δεν θα το ελεγα σε καμια περιπτωση.Ολοι στο ιδιο καζανι βραζουμε φιλε.
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
δεν θα το ελεγα σε καμια περιπτωση.Ολοι στο ιδιο καζανι βραζουμε φιλε.
να κανονισθεί να είναι η Κατερίνα στο μαγαζί της και να γίνει το φινάλε εκεί.δεν θα το ελεγα σε καμια περιπτωση.
ρε μαγκεσ να κανω μια προταση?δεινοθμε ραντεβου πειραια ηλεκτρικο να ξεκινησουμε ολοι μαζι την εκδρομουλα μασ?????


παιδιά ας μη γελιόμαστε ο καθένας
έχει τη ζωή του, το πρόγραμμά του
τα δικά του πράγματα στο κεφάλι του
υπάρχει κ' μία σχετική επιφυλακτικότητα λόγω ανωνυμίας κτλ.
λογικό είναι να μη μαζεύεται τσούρμο
για διάφορους λόγους..
εγώ προτείνω ραντεβού κυριακή
απόγευμα που είναι πιο χαλαρά
να συναντηθούμε βικτώρια σε συγκεκριμένο σημείο.
νομίζω έχει κάτι goodys απέναντι...
στα goodys λοιπόν και συνθηματικό ένας κόκκινος αναπτήρας..![]()
απ'έξω εννοείται στα τραπεζάκια του εν λόγω καταστήματος...
χαχα!!
ναι στο συνθηματικό
όχι στο ριζοσπάστη!
είπαμε..![]()
![]()
![]()
![]()
...εσύ με την πατερίτσα θα πας???και εγω μεσα για σαββατο
αυριο βγαζω το γυψο επιτελους...εσύ με την πατερίτσα θα πας???![]()
