Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
αφου ειπαμε το καθε μελος θα φοραει μπλουζα με το ονομα του.

έτσι θα μπορείς εύκολα να φας και καμιά καρέκλα στο κεφάλι όμως! Δεν υπάρχουν μόνο συμπάθειες!![]()
![]()
![]()

μηπως εγω εσυ και η ερι να κανονισουμε τους βορειους?![]()
![]()
παιδια ειναι λιγο αδυνατη η συναντηση...ειναι απειρα τα μελη... :-
![]()
![]()
παιδια ειναι λιγο αδυνατη η συναντηση...ειναι απειρα τα μελη... :-

![]()
![]()
παιδια ειναι λιγο αδυνατη η συναντηση...ειναι απειρα τα μελη... :-
δεν είναι καθόλου αδύνατη, απλά θέλει οργάνωση και ένα μεγάλο χώρο, έτσι και αλλιώς δεν θα ρχονταν όλοι να σαι σίγουρη! Εμείς της ίδιας κλίκας θα καθόμασταν στο δικό μας τραπέζι ε?![]()
![]()
κατσε!!!!!!θα ερθουν κ οι παρακατιανοι ;;;παρακατιανοι=εκτος κλικας!δεν είναι καθόλου αδύνατη, απλά θέλει οργάνωση και ένα μεγάλο χώρο, έτσι και αλλιώς δεν θα ρχονταν όλοι να σαι σίγουρη! Εμείς της ίδιας κλίκας θα καθόμασταν στο δικό μας τραπέζι ε?![]()
![]()

κατσε!!!!!!θα ερθουν κ οι παρακατιανοι ;;;παρακατιανοι=εκτος κλικας!![]()
![]()
![]()

σαν πολυ καλος δεν εχεις γινει τελευταια;;;;ακου "ανθρωποι"....πφφφμην είσαι σκληρή! άνθρωποι είναι και αυτοί!![]()
![]()
![]()
![]()
σαν πολυ καλος δεν εχεις γινει τελευταια;;;;ακου "ανθρωποι"....πφφφ
ερωτευτηκε!!!!σαν πολυ καλος δεν εχεις γινει τελευταια;;;;ακου "ανθρωποι"....πφφφ

χανεις την γλυκα του"ανουσιου καυγα"....θα εισηγηθω να χασεις την θεση σου στην κλικα...απλά είμαι επιλεκτικός στους καυγάδες που δίνω!
ΩΠΑ!!!!!!!βγαλαμε λαυρακι....ερωτευτηκε!!!!![]()

αποφασισες να μας μιλησεις λουκ?χανεις την γλυκα του"ανουσιου καυγα"....θα εισηγηθω να χασεις την θεση σου στην κλικα...
ΩΠΑ!!!!!!!βγαλαμε λαυρακι....![]()

χανεις την γλυκα του"ανουσιου καυγα"....θα εισηγηθω να χασεις την θεση σου στην κλικα...
ΩΠΑ!!!!!!!βγαλαμε λαυρακι....![]()

γτ μωρη ποτε σταματησα να σας μιλαω;;;;αποφασισες να μας μιλησεις λουκ?![]()

εγω θα φερω κατι φιλαρακια...οχι πολλα...την εντεκαδα του αρη..και τους αναπληρωματικους...Πάντως, θα μπορούσαν άνετα να γίνουν 2 συγκεντρώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σε χώρους τύπου "δεξιώσεων" που χωράνε πραγματικά ΠΑΡΑ πολύ κόσμο αρκεί το κάθε μέλος να μην έφερνε από 2-3 φίλους γιατί τότε θα ΒΟΥΛΙΑΖΑΜΕ!
ε μα!!!!!!ινσουλινη θα βαρεσω σε λιγο!!!!!!!νομίζω ότι σου λείψαν τα καντήλια που σε στόλιζα που και που!![]()
![]()
γτ μωρη ποτε σταματησα να σας μιλαω;;;;![]()
εγω θα φερω κατι φιλαρακια...οχι πολλα...την εντεκαδα του αρη..και τους αναπληρωματικους...
ε μα!!!!!!ινσουλινη θα βαρεσω σε λιγο!!!!!!!

ερωτευτηκε!!!!![]()
γκρινιαρα!!!!!!!!!!!!!!!!1.τι κριμα π δεν ειναι ακομα στον αρη ο χαλκιας
2.οποτε σ μιλαω με γραφεις![]()
![]()