω έναν δικό μου άνθρωπο στη κυριολεξία λιώμα.

Κάπου εκεί ένοιωσα πραγματικά άσχημα. Και αποφάσισα να το κόψω.
 

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.380
Πόντοι
28.786
Ευχαριστώ όλους τους φίλους που εκφράστηκαν θετικά και ψήφισαν θετικά για μένα.  :hi: :hi: :hi:

Πραγματικά χαίρομαι να βλεπω ότι κάποιοι μέσα απο τα γραφόμενά μου με εκτιμούν.

Ούτε ο Μπρέζνιεφ η ο Σαντάμ δεν έπαιρναν τέτοια νούμερα σε ψηφοφορίες. :grin: :grin: :grin:
 

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.380
Πόντοι
28.786
Οσον αφορά αυτούς που μου την πέφτουν θα αναφερθώ προσωπικά στον καθένα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom