ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.735
- Like
- 57.577
- Πόντοι
- 12.756
Νεα διαρροη τυποι για το βραδυ...ο Νασος ΠΑΛΙ στα ΤΕΠ του Ευαγγελισμου με κρανιοεγκεφαλικες κακωσεις και τη ταπα του Λορεντσοταπιδη στον πρωκτο. :S :S :S

Νεα διαρροη τυποι για το βραδυ...ο Νασος ΠΑΛΙ στα ΤΕΠ του Ευαγγελισμου με κρανιοεγκεφαλικες κακωσεις και τη ταπα του Λορεντσοταπιδη στον πρωκτο. :S :S :S

εγω βλέπω βαλανε μισθοφλωρο και βασαλο αντι για Μαριο να παιξουν , μήπως ειναι μιλημένοι απο την παραγωγή για να χάσουν σε αγώνα ασυλίας οι Μαχητές![]()
ακου τυπε,εδω κανουμε τον χαβαλε μας,ξερεις που ειναι τα spoiler οποτε τραβα εκει.και κοφτε το ολοι οι εξυπνοι να γραφετε spoilers εδω μεσα,δηθεν δεν ξερετε,και καλα τι;να μας ενημερωσετε;χερια δεν εχουμε;αντε μαλακες. :S :S :SΣήμερα διπλή αποχωρηση και μάλλον φεύγουν Σπαλιαρας και Σάρα.
Κρίμα ήθελα να φύγουν Βαλαβανη Χρανιώτης
θα επαιζε και atm τυπε; :S :S :SOk Τύπε ,συγνώμη
θα κολλαγε η τσαπου του καμια σαλμονελα με ακα ρε τυπεΌχι, ρε τύπε. Άσε τον εμψυχωτή να κάνει τη δουλειά του.![]()
![]()
Ακα, τύπε;![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

σημερα πιανω στασιδι απο νωρις τυπε μην αρχισετε παλι τις συκοφαντιες :S :S :SΤυπε παμε να ξεκινησουμε κουβεντα για υπογες,Μαρινακηδες και τα ξυλικια που τρωει ο Νασος απο Ελλεινιδα..... :S :S :S
Τέλος μικρής ανασκόπησης, την καλησπέρα μου στους τύπους!![]()

Νεα διαρροη τυποι για το βραδυ...ο Νασος ΠΑΛΙ στα ΤΕΠ του Ευαγγελισμου με κρανιοεγκεφαλικες κακωσεις και τη ταπα του Λορεντσοταπιδη στον πρωκτο. :S :S :S

ακου τυπε,εδω κανουμε τον χαβαλε μας,ξερεις που ειναι τα spoiler οποτε τραβα εκει.και κοφτε το ολοι οι εξυπνοι να γραφετε spoilers εδω μεσα,δηθεν δεν ξερετε,και καλα τι;να μας ενημερωσετε;χερια δεν εχουμε;αντε μαλακες. :S :S :S
σημερα πιανω στασιδι απο νωρις τυπε μην αρχισετε παλι τις συκοφαντιες :S :S :S
Τυπε μου και χθες νωρις ειχες πιασει θεση αλλα μετα εφαγες τα Ελλεινιδοκλωτσομπουνιδια σου και ετρεχες στα ΤΕΠ!!! :S
Α και που σαι;Λιμουζινα τελος!!!Δεν θα με κυνηγαει ο Τσακαλωτος εμενα για τα ξεφτυλικια σου! :S :S :S
:S :S :Sτο θεμα ρε τυπε ειναι οτι γινεται επιτηδες,οχι κατα λαθος,που εκει να πεις οκ,με τα γαμιδια :S :S :SΜην ασχολεισαι τυπε μου με θλιβερα ανθρωπακια που η μονη τους ικανοποιηση σε αυτη τη ζωη ειναι να σπανε τα αρχιδια των αλλων μπας και ασχοληθει κανεις μαζι τους...
τυπε κοιταω το ημερησιο δελτιο απεργιων συνεχεια να δω τι δικαιολογια θα βρω παλι.ωρα να αρρωστησω καμια θεια παλιΤυπε μου και χθες νωρις ειχες πιασει θεση αλλα μετα εφαγες τα Ελλεινιδοκλωτσομπουνιδια σου και ετρεχες στα ΤΕΠ!!! :S
Α και που σαι;Λιμουζινα τελος!!!Δεν θα με κυνηγαει ο Τσακαλωτος εμενα για τα ξεφτυλικια σου! :S :S :S

το θεμα ρε τυπε ειναι οτι γινεται επιτηδες,οχι κατα λαθος,που εκει να πεις οκ,με τα γαμιδια :S :S :S