Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
μακακιες....η λουκ βρηκε δουλεια,η διασπορα ψευδων ειδησεων γυρω απο πιθανα ζευγαρια συνεχιζεται,εγω παιρνω μαλλον τον νωντα και εσενα σε εψαχνε ο μπΑκ....α και παντρευονται αλιντισσα και αλτεκι...και στα δικα σας οι λευτερες...ο θεματοθετης εξαφανιστηκε γιατι εβλεπε ΑΕΚ αλλα μαλλον πρεπει να φαγε ξυλο απ την κλωνα και ντρεπεται να πει....αυτα....![]()
![]()
![]()
![]()


ψήφισα κλώνα, από τις λίγες φορές που βλέπω κανονικό λάιβ ass wooping
είναι ζόρικο γκομενάκι η τύπισσα![]()
ενω γω με τον μεμο πολυ χοτ ζευγος.ποιοι βλαμένοι ψηφίσανε μπουμπο ινδιάνο ήθελα να'ξερα
ζωή σε λόγου μας![]()
ποια κλωνα απ'ολεςψήφισα κλώνα, από τις λίγες φορές που βλέπω κανονικό λάιβ ass wooping
είναι ζόρικο γκομενάκι η τύπισσα![]()
* :o :o :o :o συγχαρητήρια!!!!!!!
** ο μπακ με βρήκε συνεχίσαμε απο εκεί που είχαμε μείνει χτες
*** αντε βρε με το καλό τα παιδια και του χρόνου![]()
![]()
****το ξύλο το έφαγε γτ έβλεπε την ΑΕΚ? αν είναι να μεσολαβήσω αλλιώς δεν ξέρω τπτ![]()
***** τώρα για σένα το μόνο που έχω να πω είναι περαστικά σου
![]()
![]()
![]()
δυο μετρα αντρας στο συνολο ποιος τολμαει να με ακουμπησει εεεεεεε* :o :o :o :o συγχαρητήρια!!!!!!!
** ο μπακ με βρήκε συνεχίσαμε απο εκεί που είχαμε μείνει χτες
*** αντε βρε με το καλό τα παιδια και του χρόνου![]()
![]()
****το ξύλο το έφαγε γτ έβλεπε την ΑΕΚ? αν είναι να μεσολαβήσω αλλιώς δεν ξέρω τπτ![]()
***** τώρα για σένα το μόνο που έχω να πω είναι περαστικά σου
![]()
![]()
![]()


δε μι πιανς, με τον ινδιάνο ήμασταν πολύ χοτ ζεύγος, το πρόβλημα είναι ότι ήμασταν πιο παλιό ζεύγος κι απ' τον τζιελ, μόνο η ερι το θυμάταιενω γω με τον μεμο πολυ χοτ ζευγος.

εδω ειμαι ακουσα κερναει η λουκ ποτε και που![]()
ααααααααααα εβαλα εριναλ με κουαντριν και με φαγανε και το διεγραψα λετε να βαλω σιλβα κουαρ
υγ σεξουλα δεν σε εχω ξεπερασει ακομα![]()

λες να εχω την ερι κλωνο δηλαδη;αυτο μας λες;αυτό ακριβώςςςςςςς![]()
![]()
δε μι πιανς, με τον ινδιάνο ήμασταν πολύ χοτ ζεύγος, το πρόβλημα είναι ότι ήμασταν πιο παλιό ζεύγος κι απ' τον τζιελ, μόνο η ερι το θυμάται![]()
![]()

ακου 10 ψηφοι αλλο ζευγαρι σαν ποιο δηλαδη
δεν προσπάθησες αρκετά λυπάμαι
![]()
![]()
παλι με χρονια με καιρους παλι δικια μου θα σε εχεται και κατι κοινο με την αγια σοφια την ιδια περιφερειαδεν προσπάθησες αρκετά λυπάμαι
![]()
![]()

λες να εχω την ερι κλωνο δηλαδη;αυτο μας λες;![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


καταρχην το θυμαμαι κ γω.αυτό ακριβώςςςςςςς![]()
![]()
δε μι πιανς, με τον ινδιάνο ήμασταν πολύ χοτ ζεύγος, το πρόβλημα είναι ότι ήμασταν πιο παλιό ζεύγος κι απ' τον τζιελ, μόνο η ερι το θυμάται![]()
![]()
καταρχην το θυμαμαι κ γω.
αλλα περαν τουτου τι δουλεια εχω εγω με τον μεμο??????????
θελω τον καυτο γ ταιρι!
αν δε με βαλετε θα κανω πουτανα το σαιτ!http://[URL unfurl="true"]www.pic4ever.com/images/165fs373950.gif[/img[/URL]]
[/quote]μα δεν ειναι ηδη πουτανα το σαιτ?οχι μαρη ακους εκει να εχεις ταιρι οποιον θες εσυ.
όχι, λέω ότι εσύ πέτυχες μόνο τη φάση που τον φώναζα στους λόγγους και στα λιβάδια σαν τη μισότρελη έγκυο![]()
τους χοτ διαλόγους τους πέτυχε μόνο η ερι (γαμώ τα νουμπάκια που μπλέξαμε)
άντε στην καλύτερη και η σίλβα, αν διάβαζε τότε το σάιτ, δε θυμάμαι αν έκανε διάλειμμα τότε![]()

ποιος ψηφιζει αλλο ζευγαρι μας χαλαει η ψηφοφοριαακου 10 ψηφοι αλλο ζευγαρι σαν ποιο δηλαδη
παλι με χρονια με καιρους παλι δικια μου θα σε εχεται και κατι κοινο με την αγια σοφια την ιδια περιφερεια
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

καταρχην το θυμαμαι κ γω.
αλλα περαν τουτου τι δουλεια εχω εγω με τον μεμο??????????
θελω τον καυτο γ ταιρι!
αν δε με βαλετε θα κανω πουτανα το σαιτ!http://[URL unfurl="true"]www.pic4ever.com/images/165fs373950.gif[/img[/URL]]
[/quote]ολοι διπλο ζευγαρωμενοι εισατε εκτος απο μενα εγω μπακουρης θα μεινω :tickedoff:
θα με βαλω με την μαριαννα88 πολυ θελω να την :knockinb: ψηνομαι και με την κουαρ δεν ειναι κακο καθολου κακο η να κανω προσπαθεια με την σεξουλα ξανα η να περιμενω το προξενειο με την ροχαλα που μου ταξε η αλιντισσα ειμαι και δυσκολος βλεπεις :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
αι φοργκιβ γιου!α ναι, σε ξέχασα και σένα λουκ, μπαρδόν :-* :-* :-*

εσυ εισαι μαρη;και μας το πας απεξω απεξω;Ποια ειναι η γυναικα με τα δυο πρόσωπα; Ποια ειναι η γυναίκα που δίχασε το διαδυκτιακό χώρο του μπουρδέλα τιβι; Η Γυναίκα κόλαφος, η γυναίκα που μπορεί να ¨παίζει¨ με τα μέλη του πολυσχιδους σαιτ με τα 90.000 μέλη; Οι φήμες διάσπαρτες συζητιούνται απο πηγαδάκι σε πηγαδάκι.. Οι άντρες του φόρουμ αγωνιουν και τρώνε με λύσσα τα νύχια τους.. Οι γυναίκες σιωπούν σαν να λαμβάνουν μέρος σε αυτή την συνομωσία.. Ποιος ειναι αυτός που γνωρίζει; Ποιος κρύβεται πίσω απο όλα αυτα; Σε λιγάκι στο έκτακτο δελτίο ειδήσεων του μπουρδέλα τιβι..αποκλειστική συνεντευξη του εκτορα λοπεζ στην δημοσιογράφο μας μπουμπουκακι θα δώσει όλες τις απαντήσεις.
![]()
