alexcord80
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Ιαν 2016
- Μηνύματα
- 1.430
- Like
- 25
- Πόντοι
- 16
Στη Θεσσαλονικη πρεπει να παιρνονται ολοι μεταξυ τους.
ειπες τιποτα για τη θεσσαλονικη φιλε
Στη Θεσσαλονικη πρεπει να παιρνονται ολοι μεταξυ τους.
παιζει να ειναι λαγος της παραγωγηςΚαλα αυτος σα τον Βαλαση θα τη πατησει, τους παιρνει τις νικες τους ψαρευει και στο τελος θα φαει μια σεντραρα περιποιημενη
λουζερς... στο 8-9 επρεπε να επαιζε ο σφιχτης με το χουτο κι οχι ο λαπας ο μισθοφορος...τεραστιο λαθος να διωξουν τον αγγελο...ο τυπος δε πιανεται
Ας γυρισουν ελλαδα απο τωρα μετα απο τετοια τσαπου
Σαλλλονικιος εισαι τυπε; Εκει πανω πρεπει να ειστε ολοι γνωστοι.ειπες τιποτα για τη θεσσαλονικη φιλε

Καλα αυτος σα τον Βαλαση θα τη πατησει, τους παιρνει τις νικες τους ψαρευει και στο τελος θα φαει μια σεντραρα περιποιημενη
Σαλλλονικιος εισαι τυπε; Εκει πανω πρεπει να ειστε ολοι γνωστοι.![]()
Σιγά ρε τύπε, δεν είναι τόσο τούμπανο. Έχει ωραίο σωματάκι που άνετα γίνεται με συστηματική γυμναστική. Ούτως αλλιώς αυτός ασχολείται με αθλητισμό, γυμναστική κλπ.
Αγγελόπουλος
Πάλι ασυλία η Κινεζία.

Άτυχος ο πανάρας
Θα βγεί τάκο ο αρχηγός :S
Ειναι πιο αθλητικος και απεναντι στον εξισου αθλητικο χουτο ισως ειχε μεγαλυτερη τυχη...κι επειδη στο πρωτο εχασε ισως επαιζε πιο σοβαραΈδωσε μια νίκη ο μισθοφόρος κ ειχε κ πυρετό
Ο κωςτας ο φουσκωτός , εχει αντι για μυαλό , καρύδα
Δεν είδες που ξεχναγε τα μπαλάκια ;