baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.909
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.859
- Πόντοι
- 7.265
που χαθηκες εσυ :-*
ερωτααααααααααααα .........
που χαθηκες εσυ :-*
ερωτααααααααααααα .........
δες τι αλλαξοκωλιες εχουν παιχτει απο παλιαη σιλβα με τον μεσιε χαουζ ....![]()


που χαθηκες εσυ :-*

Σωστά...
Την Ισιδώρα πως την βλέπεις? σε ποιον θα κάτσει στο τέλος;
περιμενα οτι ολο και καποιος θα πεταγοταν![]()

εδω ειμαι μαναρι ... αλλα κατι επαθε το τσατ και ελεγε για την μανδαμ αλιντισσα ...![]()
μλκ αυτα ηταν καψιματα παλια
εσυ αει λουστ στραποσταμΡε τον βαρουλι,
τι αγαπουλης θεε μου, τι αντρας, σωστος τζεντλεμαν.......
Το αγγουρι εχει αδυναμια....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ειδες ειδες αυτο μου το μαρτυρησανε αλλα το κορυφαιο ειναι ο μητσος με τη ροχασαν το παπα-αβραμη και την μπαιτ δεν υπαρχει τυποι
μιλαμε για μεγαλο ερωτα![]()

δες τι αλλαξοκωλιες εχουν παιχτει απο παλια
ο γερος σκυλος πρωτος στη καταταξη![]()
στον μπούτσο μου ματμαζέλ
'η αλλιώς
ε τότε δεν σε χάλασε![]()
ειναι παρτουζιαρεςη λουκριτια και μια μανδαμ εριναλ .... γιατι εχουν απο 2 συμμετοχες ?![]()
![]()
δεν εχω πολυ ορεξη σημερα... εκτονωσου ...

παλιες μου αδυναμιες αλλα με φτυσανε και οι δυο τους :S
Βιλμα ασε τον παπουλη και ελα με μενα .... :-* :-* :-* :-* :-*![]()
δε φοραει στραπον το βληματακι μη κανεις ονειρα εισαι τρελα ρε δασκαλε εχεις κανει ζημιες με αυτο το νικ


εισαι τρελα ρε δασκαλε εχεις κανει ζημιες με αυτο το νικ![]()
![]()
![]()
![]()