chicharito
Μέγας
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2014
- Μηνύματα
- 3.338
- Κριτικές
- 24
- Like
- 6.835
- Πόντοι
- 3.666
http://d2j00gktbpe2bf.cloudfront.net/albums/images/1a4b879d1b968863ee346ci354407346/scale-1000x1000[/img[/URL]]![]()
[/quote]
Πως την ειπαμε αυτην την μουνιτσα ???
http://d2j00gktbpe2bf.cloudfront.net/albums/images/1a4b879d1b968863ee346ci354407346/scale-1000x1000[/img[/URL]]![]()
[/quote]
Πως την ειπαμε αυτην την μουνιτσα ???
Πως την ειπαμε αυτην την μουνιτσα ???
Θες να ξερεις με ποια θα την παιξεις τυπε:S :S :S
Έτσι, είναι πανέμορφη. Την έχω ερωτευτείΆσχετο αλλά με καβλώνει πολύ αυτή η Ελισάβετ η ψηλή...
Εβλεπα τις ποδάρες της σήμερα μαζί με το κωλαράκι/μπουτακια της γυμναστριας και σκεφτομουν να την κανω για κανα στουντιο αλλα συγκρατηθηκα...

Ρε άντε σχίσε τα σουτιάν σου μωρή κραγμένη,και τον καλύτερο σου φίλο θα πούλαγες για ένα 100ρικο και κάθεσαι κρίνεις αυτούς που θέλουν να τσεπώσουν τις 100 χήνες.Σιγα μην αναλυουμε τους χαρακτηρες ανθρωπων που πηγαν να μιζεριασουν να πεινασουν να ταλαιπωρηθουν, ψωνισμενοι ανθρωποι φαντασμενοι, γιατο χρημα κανουν τα παντα, και καλα οι διασημοι θα εχουν καποιο οφελος, οι αλλοι?
Αυτο το δηθεν παιχνιδι ειναι η απολυτη ταπεινωση για ανθρωπους που θα κανουν τα παντα για κατι..
Η τραγουδιστρια μας? δε φοβαται μηπως αρρωστησει και χαλασει η ανυπαρκτη καριερα της? οτι πιο ασχημο κυκλοφορει,
Ξεφτιλιστειτε

Ας ευχηθουμε ολοι μαζι να μη φυγει συντομα το λαουρακι γιατι ετσι βρωμικο που ειναι ειναι πιο καβλα απ οτι στην Ψαρου
http://d2j00gktbpe2bf.cloudfront.net/albums/images/1a4b879d1b968863ee346ci354407346/scale-1000x1000[/img[/URL]]![]()
[/quote]O πρωτος της πελατης θαμαι μολις βγει στη βιζιτα :D
εγω το λεω allou fun park αδερφε...ολο παιχνιδακια και παπαριες...Το πανε σε πολυ Light reality
μας λειπουνε οι παλιες καλες εποχες μικρουτσικου
τωρα ειναι 80% αγωνισματα 19% γενικα πλανα που καθομαστε ολοι μαζι και τρωμε τριαλα λι τριαλαλο και μονοπλανα που μιλανε οι παιχτες για το χερι τους που ποναει και 1% κοντρες αλλα χαλαρες και αυτες οπως με τον μισφοφλωρο και τον μανατζερ
δειξτε ρε τρομπες λιγο τι γινεται ποιος μιλαει με ποιον τι λενε οταν ειναι δυο μαζι πχ που σιγουρα θα λενε για καποιον αλλον
αυτο ειναι το μικρο σπιτι στο λιβαδι μεχρι τωρα ολοι αγαπημενοι και αδερφομενοι