Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ο Xανταμπάκης σε ένα πραγματικό Survivor χωρίς ηλίθιους συναισθηματισμούς θα ήταν φαβορί, ικανότατος στα αθλήματα, χρησιμότατος και εργατικός στη συμβίωση, ηγετικός όταν χρειάζεται....αλλά εδώ ψηφίζουν τα αγνά παιδιά που πήγαν κατασκήνωση "για την εμπειρία".....έτσι όπως τα λέει τώρα στην Ελεονόρα μου φαίνεται αθώος ο κλικάρχης
ρε μπας και ήταν καλό παιδί ο χανταμπάκης και ο ντάνος είναι λίγο αμαρτία![]()
![]()
το χανταφιδι μπλέκει τα λόγια του και προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα ....![]()

ο χανταβλακας σε ένα σουρβαιβορ οπου δεν ψηφιζε το κοινο αλλα οι ιδιοι οι παικτες μεταξυ τους θα κερδιζε χαλαρα γιατι είναι υψιστος μουνης και οι μουνηδες όπως συμβαινει παντου κερδιζουν όταν εχουν να κανουν με έναν συγκεκριμενο αριθμο ατομων..αλλα η τηλεθεαση και η παραγωγη του χαλασε τα σχεδια γι αυτό και είναι σαν χυμενη κυλοτα τωρα ο τυπος....Ο Xανταμπάκης σε ένα πραγματικό Survivor χωρίς ηλίθιους συναισθηματισμούς θα ήταν φαβορί, ικανότατος στα αθλήματα, χρησιμότατος και εργατικός στη συμβίωση, ηγετικός όταν χρειάζεται....αλλά εδώ ψηφίζουν τα αγνά παιδιά που πήγαν κατασκήνωση "για την εμπειρία".....
ο χανταβλακας σε ένα σουρβαιβορ οπου δεν ψηφιζε το κοινο αλλα οι ιδιοι οι παικτες μεταξυ τους θα κερδιζε χαλαρα γιατι είναι υψιστος μουνης και οι μουνηδες όπως συμβαινει παντου κερδιζουν όταν εχουν να κανουν με έναν συγκεκριμενο αριθμο ατομων..αλλα η τηλεθεαση και η παραγωγη του χαλασε τα σχεδια γι αυτό και είναι σαν χυμενη κυλοτα τωρα ο τυπος....
Για αυτό λέω για πραγματικό Survivor, όχι την Τούρκικη σαπουνόπερα με τα "καλά παιδιά" που βλέπουμε εδώ...ο χανταβλακας σε ένα σουρβαιβορ οπου δεν ψηφιζε το κοινο αλλα οι ιδιοι οι παικτες μεταξυ τους θα κερδιζε χαλαρα γιατι είναι υψιστος μουνης και οι μουνηδες όπως συμβαινει παντου κερδιζουν όταν εχουν να κανουν με έναν συγκεκριμενο αριθμο ατομων..αλλα η τηλεθεαση και η παραγωγη του χαλασε τα σχεδια γι αυτό και είναι σαν χυμενη κυλοτα τωρα ο τυπος....
Έτσι ακριβώς, τόσα χρόνια έτσι παίζεται το αυθεντικό Survivor!!To αμερικανικο παιχνιδι μπορει να μην επιανε εδω περα
περισσοτερο κοντα ειναι ο κοσμος στην νοοτροπια του τουρκου εδω περα παρα στου αμερικανου
εκει εκτος απο την ψηφοφορια που ειναι μονο μεταξυ των παιχτων(οπως ειχε γινει και εδω στο δικο μας πριν 10 ποσα χρονια ηταν)
τα παιχνιδια ειναι πραγματικα ομαδικα τα περισσοτερα
δεν ειναι οπως εδω που παιζουνε ενας απο καθε ομαδα μεχρι να πανε στα 10
παιζουνε ολοι μαζι ταυτοχρονα μεχρι να ολοκληρωσουνε κατι πριν απο την αλλη ομαδα
χωρις "Στοχους"
Εγώ θα το χαρακτήριζα αμειβόμενο Summer Camp αυτό που βλέπουμε εδώ ;)Eκει ειναι το επαθλο 1 εκατομμυριο ενω εδω ειναι 100 χιλιαδες
οι παιχτες εκει πανε για να κερδισουνε την ευκαιρια της ζωης τους ειναι σαν να εχουνε μπροστα τους ενα δελτιο τζοκερ και στο τελος θα το παρει ενας
οποτε η προσοχη ειναι αρκετα στραμμενη σε ολα αυτα που γινονται στην παραλια με στρατηγικες δολοπλοκιες που κανουνε καθαρα για το επαθλο και τα επεισοδια σε χρονο ειναι 90% παραλια 10% αγωνας
εδω ειναι αρκετα ποιο χαλαροι "ενταξει παμε για την εμπειρια και αν φτασουμε μεχρι τον τελικο οκ"
γιατι και με τα 100 χιλιαρικα(που τα μισα και παραπανω θα τα παρει ο τσακαλωτος) οκ καλα λεφτα αλλα δεν λες οτι παει εδεσες τον γαιδαρο και δεν θα χρειαστει ποτε να ξαναδουλεψεις εσυ και η οικογενεια σου
εδω ειναι 10% παραλια 90% αγωνας
γιατι στην παραλια δεν κανουνε τιποτα ολη μερα ειναι ξαπλωμενοι
5 ωρες χωρις ποστ .συνεχιστε ετσι :- :S :S :S
11 ωρες και 30 λεπτα τυπε....για να γουσταρεις!
:S :S :S:S :S :S