Νέα

Survivor Ελλάδα 2017

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Ποιος θα ειναι ο μεγαλος νικητης;

  • Αγγελοπουλος

    Ψήφοι: 2 66,7%
  • Μαριος Πριαμος

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Παναρας ο μονος που γουσταρουμε!

    Ψήφοι: 1 33,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    3

cocos30

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Αυγ 2010
Μηνύματα
980
Κριτικές
17
Like
2.348
Πόντοι
3.415
Tον μισθοφορο τωρα τον επιασε ο ανταγωνισμος με τους διασημους, οταν εκανε σαν προβληματικο τους μορφασμους και εγλυφε τον χανταμπακη και τον χρανιολα αντι να στηριξει τον Πανο δε τα σκεφτοταν.

τον εχει διπλωσει η πεινα,γιαυτο!
 

BigJumper

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Ιαν 2010
Μηνύματα
457
Κριτικές
31
Like
841
Πόντοι
5.140
Βάλτε Θέμο έχει Μαριάννα
 

bill noxas

Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2010
Μηνύματα
973
Like
268
Πόντοι
26
Πιο losers από τους "Μαχητές" δεν έχω ξαναδεί, σύναξη ηλιθίων είναι....
 
Εγγρ.
28 Μαΐ 2011
Μηνύματα
10.151
Κριτικές
7
Like
13.962
Πόντοι
3.936
Tον μισθοφορο τωρα τον επιασε ο ανταγωνισμος με τους διασημους, οταν εκανε σαν προβληματικο τους μορφασμους και εγλυφε τον χανταμπακη και τον χρανιολα αντι να στηριξει τον Πανο δε τα σκεφτοταν.

Άμπαλος
 

omorfoulis

Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2007
Μηνύματα
2.371
Like
14
Πόντοι
16
τον εχει διπλωσει η πεινα,γιαυτο!

Αλλο παλι κι αυτο, ειπε σε μια φαση εγω παιζω για τη νικη δε με νοιαζει το χαμπουργκερ, αν νικουσαμε θα το δινα σε εσας. Οταν λεει κατι παρομοια ο Πανος πεφτουμε ολοι να τον φαμε οτι προσποιειται.
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:

 

Συνημμένα

  • 1111.jpg
    1111.jpg
    227,8 KB · Εμφανίσεις: 122
Εγγρ.
20 Μαΐ 2014
Μηνύματα
14.552
Κριτικές
64
Like
5.576
Πόντοι
8.376
μηπως δεν  την γαμησε ο χανταπακης   και τα λεει αυτα η μαριαννα
 

ZeroHedge

Μέλος
Εγγρ.
14 Φεβ 2017
Μηνύματα
764
Like
41
Πόντοι
6
τα βυζια ποτε θα τα βγαλει  :tits2: τωρα που γυρναει το κασερι?
 

cocos30

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Αυγ 2010
Μηνύματα
980
Κριτικές
17
Like
2.348
Πόντοι
3.415
Αλλο παλι κι αυτο, ειπε σε μια φαση εγω παιζω για τη νικη δε με νοιαζει το χαμπουργκερ, αν νικουσαμε θα το δινα σε εσας. Οταν λεει κατι παρομοια ο Πανος πεφτουμε ολοι να τον φαμε οτι προσποιειται.
ας βρει κατι αλλο να πει!
αν επαιζε για την νικη θα ειχε στοχο να κερδισει και οχι να ξεκατινιαζεται,να γλυφει και να κανει εξυπναδες για να φανει!
θεωρω...
 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
Oταν λεγαμε οτι η διδυμη ειναι δυναμη καποια ζωα δεν μας πιστευανε
τωρα θα μας πιστεψουν και αυτα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom