Νέα

Συμπεριφορά Μελών

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα analskipper
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 52
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
5
Πόντοι
616
χτες μου σβησαν ενα μηνυμα και θα το ξαναβαλω παλι γιατι ηταν καλο τωρα που ο λακιστραικερ ειναι οφλαιν :sunglasses:

:cool2:


μαθετε να μιλατε και να απαντατε ευγενικα στα πμ ρε μαλακες ...... :birdman:

γαμω το χρήστο σας γαμω :tickedoff: :tickedoff:

δεν παιρνετε παραδειγμα εμενα; :think:

:knuppel:
 

KATERINA69

Ιερόδουλη
Εγγρ.
13 Ιουλ 2006
Μηνύματα
7.741
Like
26
στειλε μου ενα πμ ρε μαλακα να δεις τι ομορφα θα σου απαντησω  :birdman:
Να σε πάρω μαζί μου στο Ι.Κ.Α. εσένα όταν είμαι στα ταμεία
να περιμένω να πληρώσω και μου παίρνουν τη σειρά..ντρέπομαι να διαμαρτυρηθώ..
Θα βάζω εσένα μπροστά.. :2funny: :2funny: :2funny:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
στειλε μου ενα πμ ρε μαλακα να δεις τι ομορφα θα σου απαντησω  :birdman:
εχε χαρει που εκανες ορθογραφικο λαθος
και εγραψες η αντι για ι οποτε μπορει να εννοεις
τον χρησο παζη αλλιως θα σου γαμουσα λουγκρα :birdman:
εχεις πμ βλακα :birdman:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
καποια λουγκριτσα φοβηθηκε και δεν μου απαντα στο πμ
ετσι διδασκει ηθη :birdman:
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357
OP
OP
analskipper

analskipper

Μέγας
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
2.690
Κριτικές
32
Like
4.088
Πόντοι
4.365
Και γιατι δεν λες το Nickname του?
Σε τι κολλας?

Θα μετρήσω μέχρι τι τρία ....και εάν δεν φανερωθεί μόνος του θα τον δώσω στεγνά


πλάκα κάνω, δεν είναι το θέμα ποιός είναι, αλλά και λίγη ευγένεια μεταξύ μας δεν νομίζω ότι βλάπτει
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom