Νέα

Survivor Ελλάδα 2017

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 19 άτομα (0 μέλη και 19 επισκέπτες)

Ποιος θα ειναι ο μεγαλος νικητης;

  • Αγγελοπουλος

    Ψήφοι: 2 66,7%
  • Μαριος Πριαμος

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Παναρας ο μονος που γουσταρουμε!

    Ψήφοι: 1 33,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    3

Επισκέπτης
ελα ρε τυπε.τωρα εφαγα :S :S :S

Για τη χωνεψη τυπε... :S :S :S

URL]]
 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
To γαμησε το προσωπο της η ηλιαδη με τις πλαστικες
ποια  :gay: πλαστικος την κατεστρεψε

:vomit:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345

jumaru

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2017
Μηνύματα
3.116
Κριτικές
5
Like
129
Πόντοι
296
:vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit:
σαβουροαβυζο ερπετο με τον τουτι καραφλοπροστατη σου
 

Επισκέπτης
Τι εγινε τυποι παλι η κουφαλιτσα ο Νασος την εχει κανει; :S :S :S
 

Επισκέπτης
Εγω αδερφε το εβλεπα απο περυσι το εργο που θα παιζεται απο εδω και περα...δυστυχως! :S :S :S

Ας σκουπιδιασουμε τη πατσαβουρα την αβυζη να ξεσπασουμε τη πικρα μας... :s&m_1:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.784
Like
57.735
Πόντοι
12.756
Εγω αδερφε το εβλεπα απο περυσι το εργο που θα παιζεται απο εδω και περα...δυστυχως! :S :S :S

Ας σκουπιδιασουμε τη πατσαβουρα την αβυζη να ξεσπασουμε τη πικρα μας... :s&m_1:
και το πουστοκυπριο μαζι πακετο. :zfuck: :zfuck: :S :S :S
 

Επισκέπτης
Ναι τον καθηγητη της παπαρας...τον ανθρωπο που ολο λεει λεει και ενα σοβαρο πραγμα δεν πρεπει να εχει πει στη ζωη του.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.784
Like
57.735
Πόντοι
12.756
Ναι τον καθηγητη της παπαρας...τον ανθρωπο που ολο λεει λεει και ενα σοβαρο πραγμα δεν πρεπει να εχει πει στη ζωη του.
με το ποδι ερχεται ο νασος απο ευαγγελισμο του ειπα να το πεταξω εγω με το εργαλειο αλλα θα το τραβαγε με το ποδι για να σκεφτει λιγο για την ελληνιδα :S :S :S
 

Screamer

Μέλος
Εγγρ.
14 Φεβ 2009
Μηνύματα
3.827
Κριτικές
6
Like
100
Πόντοι
16
Τυπε ισως φταιει το οτι οι αριστερες κουλτουρες της ΕΡΤ δεν τραβανε  :orchestra:

Γιατι Το Λες Αυτο Τύπε ???  :think:

Προχτες Ειχε Ντοκυμαντερ Πως Γονιμοποιουνται Τα Κουνούπια Στην Κούβα !!! :upsidedown: :television:
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
35.767
Κριτικές
1
Like
47.424
Πόντοι
6.256
Σαράντα λεπτά επανάληψη το σαρβάιβορ?
Μεγαααααλο ξεφτιλίκι.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom