troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
ναι ρε συ...ηδη αρχισα να σκεφτομαι πως θα μπορουσε να οργανωθει πραγματικα ενα παιχνιδι εδω που με καποιου ειδους δοκιμασιες να ειχαμε "στιβους μαχης" επαθλα και κυριως.....ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Του σκουπιδιάσματος το κάγκελο θα γίνει.
