You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Survivor Ελλάδα 2017
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Duke Nukem
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 49K
- Εμφανίσεις 1M
-
- Ετικέτες
- reality tv survivor
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)
giatioxi
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2016
- Μηνύματα
- 10.004
- Κριτικές
- 1
- Like
- 387
- Πόντοι
- 186
sarantispolatos198231
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Ιουν 2014
- Μηνύματα
- 2.119
- Κριτικές
- 8
- Like
- 605
- Πόντοι
- 96
Ντανο δικο σου!!
johny cunt
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 25 Σεπ 2014
- Μηνύματα
- 736
- Κριτικές
- 15
- Like
- 1.055
- Πόντοι
- 1.236
Ο πετσετας εχει το μυαλο στα αγωνισματα..πως θα χασει με στρατηγικη :S
jumaru
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 3.116
- Κριτικές
- 5
- Like
- 129
- Πόντοι
- 296
τοσο κοροιδια ουτε η λαουρα ρε τυπε τι να πειςΟ πετσετας εχει το μυαλο στα αγωνισματα..πως θα χασει με στρατηγικη :S

Επισκέπτης
Το γαμημένο καριολάκι ο κύπριος δεν βλέπει αγωνιστικό πλεονέκτημα ότι ένας πρέπει να αγωνίζεται απέναντι σε τέσσερις...Που να σπάσεις κανένα πόδι ρε σίχαμα.
dCorso
Μέγας
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 8.432
- Κριτικές
- 33
- Like
- 8.280
- Πόντοι
- 4.966
προβλεπεται να φυγει διακορευμενος ο Ρανταπλαν..εκει που παει να μπλεξει.. Μετα θα γερνει κ' θα ψελνει.. :Sχαιρετω την συναγωνιστη θα τον στραποναρει τελικα τυπε,πως το βλεπεις,θα φυγει παρθενος απο το νησι; :S :S :S
-Ο πετσετας 4000 απ ολα.. ολο υπονοουμενα πεταει .. για τον Βοσκο με τον Χραν Γιουσουφ..
jumaru
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 3.116
- Κριτικές
- 5
- Like
- 129
- Πόντοι
- 296
Στο τέλος θα σκάσει αυτή.. Πως έχει γίνει έτσι ρε πούστη μ, σαν κεφτές με πόδια είναι :S :S :S
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

jumaru
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 3.116
- Κριτικές
- 5
- Like
- 129
- Πόντοι
- 296
τυπε σορρυ που θα το πω αλλα με τον τροπο που κραζεις τον κυπριο θυμιζεις εντονα ποδολαγνοΤο γαμημένο καριολάκι ο κύπριος δεν βλέπει αγωνιστικό πλεονέκτημα ότι ένας πρέπει να αγωνίζεται απέναντι σε τέσσερις...Που να σπάσεις κανένα πόδι ρε σίχαμα.

ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.723
- Like
- 57.526
- Πόντοι
- 12.756
Το γαμημένο καριολάκι ο κύπριος δεν βλέπει αγωνιστικό πλεονέκτημα ότι ένας πρέπει να αγωνίζεται απέναντι σε τέσσερις...Που να σπάσεις κανένα πόδι ρε σίχαμα.

Διαγραμμένο μέλος 165440
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 5.028
- Like
- 203
- Πόντοι
- 66
Τυπε, εκτός από το νήμα για τη τέχνη έγραψα και στο νήμα για τη γλώσσα. Επίσης πιστεύω ότι την αδικείτε την Ευριδίκη είναι καλό παιδί, ομορφη, με ωραίο κώλο και θα ήθελα να βγει πρώτη.
ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 26 Ιαν 2016
- Μηνύματα
- 27.967
- Κριτικές
- 49
- Like
- 26.343
- Πόντοι
- 24.596
τυπε καρπουζι ειναι εποχης τωρα η σε κανα μηνα; :S :S :Sεγώ τυπε μου βραδάκι τώρα καρπουζακι μόνο γιατί εφαγα καλά το μεσημέρι σνίτσελ κοτόπουλο με χωριάτικη και ρυζακι :S :S :S
ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 26 Ιαν 2016
- Μηνύματα
- 27.967
- Κριτικές
- 49
- Like
- 26.343
- Πόντοι
- 24.596
οχι ρε τυπε,ειπα να κατσω να φαω στις διαφημισεις,δεν κρατιοσουν,ε; :S :S :SΣτο τέλος θα σκάσει αυτή.. Πως έχει γίνει έτσι ρε πούστη μ, σαν κεφτές με πόδια είναι :S :S :S
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Διαγραμμένο μέλος 165440
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 5.028
- Like
- 203
- Πόντοι
- 66
Κυκλοφορούν καλά καρπούζια και τώρα μου είπε ένας μανάβης. Ειναι καλη σοδεια. Πήρα ένα και όντως ήταν καλό.τυπε καρπουζι ειναι εποχης τωρα η σε κανα μηνα; :S :S :S
Επισκέπτης
τυπε σορρυ που θα το πω αλλα με τον τροπο που κραζεις τον κυπριο θυμιζεις εντονα ποδολαγνο![]()
Τυπε σορυ που θα το πω αλλα στα αρχιδια μου ο ποδολαγνος...εγω σιχαινομαι το Κυπριο πουστρακι γιατι ειναι ο ορισμος της νυφιτσας ολο ειρωνεια και λογια πισω απο τη πλατη και μπροστα γαργαρα και κωλοτουμπα.
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.723
- Like
- 57.526
- Πόντοι
- 12.756
όχι καλό είναι θέλει ακόμα λίγο για την εποχή του αλλά έχω βρει μια γάτα και παίρνουμε καλά κομάτια. :S :S :S θα βάλω και λίγο κερασακια και πεπονακι να γίνει δουλειά.τυπε καρπουζι ειναι εποχης τωρα η σε κανα μηνα; :S :S :S
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.531
- Like
- 29.457
- Πόντοι
- 5.506
Τυπε, εκτός από το νήμα για τη τέχνη έγραψα και στο νήμα για τη γλώσσα. Επίσης πιστεύω ότι την αδικείτε την Ευριδίκη είναι καλό παιδί, ομορφη, με ωραίο κώλο και θα ήθελα να βγει πρώτη.

jumaru
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 3.116
- Κριτικές
- 5
- Like
- 129
- Πόντοι
- 296
τυπε τα ΄χει χασει με μπερδευειςΤυπε, εκτός από το νήμα για τη τέχνη έγραψα και στο νήμα για τη γλώσσα. Επίσης πιστεύω ότι την αδικείτε την Ευριδίκη είναι καλό παιδί, ομορφη, με ωραίο κώλο και θα ήθελα να βγει πρώτη.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 19
- Εμφανίσεις
- 4K
- Απαντήσεις
- 11
- Εμφανίσεις
- 1K
- Απαντήσεις
- 695
- Εμφανίσεις
- 89K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 6K
- Εμφανίσεις
- 583K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 256
- Εμφανίσεις
- 32K