Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
τωρα ξυπνησες ρε ακαματη;;
εσυ την εχεις βρει την καλη φαρδυπωπεNαι...εψαχνα βυζαρουδες ολο τι βραδυ για να τους γραψω 21 πανω στο στηθος τους![]()
![]()

Δεν εβρισκεs βυζαρουδεs η....μαρκαδορο???Nαι...εψαχνα βυζαρουδες ολο τι βραδυ για να τους γραψω 21 πανω στο στηθος τους![]()
![]()
Δεν εβρισκεs βυζαρουδεs η....μαρκαδορο???![]()
![]()
karfi!Κουλό μου φαίνεται,δεν το πιστευω.(εγώ και η Λουκριτιτσα?![]()
![]()
![]()
)Eχουν περάσει πολλοί
σκασε ρε...με κεφαλι κουδουνι κοιμηθηκα με κεφαλι κουδουνι ξυπνησα.α μπα πρωινη πρωινη σημερα πως και ετσι![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

καφεδακι αμεσασκασε ρε...με κεφαλι κουδουνι κοιμηθηκα με κεφαλι κουδουνι ξυπνησα.![]()

Να απαλήνω τον πόνο σου!!!σκασε ρε...με κεφαλι κουδουνι κοιμηθηκα με κεφαλι κουδουνι ξυπνησα.![]()
σκασε ρε...με κεφαλι κουδουνι κοιμηθηκα με κεφαλι κουδουνι ξυπνησα.![]()
μολις εφτιαξα.καφεδακι αμεσα![]()

Να απαλήνω τον πόνο σου!!!http://[URL unfurl="true"]www.pic4ever.com/images/love070.gif[/img[/URL]]
[/quote]
δε βοηθας.[img]http://[URL unfurl="true"]www.pic4ever.com/images/stretcher.gif[/img[/URL]]
Να απαλήνω τον πόνο σου!!!http://[URL unfurl="true"]www.pic4ever.com/images/love070.gif[/img[/URL]]
[/quote]αμεσως εσυ λιγουρε θυληκια γατα δεν αφηνεις :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
μολις εφτιαξα.
πω ρε πουστη κ εχω να παω κ σε δουλεια μετα...
σκατα θα τα κανω.δε βοηθας.http://[URL unfurl="true"]www.pic4ever.com/images/stretcher.gif[/img[/URL]]
[/quote]ελα ντε αντι για σως στο κοτοπουλο θα βαζεις τζατζικι :2funny: :2funny: :2funny:
ελα ντε αντι για σως στο κοτοπουλο θα βαζεις τζατζικι![]()
![]()
![]()
δε βοηθας.http://[URL unfurl="true"]www.pic4ever.com/images/stretcher.gif[/img[/URL]]
[/quote]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.pic4ever.com/images/129fs4252631.gif[/img[/URL]]
Είμαι Casanovas,δεν φταίω είναι στην φύση μου!!!αμεσως εσυ λιγουρε θυληκια γατα δεν αφηνεις![]()
![]()
![]()
![]()
αθηναιοι...δεν ξερουν τον φοβερο συνδυασμο κετσαπ μουσταρδα.....
μολις εφτιαξα.
πω ρε πουστη κ εχω να παω κ σε δουλεια μετα...
σκατα θα τα κανω.
στο κοτοπουλα μαγιονεζα οσο για μουσταρδα στο χοιρινο εχω φαει αντι για τζατζικι εν ετη 1988 σε νησι απο ποντιακο σουβλατζη.σουβλακι ο ποντιοςαθηναιοι...δεν ξερουν τον φοβερο συνδυασμο κετσαπ μουσταρδα.....![]()
