Νέα

Συντριβή αεροσκάφους στη Γαλλία

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pgp74
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 300
  • Εμφανίσεις 10K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

jaygatsby

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
7.898
Κριτικές
1
Like
344
Πόντοι
86
Ας είναι ελαφρύ το χώμα...
 

Συνημμένα

  • Vincent_Burnelli_1940_circa.jpg
    Vincent_Burnelli_1940_circa.jpg
    24,7 KB · Εμφανίσεις: 11

kongas

Μέλος
Εγγρ.
10 Φεβ 2010
Μηνύματα
1.393
Like
0
Πόντοι
16
Δείτε σε μισή ώρα περίπου από τώρα στο Μακεδονία TV. Στις 23.30. Προβάλονται και καινούργια επεισόδιο.
Mayday Aircrash investigation

2q3ufqg.jpg


Δεν έχω χάσει επεισόδιο.
και κατα διαβολικη συμπτωση η σημερινη εκπομπη αναφερεται σε ενα αεροπλανο που χανει ξαφνικα υψος και πεφτει σε βουνο
 

zorbas the greek

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2010
Μηνύματα
754
Like
119
Πόντοι
6
Η εύρεση των 2 μαύρων κουτιών-ήδη βρέθηκε το πρώτο-λογικά θα εξηγήσουν την απώλεια ύψους, καθώς και τους λόγους που δεν επέτρεψαν στους χειριστές του να εκπέμψουν σήμα κινδύνου.Ανάμεσα στους νεκρούς υπήρξαν και 2 βρέφη...Αιωνία η μνήμη και ας είναι ελαφρύ το χώμα.... :priest:
 

Lucent51

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Σεπ 2008
Μηνύματα
14.679
Κριτικές
36
Like
149
Πόντοι
2.046
Μειωμένο drag, αυξημένο lift,

πλήρως φορτωμένο αεροσκάφος απογειώνεται με ταχύτητα αυτοκινήτου κάνοντας τα crashes στο στάδιο απογείωσης/προσγείωσης (90% δυστυχημάτων) περισσότερο survivable.

Ομολογώ βέβαια στο συγκεκριμένο που έγινε στην φάση cruise δεν θα βοηθούσε.

Τζει, ταχυτητα αυτοκινητου Φερραρι (γυρω στα 200 χλμ/ωρα) και στην απογειωση ειναι φορτωμενο καυσιμα. Δεν την γλυτωνεις ευκολα ...............
 

zorbas the greek

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2010
Μηνύματα
754
Like
119
Πόντοι
6
Αλλάζουν τα δεδομένα της μοιραίας πτώσης του αεροσκάφους Airbus της Germanwings στις Αλπεις. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που ήρθαν στη δημοσιότητα, η πτώση του αεροσκάφους δεν διήρκεσε 8 λεπτά, όπως είχε ακουστεί αρχικά, αλλά 18.

Σύμφωνα με τη Γαλλίδα υπουργό Μεταφορών Σεγκολέν Ρουαγιάλ, το πλήρωμα της πτήσης 9525 σταμάτησε να ανταποκρίνεται στην επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου στις 10.30 το πρωί της Τρίτης, τη στιγμή που το Airbus βρισκόταν πάνω από τη Μεσόγειο. 

Το αεροπλάνο συνετρίβη 18 λεπτά αργότερα, άρα όλο αυτό το διάστημα ήταν σαν να πραγματοποιεί κανονική προσγείωση και όχι απότομη βύθιση. Για την ακρίβεια, από τα 28.000 πόδια έφτασε στα 2.000 πόδια χωρίς να στείλει σήμα κινδύνου.

Μάλιστα, η υπουργός επεσήμανε πως σε αυτά τα 18 λεπτά, που ακόμα κανείς δεν μπορεί να εξηγήσει τι μεσολάβησε, ίσως να κρύβεται η λύση του μυστηρίου που οδήγησε στη συντριβή του αεροπλάνου και τον θάνατο 150 ανθρώπων.

Εντοπίστηκε το μαύρο κουτί στο οποίο έχουν καταγραφεί οι ήχοι και οι συνομιλίες στο πιλοτήριο

Το μαύρο κουτί που βρέθηκε στον τόπο του δυστυχήματος του Airbus A320 της Germanwings είναι αυτό στο οποίο καταγράφονται όλοι οι ήχοι και οι συνομιλίες στο πιλοτήριο, όμως έχει υποστεί ζημιές, δήλωσε σήμερα στο Γαλλικό Πρακτορείο πηγή προσκείμενη στην έρευνα.

«Το μαύρο κουτί που βρέθηκε είναι το CVR» (cockpit voice recorder)», δήλωσε η πηγή αυτή. «Όμως το CVR έχει ζημιές. Μεταφέρθηκε σήμερα το πρωί στο Παρίσι, στο BEA (Γραφείο Ερευνών και Αναλύσεων)». Συνεχίζεται η αναζήτηση του δεύτερου μαύρου κουτιού, στο οποίο καταγράφονται τα δεδομένα της πτήσης.
Σύμφωνα με τον υπουργό Εσωτερικών της Γαλλίας Μπερνάρ Καζνέβ, το μαύρο κουτί που βρέθηκε την Τρίτη είναι κατεστραμμένο αλλά μπορεί και πάλι να χρησιμοποιηθεί για πληροφορίες.

Δύο από τα πιθανά σενάρια

    Αποσυμπίεση καμπίνας ή πιλοτηρίου;

Στα σενάρια που κυκλοφορούν παραμένει και αυτό που θέλει την καμπίνα ή το πιλοτήριο ή και τα δύο μαζί να υπέστησαν μια ταχύτατη αποσυμπίεση. Σε μια τέτοια περίπτωση δεν είναι αφύσικο ο πιλότος να επιδιώξει να πετάξει γρήγορα προς τα κάτω για να μπορέσει να αναπνεύσει, σε υψόμετρο 10.000 ποδιών. Ωστόσο, όπως σημειώνει η Mirror κάτι τέτοιο, στη συγκεκριμένη περίπτωση και καθώς το αεροσκάφος πετούσε πάνω από τις Αλπεις, θα ήταν απλά μια  ατυχής επιλογή...

    Προσπάθησε να προσγειώσει το αεροσκάφος ο πιλότος;

Και ενώ κάποιοι ειδικοί αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο οι πιλότοι να είχαν χάσει τις αισθήσεις τους, η Μαίρη Σκιάβο, αναλυτής αεροπορίας, μιλώντας στο CNN τόνισε ότι με βάση τα στοιχεία που υπάρχουν για την ταχύτητα του αεροπλάνου θα μπορούσε να εξαχθεί το συμπέρασμα ότι ο έλεγχος του αεροσκάφους δεν είχε χαθεί τελείως. Αντιθέτως, όπως υποστηρίζει, ο πιλότος μπορεί έως έναν βαθμό να είχε τον έλεγχο του αεροπλάνου. «Αν ο κινητήρας είχε σταματήσει να λειτουργεί, το αεροπλάνο θα είχε συντριβεί σε ελάχιστα λεπτά», συνέχισε, προσθέτοντας ότι ο πιλότος μπορεί να προσπάθησε να κάνει αναγκαστική προσγείωση ή ότι το αεροπλάνο «βρήκε» στις πλαγιές των Αλπεων.

Πηγή: Νέα δεδομένα για την τραγωδία στις Αλπεις -Η πτώση του Airbus κράτησε 18 λεπτά | iefimerida.gr .......
 

Heartbreaker83

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.814
Like
12
Πόντοι
16
H κατασταση του μαυρου κουτιου (οκ ειναι κοκκινο αλλα αυτο το ξεραμε, ετσι? ;) )

CA8MlqyUUAEXKOp.jpg:large
 

Stil520

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2014
Μηνύματα
1.653
Like
0
Πόντοι
16


Δύο από τα πιθανά σενάρια

    Αποσυμπίεση καμπίνας ή πιλοτηρίου;

Στα σενάρια που κυκλοφορούν παραμένει και αυτό που θέλει την καμπίνα ή το πιλοτήριο ή και τα δύο μαζί να υπέστησαν μια ταχύτατη αποσυμπίεση. Σε μια τέτοια περίπτωση δεν είναι αφύσικο ο πιλότος να επιδιώξει να πετάξει γρήγορα προς τα κάτω για να μπορέσει να αναπνεύσει, σε υψόμετρο 10.000 ποδιών. Ωστόσο, όπως σημειώνει η Mirror κάτι τέτοιο, στη συγκεκριμένη περίπτωση και καθώς το αεροσκάφος πετούσε πάνω από τις Αλπεις, θα ήταν απλά μια  ατυχής επιλογή...

    Προσπάθησε να προσγειώσει το αεροσκάφος ο πιλότος;

Και ενώ κάποιοι ειδικοί αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο οι πιλότοι να είχαν χάσει τις αισθήσεις τους, η Μαίρη Σκιάβο, αναλυτής αεροπορίας, μιλώντας στο CNN τόνισε ότι με βάση τα στοιχεία που υπάρχουν για την ταχύτητα του αεροπλάνου θα μπορούσε να εξαχθεί το συμπέρασμα ότι ο έλεγχος του αεροσκάφους δεν είχε χαθεί τελείως. Αντιθέτως, όπως υποστηρίζει, ο πιλότος μπορεί έως έναν βαθμό να είχε τον έλεγχο του αεροπλάνου. «Αν ο κινητήρας είχε σταματήσει να λειτουργεί, το αεροπλάνο θα είχε συντριβεί σε ελάχιστα λεπτά», συνέχισε, προσθέτοντας ότι ο πιλότος μπορεί να προσπάθησε να κάνει αναγκαστική προσγείωση ή ότι το αεροπλάνο «βρήκε» στις πλαγιές των Αλπεων.

Πηγή: Νέα δεδομένα για την τραγωδία στις Αλπεις -Η πτώση του Airbus κράτησε 18 λεπτά | iefimerida.gr .......

[/quote]

Πες την Μαιρούλα να πάνα  :pipa1:
οταν ενα αεροπλανο χασει κινητηρα διανυει 12 μετρα οριζοντιας αποσταστης για καθε μετρο κατακορυφης αποστασης που χανει.
το airbus εχασε 32.000 ποδια μεχρι να καρφωσει, οποτε αν το προβλημα ηταν οι κινητηρες, θα ειχε διανυσει περισσοτερα απο 100 ν.μ σε χρονο περιπου 25 λεπτα.
για την περιπτωση της αποσυμπιεσης μιλησα παραπανω
 

gbeyyt11

Μέλος
Εγγρ.
30 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.516
Like
143
Πόντοι
16
μαγκες οσο κοινοτυπο κ αν ακουγεται το αεροπλανο εξακολουθει κ ειναι το πιο ασφαλες μεσο...ξερετε ποσες εκατονταδες χιλιαδες πετανε καθε μερα?

ξερετε οτι καθε μερα σκοτωνονται στον πλανητη κατα μεσο ορο 5000 ανθρωποι με αυτοκινητα δηλαδη μονο τον τελευταιο μηνα 150.000... παγκοσμιως..αλλα ολοι θα μιλανε για το αεροπλανο που επεσε...γιατι παντα οταν πεφτει ενα αεροπλανο ειναι ειδηση...ενω με τα αμαξια σκοτωνονται μεν πολυ περισσοτεροι αλλα ειναι μεμονωμενοι κ δεν αποτελει ειδηση....

τυπε σε ενα αεροπορικο ατυχημα ομως οι νεκροι θα ειναι πανω απο 100 σιγουρα, μπορει και πανω απο 200. Σε ενα αυτοκινητιστικο μπορει να ειναι 1-2 η μπορει να μην ειναι και κανεις.
Αν υποθεσουμε οτι πετανε δεκαδες χιλιαδες αεροπλανα την ημερα, τα αυτοκινητα που κινουνται ειναι δεκαδες εκατομμυρια, οποτε αναλογικα ειναι λογικο να καταγραφονται περισσοτερα σε αριθμο ατυχηματα αυτοκινητων.
Επισης, στο αυτοκινητιστικο σχεδον σε ολες τις περιπτωσεις φταιει ενας απο τους οδηγους, ενω στα αεροπλανα παρα πολυ σπανιο να εχει κανει μαλακια ο πιλοτος (στα 4 αεροπορικα δυστυχηματα το τελευταιο ετος δεν εφταιγε). Οποτε σε μια ιδεατη κατασταση οπου οι οδηγοι ακολουθουν κατα γραμμα τον κωδικα κυκλοφοριας κ δεν κανουν τις μαλακιες τους, θα ειχαν εξαλειφθει σε πολυ ικανοποιητικο βαθμο τα ατυχηματα στο δρομο.
 

Stil520

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2014
Μηνύματα
1.653
Like
0
Πόντοι
16
τυπε σε ενα αεροπορικο ατυχημα ομως οι νεκροι θα ειναι πανω απο 100 σιγουρα, μπορει και πανω απο 200. Σε ενα αυτοκινητιστικο μπορει να ειναι 1-2 η μπορει να μην ειναι και κανεις.
Αν υποθεσουμε οτι πετανε δεκαδες χιλιαδες αεροπλανα την ημερα, τα αυτοκινητα που κινουνται ειναι δεκαδες εκατομμυρια, οποτε αναλογικα ειναι λογικο να καταγραφονται περισσοτερα σε αριθμο ατυχηματα αυτοκινητων.
Επισης, στο αυτοκινητιστικο σχεδον σε ολες τις περιπτωσεις φταιει ενας απο τους οδηγους, ενω στα αεροπλανα παρα πολυ σπανιο να εχει κανει μαλακια ο πιλοτος (στα 4 αεροπορικα δυστυχηματα το τελευταιο ετος δεν εφταιγε). Οποτε σε μια ιδεατη κατασταση οπου οι οδηγοι ακολουθουν κατα γραμμα τον κωδικα κυκλοφοριας κ δεν κανουν τις μαλακιες τους, θα ειχαν εξαλειφθει σε πολυ ικανοποιητικο βαθμο τα ατυχηματα στο δρομο.

Στο α/φος την μαλέσιαν που αγνοείται, την δουλειά την έκανε το πλήρωμα (μπορώ να σου εξηγήσω αλλά πολύ μπλα-μπλα)
Το άλλο την μαλέσιαν εφαγε πύραυλο.
Γενικά οι περισσότερες βλάβες είναι αντιμετωπίσιμες.
Πραγματικά νιώθω περισσοτερο ανασφάλεια πηγαίνοντας με την μηχανή στο αεροδρόμιο παρά στο αεροπλάνο
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.907
Κριτικές
38
Like
4.962
Πόντοι
2.696
Απενεργοποιείς τον αυτόματο και το παίρνεις στα χέρια.

Αφού ενημερώσεις πρώτα τον ΕΕΚ ότι αντιμετωπίζεις πρόβλημα και θα πετάξεις VFR.Και βγαίνεις και από τον αεροδιάδρομο που χρησιμοποιείς.

Πάντως σε μεγάλα ύψη αποφεύγεται η πτήση "στο χέρι".
 

Kapsonis19891989

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2014
Μηνύματα
3.908
Κριτικές
12
Like
19
Πόντοι
26
μαγκες οσο κοινοτυπο κ αν ακουγεται το αεροπλανο εξακολουθει κ ειναι το πιο ασφαλες μεσο...ξερετε ποσες εκατονταδες χιλιαδες πετανε καθε μερα?

ξερετε οτι καθε μερα σκοτωνονται στον πλανητη κατα μεσο ορο 5000 ανθρωποι με αυτοκινητα δηλαδη μονο τον τελευταιο μηνα 150.000... παγκοσμιως..αλλα ολοι θα μιλανε για το αεροπλανο που επεσε...γιατι παντα οταν πεφτει ενα αεροπλανο ειναι ειδηση...ενω με τα αμαξια σκοτωνονται μεν πολυ περισσοτεροι αλλα ειναι μεμονωμενοι κ δεν αποτελει ειδηση....

διαφωνώ με αυτην την τοποθετηση και θα εξηγησω τους λογους....το αεροπλανο το συγκεκριμενο ειχε 150 επιβατες...τα περισσοτερα εκει γυρω παιζουνε....αν ητανε η ιδια αναλογια στα αεροπλανα και στα αμαξια...τοτε θα ειχε εξαφανιστει το ανθρωπινο ειδος...γινεται ενα μοιραιο τροχαιο πεθαινουνε 3-4 ατομα...γινεται ενα μοιραιο αεροπορικο πεθαινουνε 150....το ιδιο ειναι ?

το αλλο τραγικο με το αεροπλανο ειναι η αναμονη που απλα περιμενεις να πεθανεις....στο τροχαιο ειναι "instant" τις περισσοτερες φορες....αυτο επεσε 14000 ποδια σε 4 λεπτα....κανενα 10 λεπτο απλα θα περιμενανε να πεθανουνε οι επιβατες αν δεν ειχανε λυποθυμησει ακομα....

στα τροχαια δεν γινεται τοσο ντορος οταν ειναι μικρα τροχαια της ταξεως των 3-6 ατομων...για την καραμπολα που εγινε πριν μερικους μηνες και ητανε μεσα αρκετα αμαξια εμπλεκομενα ασχοληθηκαμε αρκετα πιστευω...

βρισκω τελειως ακυρη την τοποθετηση σου χωρις να θελω να αντιδικισω...απλα την γνωμη μου λεω....
 

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
4.697
Like
1.964
Πόντοι
216
Στο α/φος την μαλέσιαν που αγνοείται, την δουλειά την έκανε το πλήρωμα (μπορώ να σου εξηγήσω αλλά πολύ μπλα-μπλα)
Το άλλο την μαλέσιαν εφαγε πύραυλο.
Γενικά οι περισσότερες βλάβες είναι αντιμετωπίσιμες.
Πραγματικά νιώθω περισσοτερο ανασφάλεια πηγαίνοντας με την μηχανή στο αεροδρόμιο παρά στο αεροπλάνο

Για πες ρε φίλε με δυο λόγια που έχει ενδιαφέρον..

αυτό είναι σίγουρο..και το ποδήλατο είναι πιο επικίνδυνο από το αεροπλάνο..
 

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
4.697
Like
1.964
Πόντοι
216
διαφωνώ με αυτην την τοποθετηση και θα εξηγησω τους λογους....το αεροπλανο το συγκεκριμενο ειχε 150 επιβατες...τα περισσοτερα εκει γυρω παιζουνε....αν ητανε η ιδια αναλογια στα αεροπλανα και στα αμαξια...τοτε θα ειχε εξαφανιστει το ανθρωπινο ειδος...γινεται ενα μοιραιο τροχαιο πεθαινουνε 3-4 ατομα...γινεται ενα μοιραιο αεροπορικο πεθαινουνε 150....το ιδιο ειναι ?

το αλλο τραγικο με το αεροπλανο ειναι η αναμονη που απλα περιμενεις να πεθανεις....στο τροχαιο ειναι "instant" τις περισσοτερες φορες....αυτο επεσε 14000 ποδια σε 4 λεπτα....κανενα 10 λεπτο απλα θα περιμενανε να πεθανουνε οι επιβατες αν δεν ειχανε λυποθυμησει ακομα....

στα τροχαια δεν γινεται τοσο ντορος οταν ειναι μικρα τροχαια της ταξεως των 3-6 ατομων...για την καραμπολα που εγινε πριν μερικους μηνες και ητανε μεσα αρκετα αμαξια εμπλεκομενα ασχοληθηκαμε αρκετα πιστευω...

βρισκω τελειως ακυρη την τοποθετηση σου χωρις να θελω να αντιδικισω...απλα την γνωμη μου λεω....

το πόσο αγωνιώδης είναι ο θάνατος δεν έχει καμμία σχέση με το πόσο ασφαλές είναι ένα μέσο, το αποτέλεσμα είναι το σημαντικό
 

Kapsonis19891989

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2014
Μηνύματα
3.908
Κριτικές
12
Like
19
Πόντοι
26
το πόσο αγωνιώδης είναι ο θάνατος δεν έχει καμμία σχέση με το πόσο ασφαλές είναι ένα μέσο, το αποτέλεσμα είναι το σημαντικό

και το αποτελεσμα ειναι οτι οταν πεφτει ενα αεροπλανο σκοτωνονται 150 ατομα...ενω οταν γινεται ενα τροχαιο 3-4 ατομα....

βλεπεις να γινεται ντορος οταν σκοτωνονται 3-4 ατομα απο ελικοπτερο ? σιγουρα θα πεφτουνε και ελικοπτερα αλλα δεν ακουγεται τιποτα...οπως και για τα μεμονομενα τροχαια...

σιγουρα το αεροπλανο ειναι πιο ασφαλες μεσο απο το αμαξι αλλα....το πληθος των ατομων ειναι που ερχεται σε πρωτη μερα...ποσοι εμπλεκονται στο δυστυχημα...

 

Stil520

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2014
Μηνύματα
1.653
Like
0
Πόντοι
16
Για πες ρε φίλε με δυο λόγια που έχει ενδιαφέρον..

αυτό είναι σίγουρο..και το ποδήλατο είναι πιο επικίνδυνο από το αεροπλάνο..

Το πλήρωμα στην πτήση της μαλέσιαν απενεργοποίησε το ACARS, ενα σύστημα το οποίο στέλνει συνεχώς δεδομένα της πτήσης στην εταιρεία.
Επειδή λειτουργεί αυτόματα, λογικά το έκλεισαν απο την ασφάλεια του η γενικά έκλεισαν όλα τα ηλεκτρονικά από το master.
Εικάζω ότι από εκεί και πέρα προσπάθησαν να το κρατήσουν χαμηλά για να αποφύγουν εντοπισμό, αλλά είναι δύσκολο να πετάς χαμηλά ενα τέρας σαν το 777, ειδικά χωρίς ηλεκτρονικά οπότε κάπου κάρφωσαν πριν φτάσουν στον προορισμό τους.

Με οτιδήποτε κινείται στον δρόμο, ορισμένες φορές δεν προλαβαίνεις να κάνεις τιποτα οταν κάτσει η στραβή.
Αν περάσει κόκκινο ένα άλλο οχημα πέφτεις στα φρένα και περιμένεις να ακούσεις το μπαμ το επόμενο 1,5 δευτερόλεπτο.
Στο αεροπλάνο έχεις αρκετά λεπτά ώστε να αντιμετωπίσεις σχεδόν οτιδήποτε.
Και χωρίς κινητήρα να μείνεις και να μην υπάρχει αεροδρόμιο κοντά αεροδρόμιο κάνεις την τέλεια προσγείωση σε χωράφι της επιλογής σου.
Πολλοί θα βγουν ζωντανοί μπορεί και όλοι ακόμη και με αεροπλάνα τύπου 737.
Εκεί που δεν μπορείς να κάνεις και πολλά είναι η δομική αστοχία. Αν ξεκολλήσει κάνα φτερό η fin τον ήπιες, αλλά πολύ σπάνιο.
Επίσης η φωτιά δεν σου αφήνει και πολλές επιλογές, αλλά σπάνια θα κάψει κάτι που αφορά τον έλεγχο του αεροπλάνου, οπότε πάλι το πιθανότερο είναι να προλάβεις να προσγειωθείς
 

Stil520

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2014
Μηνύματα
1.653
Like
0
Πόντοι
16
Αφού ενημερώσεις πρώτα τον ΕΕΚ ότι αντιμετωπίζεις πρόβλημα και θα πετάξεις VFR.Και βγαίνεις και από τον αεροδιάδρομο που χρησιμοποιείς.

Πάντως σε μεγάλα ύψη αποφεύγεται η πτήση "στο χέρι".

Αν δεν έχει ορατότητα ή είναι νύχτα πως θα πετάξεις, με τον χάρτη?
Γιατι VFR σημαίνει πετάω με χάρτη, μπορεί να μην είσαι επάνω από το Τατόι για να προσανατολιστείς βλέποντας την Πάρνηθα και το Ζόφρι.

Από που άκουσες ότι πρώτα πρέπει να ενημερώνεις στον ασύρματο?
Aviate, navigate, communicate.
Αφού ελέγχεις το αεροπλάνο, έπειτα προσανατολίζεσαι και τέλος επικοινωνείς.
Η πτήση με το χερι αποφευγεται για να μην κάνεις λαθάκια στην πορεία σπαταλώντας χρόνο και καύσιμο.
Αεροπλάνο με βλάβη ΔΕΝ το αφήνεις να σε πάει όπου γουστάρει
 

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
4.697
Like
1.964
Πόντοι
216
Το πλήρωμα στην πτήση της μαλέσιαν απενεργοποίησε το ACARS, ενα σύστημα το οποίο στέλνει συνεχώς δεδομένα της πτήσης στην εταιρεία.
Επειδή λειτουργεί αυτόματα, λογικά το έκλεισαν απο την ασφάλεια του η γενικά έκλεισαν όλα τα ηλεκτρονικά από το master.
Εικάζω ότι από εκεί και πέρα προσπάθησαν να το κρατήσουν χαμηλά για να αποφύγουν εντοπισμό, αλλά είναι δύσκολο να πετάς χαμηλά ενα τέρας σαν το 777, ειδικά χωρίς ηλεκτρονικά οπότε κάπου κάρφωσαν πριν φτάσουν στον προορισμό τους.

Με οτιδήποτε κινείται στον δρόμο, ορισμένες φορές δεν προλαβαίνεις να κάνεις τιποτα οταν κάτσει η στραβή.
Αν περάσει κόκκινο ένα άλλο οχημα πέφτεις στα φρένα και περιμένεις να ακούσεις το μπαμ το επόμενο 1,5 δευτερόλεπτο.
Στο αεροπλάνο έχεις αρκετά λεπτά ώστε να αντιμετωπίσεις σχεδόν οτιδήποτε.
Και χωρίς κινητήρα να μείνεις και να μην υπάρχει αεροδρόμιο κοντά αεροδρόμιο κάνεις την τέλεια προσγείωση σε χωράφι της επιλογής σου.
Πολλοί θα βγουν ζωντανοί μπορεί και όλοι ακόμη και με αεροπλάνα τύπου 737.
Εκεί που δεν μπορείς να κάνεις και πολλά είναι η δομική αστοχία. Αν ξεκολλήσει κάνα φτερό η fin τον ήπιες, αλλά πολύ σπάνιο.
Επίσης η φωτιά δεν σου αφήνει και πολλές επιλογές, αλλά σπάνια θα κάψει κάτι που αφορά τον έλεγχο του αεροπλάνου, οπότε πάλι το πιθανότερο είναι να προλάβεις να προσγειωθείς

Πάντως στην θάλλασσα έπεσε, έτσι δεν είναι? Αλλιώς θα το βρίσκανε..ή όχι?
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.755
Κριτικές
2
Like
2.714
Πόντοι
1.306
διαφωνώ με αυτην την τοποθετηση και θα εξηγησω τους λογους....το αεροπλανο το συγκεκριμενο ειχε 150 επιβατες...τα περισσοτερα εκει γυρω παιζουνε....αν ητανε η ιδια αναλογια στα αεροπλανα και στα αμαξια...τοτε θα ειχε εξαφανιστει το ανθρωπινο ειδος...γινεται ενα μοιραιο τροχαιο πεθαινουνε 3-4 ατομα...γινεται ενα μοιραιο αεροπορικο πεθαινουνε 150....το ιδιο ειναι ?

το αλλο τραγικο με το αεροπλανο ειναι η αναμονη που απλα περιμενεις να πεθανεις....στο τροχαιο ειναι "instant" τις περισσοτερες φορες....αυτο επεσε 14000 ποδια σε 4 λεπτα....κανενα 10 λεπτο απλα θα περιμενανε να πεθανουνε οι επιβατες αν δεν ειχανε λυποθυμησει ακομα....

στα τροχαια δεν γινεται τοσο ντορος οταν ειναι μικρα τροχαια της ταξεως των 3-6 ατομων...για την καραμπολα που εγινε πριν μερικους μηνες και ητανε μεσα αρκετα αμαξια εμπλεκομενα ασχοληθηκαμε αρκετα πιστευω...

βρισκω τελειως ακυρη την τοποθετηση σου χωρις να θελω να αντιδικισω...απλα την γνωμη μου λεω....

το να καταλήξεις σε ένα στατιστικό σχετικά με την ασφάλεια των μέσων μεταφοράς δεν είναι εύκολο πράγμα και σίγουρα δεν είναι απλά μια διαίρεση (τόσα εροπλάνα * τόσες πτήσεις * τόσους επιβάτες / θανατηφόρα συμβάντα * αριθμό θανόντων)…
όταν για παράδειγμα λένε ότι το αεροπλάνο έχει πχ 95% δείκτη ασφαλείας ενώ το αυτοκίνητο 92% και το τραίνο 97% γ
για να καταλήξεις στους δείκτες αυτούς μετρώνται πολλές παράμετροι
(1) αριθμός οχημάτων
(2) αριθμός διανυθέντων χιλιομέτρων
(3) αριθμός επιβατών
(4) συνολικά επιβατοχιλιόμετρα
κλπ
(1) συμβάντα
(2) θανατηφόρα
(3) μέγεθος συμβάντος (ανάλογα με το μέσο)

έτσι ώστε τα πάντα να αναχθούν σε μία κοινή βάση μέτρησης άρα και μονάδα…
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom