You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Survivor Ελλάς-Αλβανία
- Μέλος που άνοιξε το νήμα nik30
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 17
- Εμφανίσεις 2K
-
- Ετικέτες
- reality tv survivor
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
DARKSIDEOFTHEMOON
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Φεβ 2006
- Μηνύματα
- 15.458
- Like
- 38
- Πόντοι
- 166
Χε,χε,χε,χε.........


JOHNNYDMAX
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 1.134
- Like
- 32
- Πόντοι
- 16
Δεν το πιστεύω !
Υπάρχει περίπτωση να παιχτεί στα αλήθεια κάτι τέτοιο ;
Για πείτε ....
Υπάρχει περίπτωση να παιχτεί στα αλήθεια κάτι τέτοιο ;
Για πείτε ....
Behemoth19
Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Αυγ 2006
- Μηνύματα
- 185
- Like
- 2
- Πόντοι
- 1
στανταρ θα νικησουν οι αλβανοι οι μαο μαο!!!
megantoine
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2007
- Μηνύματα
- 583
- Like
- 2
- Πόντοι
- 6
δεν θα γινεις Ελληνας ποτε,Αλβανε Αλβανε...
100% θα γινει οπως και το ολυμπιακοι-παναθηναικοι!!!!Δεν το πιστεύω !
Υπάρχει περίπτωση να παιχτεί στα αλήθεια κάτι τέτοιο ;
Για πείτε ....
POLYATAKTOS
Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Απρ 2006
- Μηνύματα
- 483
- Like
- 3
- Πόντοι
- 1
Γαμω την Αλβανια τους!!!!!


moynitsokinigos
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Φεβ 2007
- Μηνύματα
- 188
- Κριτικές
- 3
- Like
- 1
- Πόντοι
- 1
ολυμπιακοι-παναθηναικοι,Ελλάς-Αλβανία.... ʼλλλες μαλακίες δεν έχουν να σκεφτούν για να κάνουν τον κοσμάκη να φανατίζεται????????
Στον βωμο της τηλεθεασης και σύναμα του οικονομικού οφελους πολλά θα δούμε.
Τι Αλαβανοι - Ελληνες ή γαβροι - βαζελοι.
Φανταζεστε gay εναντιον straight (δηλαδή πουστηδες και παλλικαρια έγιναν μαλλια κουβαρια)
ή ακομα ακροαριστεροι εναντίον ακροδεξιων..........
Τι Αλαβανοι - Ελληνες ή γαβροι - βαζελοι.
Φανταζεστε gay εναντιον straight (δηλαδή πουστηδες και παλλικαρια έγιναν μαλλια κουβαρια)
ή ακομα ακροαριστεροι εναντίον ακροδεξιων..........
dreamer24gr
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Αυγ 2006
- Μηνύματα
- 55
- Like
- 2
- Πόντοι
- 0
Μετά θα επακολουθήσει το "Πουσταράδες/Πλακομουνατζούδες vs Φυσιολογικοί". Ρεεεεεεεεεεεεε.... Αντί να πηγαίνουν να τα σπάνε στις "ειρηνικές" πορείες, θα [επρεπε να μαζευτούν όλοι οι (και καλά) υποστηρικτές της "ελευθερίας" του λόγου/έκφρασης κλπ με τσεκούρια και λοστάρια και να ανεβούν στον Υμμητό/Πάρνηθα/Αίγινα κλπ να ξηλώσουν ΟΛΕΣ τις γαμημένες τις κεραίες τους... Φωτεινή εξαίρεση (προς το παρόν τουλάχιστον) αποτελεί το "ΣΚΑΙ"... Ελπίζω να μη τα σκτώσει στη πορεία....
Επισκέπτης
Παίδες αν "αντέχετε" το οικονομικό κόστος (γιατί όπωσδήποτε ?55 τον μήνα δεν είναι και λίγα), σας συμβουλεύω να βάλετε ΝOVA. Εγώ το έχω τους τελευταίους 3-4 μήνες κι έχω βρει την υγειά μου. Η μόνη μαλακία είναι ότι δεν έχεις ΣΚΑΙ. Αλλά τι να το κάνεις από την στιγμή που έχεις 4 κανάλια με documentaries: Discovery, Animal Planet, National Geographic και History Channel.
Εγώ σπανίως βλέπω πια τα ελληνικά ιδιωτικά κανάλια. Μόνο αν έχουν καμιά παλιά ελληνική ταινία ή κάνα ξένο έργο. Ένα άλλο είναι ότι έχω χάσει υτα εγκόσμια γιατί δεν παρακολουθώ ειδήσεις πλέον. Σπάνια. Προτιμώ να βλέπω πως ζουν οι πίθηκοι στο Animal Planet παρά να βλέπω τους πίθηκους Εισαγγελάτους και ΣΙΑ να μαλακίζονται στα παράθυρα.
Εγώ σπανίως βλέπω πια τα ελληνικά ιδιωτικά κανάλια. Μόνο αν έχουν καμιά παλιά ελληνική ταινία ή κάνα ξένο έργο. Ένα άλλο είναι ότι έχω χάσει υτα εγκόσμια γιατί δεν παρακολουθώ ειδήσεις πλέον. Σπάνια. Προτιμώ να βλέπω πως ζουν οι πίθηκοι στο Animal Planet παρά να βλέπω τους πίθηκους Εισαγγελάτους και ΣΙΑ να μαλακίζονται στα παράθυρα.
woodstockr
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Νοε 2005
- Μηνύματα
- 932
- Κριτικές
- 3
- Like
- 2
- Πόντοι
- 6
Βλαμμένες ιδέες έχουν....νομίζω μια καλύτερη περίπτωση για πολλούς καυγάδες είναι τσατσάδες/τσάτσοι vs μπουρδελοπελάτες
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 19
- Εμφανίσεις
- 4K
- Απαντήσεις
- 11
- Εμφανίσεις
- 1K
- Απαντήσεις
- 695
- Εμφανίσεις
- 89K
- Απαντήσεις
- 137
- Εμφανίσεις
- 32K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 6K
- Εμφανίσεις
- 584K
πως γίνεται στις μετρησεις θεαματικοτητας να είναι τελευταίο;