Νέα

Τα ειδύλλια του σάιτ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα baros
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 52K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

το καλυτερο ειδυλλιο του σαιτ;

  • μπαιτ -αβραμης ολντ ταιμ κλασικ

    Ψήφοι: 12 20,0%
  • μπακ- σεξουλα

    Ψήφοι: 2 3,3%
  • απολυτος- πορνοπαπος

    Ψήφοι: 6 10,0%
  • velvy- mac

    Ψήφοι: 3 5,0%
  • μπουμπ- ινδιανος

    Ψήφοι: 2 3,3%
  • αλιντισσα -αλτεκ21

    Ψήφοι: 7 11,7%
  • λουκρητια-καυτος

    Ψήφοι: 2 3,3%
  • εριναλ- παπαζολ

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • μεμοσαν- λουκριτια

    Ψήφοι: 3 5,0%
  • εκτορ λοπεζ-σιλβα

    Ψήφοι: 2 3,3%
  • ιβλις-εριναλ(ολους τους εχεις παρει μωρη εκτος απο μενα)

    Ψήφοι: 1 1,7%
  • on the road-δημητρηςςς

    Ψήφοι: 2 3,3%
  • μπαρος-οποια μου κατσει

    Ψήφοι: 5 8,3%
  • ροχαλα-γκαστεζ

    Ψήφοι: 4 6,7%
  • σταμ_90-λουστ(κοινος νωντας)

    Ψήφοι: 9 15,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    60

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357
εδω οτι βαζουμε ειναι με [size=10pt]τρανς[/size] αποδειξεις που ανα μασα στιγμη βγαινουν στην δημοσιοτητα αν εχεις αποδειξεις προσκομισε τες και αμμεσα θα μπει στην ψηφοφορια :grin: :grin:
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357
Σας ευχαριστουμε ολους οσους μας ψηφισατε...
Ενα δωρακι απο εμενα και την Αλιντι.... :rockon: :smitten: :smitten:

dsc01601g.jpg

Δεν ειναι δικα τηs ε???  Καταλαβα......καλα ειναι και τα δανεικα :2funny: :2funny: :2funny:
 
OP
OP
baros

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
εσύ όπως το πας, το λάστιχο θα είναι πταίσμα.. :2funny: :2funny:
γαμησε τα μαχαιρια πρεπει να ηταν με τα μουνοπαναεκει που ειχε τρυπησει και με τετοια τομη τι αλλο να ηταν :headbang: :headbang: :headbang:αλλα δεν πτοουμε :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
93
Πόντοι
866
γαμησε τα μαχαιρια πρεπει να ηταν με τα μουνοπαναεκει που ειχε τρυπησει και με τετοια τομη τι αλλο να ηταν :headbang: :headbang: :headbang:αλλα δεν πτοουμε :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
οι μπραβοι μου ηταν γιατι με βαλατε με τον παπαζολ :2funny: :s&m_2:
 
OP
OP
baros

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
Πεσμένο είναι το πουλί σου .Τα βυζιά μου είναι απλά τέλεια.
θελεις να μου το ανορθωσεις :2funny: :2funny: :2funny:πλακα κανω
μα και εγω αυτο ειπα οτι τα δικα σου ειναι στητα αυτα που εβαλε ο αλτεκ ειναι μουφα δεν ειναι δικα σου
 
OP
OP
baros

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.940
Κριτικές
5
Like
90.975
Πόντοι
12.056
κανονισε γιατι θα σε βαλω τριο με τον μεμο :2funny: :2funny:ειδες τι εκανες τωρα με τις ψευδες φωτο που βαζεις μου καταραστηκε το τσουτσουνακι μου :2funny: :2funny: :2funny:


Το διαδυκτιο ειναι γεματο απο φωτο που γραφουν 21 πανω...
Γκουγκλαρισε και θα δεις  :sunglasses: :P
 
OP
OP
baros

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
Το διαδυκτιο ειναι γεματο απο φωτο που γραφουν 21 πανω...
Γκουγκλαρισε και θα δεις  :sunglasses: :P
και εγω τι φταιω  :2funny: :2funny:σας παρακαλω κυρια αλλιντισσα ανακαλεστε την καταρα που μου ριξατε και απο μενα οτι θετε :2funny: :2funny: :2funny:
 

Επισκέπτης
θελεις να μου το ανορθωσεις :2funny: :2funny: :2funny:πλακα κανω
μα και εγω αυτο ειπα οτι τα δικα σου ειναι στητα αυτα που εβαλε ο αλτεκ ειναι μουφα δεν ειναι δικα σου
Δικά μου είναι και μάλιστα φρεσκοφτιαγμένα turbo .
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom