raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.993
- Like
- 26.719
- Πόντοι
- 5.006
ετσι τυπε, ολα ειναι θεμα ιεραρχιας :Ποιος το γαμαει ρε παιδια το Σαυραβαιβορ...οποτε εχει Θρυλο αυτοματα στα αρχιδια μας οτιδηποτε αλλο.
1)θρυλος
2)μενιος
3)γκομενετο - ποτανες
4)σουρβαιβορ

h
δριμυτεροι