Νέα

Survivor Ελλάδα 2017

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)

Ποιος θα ειναι ο μεγαλος νικητης;

  • Αγγελοπουλος

    Ψήφοι: 2 66,7%
  • Μαριος Πριαμος

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Παναρας ο μονος που γουσταρουμε!

    Ψήφοι: 1 33,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    3

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596

Επισκέπτης
Ο Γιωργος λεει το αρχιδι και κανει παυση....σιχαμενο μουνοπανο!
 

Jigsaw24

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2013
Μηνύματα
2.417
Like
755
Πόντοι
96
Τανιμανιδη εισαι μεγαλο αρχιδι
τανιμανιδηηηηη εισαι μεγαλο αρχιδιιιιιιιιιιιιιι

Αυτός τι φταίει ρε τύπε, το τσιράκι είναι. Ο Λαχματζούν και ο Αφραγκούζος τα μαγειρεύουν

:S :S :S
 
Εγγρ.
29 Ιουν 2014
Μηνύματα
2.119
Κριτικές
8
Like
605
Πόντοι
96
Αρα θα εχει ακομα μια ατομικη ασυλια την επομενη εβδομαδα για να την κανει και ο Γιωργος....................... Αγγελοπουλος

 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
Αυτός τι φταίει ρε τύπε, το τσιράκι είναι. Ο Λαχματζούν και ο Αφραγκούζος τα μαγειρεύουν

:S :S :S

Ναι αλλα με τον ματσουκα τον εκανε τσακωτο η αλλη και γυρισε αρον αρον πισω

ειναι και αυτος χωμενος
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
ελα κοκακια,x95 απο αεροδρομιο,κατεβαινεις Συνταγμα,το παιρνεις με τα ποδια ως Μαρνης,εισαι στο Β12 kαι σε μια ωριτσα εισαι στον καταυλισμο.θα σε φτιαξουν καλα οι ρομα εκει,μην αγχωνεσαι  :zombie: :zombie: :zombie:
 

Συνημμένα

  • kokakias.jpg
    kokakias.jpg
    5,3 KB · Εμφανίσεις: 18

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.004
Κριτικές
1
Like
384
Πόντοι
186

johny cunt

Σεβαστός
Εγγρ.
25 Σεπ 2014
Μηνύματα
736
Κριτικές
15
Like
1.055
Πόντοι
1.236
Εγγρ.
29 Ιουν 2014
Μηνύματα
2.119
Κριτικές
8
Like
605
Πόντοι
96
ελα κοκακια,x95 απο αεροδρομιο,κατεβαινεις Συνταγμα,το παιρνεις με τα ποδια ως Μαρνης,εισαι στο Β12 kαι σε μια ωριτσα εισαι στον καταυλισμο.θα σε φτιαξουν καλα οι ρομα εκει,μην αγχωνεσαι  :zombie: :zombie: :zombie:

ναι δεν θα του εχει κανει ο Τουρκος μπουφε με τα παντα ολα... μπουφε με κουραμπιεδες θα του εχει, θα εχουν τελειωσει οι κουραμπιεδες και θα εχει μονο ζαχαρη αχνη..
 

johny cunt

Σεβαστός
Εγγρ.
25 Σεπ 2014
Μηνύματα
736
Κριτικές
15
Like
1.055
Πόντοι
1.236
Mην στενοχωιεσαι Γιωργο εχει και τα καλα της η Αθηνα
 

Συνημμένα

  • cocaine-addiction-cocaine-use-cocaine-rehab-south-florida.jpg
    cocaine-addiction-cocaine-use-cocaine-rehab-south-florida.jpg
    27,2 KB · Εμφανίσεις: 40

Επισκέπτης
Αν κρινω απο το αγωνισμα της Κυριακης θελω να πιστευω οτι ολα τα αγωνισματα απο εδω και περα θα ειναι χωρις τρεξιματα...διαφορετικα θα γινει της πουτανας απο το κοσμο!

Στο μεταξυ τι λεει αυτη η πουσταρα στο ΣΚΑΙ οτι ειναι ο Μιστερ Τραβελος;
 

Επισκέπτης
ελα κοκακια,x95 απο αεροδρομιο,κατεβαινεις Συνταγμα,το παιρνεις με τα ποδια ως Μαρνης,εισαι στο Β12 kαι σε μια ωριτσα εισαι στον καταυλισμο.θα σε φτιαξουν καλα οι ρομα εκει,μην αγχωνεσαι  :zombie: :zombie: :zombie:

Τι μαλακας εισαι ρε τυπε!!! :2funny: :2funny: :2funny:
 

Old Devil

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Οκτ 2013
Μηνύματα
8.807
Κριτικές
11
Like
846
Πόντοι
1.026
ρε γιατί τον βγάλατε κοκάκια  ?  :grin:
 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.004
Κριτικές
1
Like
384
Πόντοι
186
Δεν του έχει μείνει ούτε ένα εγκεφαλικό κύτταρο του τα έκαψε όλα η αγγελόσκονη  :idiot: :idiot:  :S :S :S


 

Επισκέπτης
Κοκακιας τυποι αλλα μακραν ο πιο κυριος εκει μεσα...ακομα και στην αποχωρηση ηταν ειλικρινης και αυθορμητος.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom