Νέα

Survivor Ελλάδα 2017

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (0 μέλη και 15 επισκέπτες)

Ποιος θα ειναι ο μεγαλος νικητης;

  • Αγγελοπουλος

    Ψήφοι: 2 66,7%
  • Μαριος Πριαμος

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Παναρας ο μονος που γουσταρουμε!

    Ψήφοι: 1 33,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    3

albertontino1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Δεκ 2016
Μηνύματα
788
Κριτικές
8
Like
844
Πόντοι
366
Ακομα πληρωνουν με το 7-0 σερι την μαλακια που κανανε την πρωτη μερα που διωξανε ισως τον ποιο δυνατο παιχτη

αν στελνανε μια απο τις διδυμες και θα φορτωνανε στους αντιπαλους μια αδυναμη παικτρια και θα ειχανε εναν σπιουνο στους αντιπαλους
win win

χαλαρα αν κανανε αυτο θα ειχανε παρει τουλαχιστον 2-3 νικες που κριθηκανε στον ποντο και ισως και μερικες ακομα
φιλε εισαι σατανας αυτο να χωρισουν τοις διδυμες δεν το ειχα σκεφτει,οτι πουτσα τρωναι οι μαχητες ξερουν και τον λογο
 

dreamevil

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2014
Μηνύματα
20
Κριτικές
1
Like
29
Πόντοι
0
Όσο υπάρχει τέτοια τηλεθέαση ο Πανάρας θα είναι μέσα στο παιχνίδι
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.718
Πόντοι
5.006
η πασχαλη παντως είναι η πιο αξιοπρεπης εκει μεσα..ουτε πολλα πολλα και ο,τι μπορει κανει στα αγωνίσματα και τα πηγαινει καλούτσικα..
 
OP
OP
Duke Nukem

Duke Nukem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2015
Μηνύματα
13.368
Like
494
Πόντοι
186
Γιατι ο Πανος λεει συνεχεια οτι οι 35αρηδες και οι σαρανταρηδες ειναι γεροι;
 
OP
OP
Duke Nukem

Duke Nukem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2015
Μηνύματα
13.368
Like
494
Πόντοι
186
Αυτο περιμενουμε ολοι τυπε, τοσα παλτα μαζεμενα, εχουν τον Ντανο να τους ξελασπωνει στα αγωνισματα και να τους ταιζει και νομιζουν οτι εχουν ομαδα.

Μου εκανε εντυπωση οτι κανεις δεν του εχει ζητησει να τον μαθει να ψαρευει. Λες και τα εχουν συμφωνημενα με την παραγωγη οτι θα ειναι ο ψαρας τους.
 

NITRO

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Μαρ 2006
Μηνύματα
5.941
Κριτικές
151
Like
5.912
Πόντοι
37.127
Βαλαβανη και Πασχαλη θα βγαλουνε νυχάκι πολυ συντομα τυπε. :S :S :S
Θα προσπαθησουν να πεταξουν εξω Παπαδοπουλου που ειναι καλη παικτρια -Την Λαουρα δεν την φοβούνται- γιατι ξερουνε οτι αν μεινουνε αυτες στο τελος οι αντρες δυσκολα θα τις ψηφίσουνε γιατι τις χρειάζονται για τα αγωνισματα.

Η Ειρηνη αν την παλεψει με τα νευρα της αποτοξινωσης θα μεινει, αλλιως την βλεπω να αποχωρει λογω ¨στομαχικων διαταραχων´...
Ο Γιαννης ειναι ηδη κομματια απο την ελλειψη και φουλ νευρα αλλα εχει διπλα το φιλαρακι του να τον ανεβαζει ...
Εχει ψωμι παντως ακομα το παιχνιδι αφου η ¨γαστρεντεριτιδα¨ θεριζει τους σελεμπηδες

Ps: μην κοιτατε μονο τηλεοραση, να βλεπετε κιολας
 

omorfoulis

Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2007
Μηνύματα
2.371
Like
14
Πόντοι
16
Η Ειρηνη αν την παλεψει με τα νευρα της αποτοξινωσης θα μεινει, αλλιως την βλεπω να αποχωρει λογω ¨στομαχικων διαταραχων´...
Ο Γιαννης ειναι ηδη κομματια απο την ελλειψη και φουλ νευρα αλλα εχει διπλα το φιλαρακι του να τον ανεβαζει ...
Εχει ψωμι παντως ακομα το παιχνιδι αφου η ¨γαστρεντεριτιδα¨ θεριζει τους σελεμπηδες

:hmm:
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.056
Like
12.113
Πόντοι
2.606
Οι μαχητές δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα. Έχουν περάσει πολύ άσχημα από φαι και τσακωμούς αλλά φαίνεται να μη λυγίζουν. Κάνουν κοιλιά αλλά μόνο καλύτερα μπορούν να πανε, διότι είναι ήδη στον πάτο.

Οι διάσημοι εάν αρχίσουν να χάνουν θα αλληλογαμηθουν στις πουστιες. Ήδη τώρα τρώγονται με τα ρούχα τους. Είναι πολύ εύθραυστη η φαινομενικη ισορροπία τους. Με την παραμικρή ήττα θα διαλυθούν.
Ολα πανε συμφωνα με το σχεδιο του μεγαλου Μανατζερ τυπε  :sunglasses:

16865020_635658776620346_8614929017573455714_n.png
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.718
Πόντοι
5.006
Η Ειρηνη αν την παλεψει με τα νευρα της αποτοξινωσης θα μεινει, αλλιως την βλεπω να αποχωρει λογω ¨στομαχικων διαταραχων´...
Ο Γιαννης ειναι ηδη κομματια απο την ελλειψη και φουλ νευρα αλλα εχει διπλα το φιλαρακι του να τον ανεβαζει ...
Εχει ψωμι παντως ακομα το παιχνιδι αφου η ¨γαστρεντεριτιδα¨ θεριζει τους σελεμπηδες

Ps: μην κοιτατε μονο τηλεοραση, να βλεπετε κιολας
τι εννοεις τυπε? ότι αν το επαθλο είναι αυτό, οι διάσημοι θα κερδισουν 10-0? :think:
 

Συνημμένα

  • 16807444_757908117695297_1554678706800049806_n_0.jpg
    16807444_757908117695297_1554678706800049806_n_0.jpg
    25,5 KB · Εμφανίσεις: 50
OP
OP
Duke Nukem

Duke Nukem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2015
Μηνύματα
13.368
Like
494
Πόντοι
186
Η Ειρηνη αν την παλεψει με τα νευρα της αποτοξινωσης θα μεινει, αλλιως την βλεπω να αποχωρει λογω ¨στομαχικων διαταραχων´...
Ο Γιαννης ειναι ηδη κομματια απο την ελλειψη και φουλ νευρα αλλα εχει διπλα το φιλαρακι του να τον ανεβαζει ...
Εχει ψωμι παντως ακομα το παιχνιδι αφου η ¨γαστρεντεριτιδα¨ θεριζει τους σελεμπηδες

Ps: μην κοιτατε μονο τηλεοραση, να βλεπετε κιολας

Ρεκλα μου φαινεται ο σπαλιαρας, τι νευρα;
 

NITRO

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Μαρ 2006
Μηνύματα
5.941
Κριτικές
151
Like
5.912
Πόντοι
37.127
Ρεκλα μου φαινεται ο σπαλιαρας, τι νευρα;

Σε αλλους η ελλειψη βγαζει νευρα ,σε αλλους ρεκλα ...ο Γιαννης και ο Βασαλος θα βγαλουν και τραυματισμους στην πορεια γιατι τους λειπουν και τα καριολια τους και οι θλασεις περιμενουν...
 

alexcord80

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιαν 2016
Μηνύματα
1.430
Like
25
Πόντοι
16
ανυπομονω να δω ξεκατινιασμα διασημων η φαγωμαρα ξεκινησε σιγα σιγα
 

dopamina

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2014
Μηνύματα
19.867
Like
70
Πόντοι
166
θα το δω κ εγω αποψε στις 9
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom