Νέα

Survivor Ελλάδα 2017

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (0 μέλη και 15 επισκέπτες)

Ποιος θα ειναι ο μεγαλος νικητης;

  • Αγγελοπουλος

    Ψήφοι: 2 66,7%
  • Μαριος Πριαμος

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Παναρας ο μονος που γουσταρουμε!

    Ψήφοι: 1 33,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    3

OlaAkapota

Μέλος
Εγγρ.
3 Φεβ 2017
Μηνύματα
25
Κριτικές
2
Like
30
Πόντοι
0
Ο δημητρακης ο κλασσικος μπουχεσας αχρηστος γιοτας που χτυπαει αναβολη απο την πρωτη μερα στο στρατό...
Μου κάνει εντύπωση πάντως γιατί αν παρακολούθησες και τις προηγούμενες ημέρες στα περισσότερα αθλήματα τα πήγε καλά αν και παχύσαρκος.Για να είμαι ειλικρινής στενοχωρήθηκα λίγο,υπάρχουν τόσοι άλλοι μαλάκες σε αυτήν την ομάδα (μέχρι και τον Κινέζο μαλάκα τον βρίσκω) που θα ήθελα να φύγουν πρώτοι.
Τέσπα μπροστά στις άλλες μαλακίες που έχει η τηλεόραση κάτι είναι και αυτό έστω και στην αρκετά υποδεέστερη του μορφή σε σύγκριση με το Αμερικάνικο.
Αναμένουμε τη συνέχεια.
 

lemourios

Σεβαστός
Εγγρ.
6 Νοε 2016
Μηνύματα
263
Κριτικές
21
Like
1.454
Πόντοι
1.071
ο μισθοφόρος βλακάκος και αγράμματο, λέξη δε μπορεί να πει.
θα γυρίσει με ένα τουπέ βέβαια όταν πάρει πόδι από κει, και θα πουλάει μούρη στα μαγαζιά του  :jerking:
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
ο χουτος συμπαθεστατος ειναι και καλο παλικαρι αν θες να δεις βυζια δες καμια τσοντα
Κι εσυ αν θελεις συμπαθεστατα και καλα παλικαρια με την λογικη αυτη πηγαινε στο κατηχητικο τύπε  :grin:
 

dimchair

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Δεκ 2016
Μηνύματα
804
Like
1.286
Πόντοι
206
:2funny: :2funny: τυπε μηπως είναι εκεινος που ελεγε "ακομα δεν έχω αγριεψει .... απλα σηκωσα τον τονο της φωνής ;; " τοτε με τον μισθοφορο που τσακωνόντουσαν με τον καράφλα. Επειδή λεει ελεγε λογια πισω από την πλατη

Ναι κατι τετοιες μαλακιες ελεγε τοτε.

Δεν μπορω να καταλαβω με τι κριτηρια η παραγωγη παιρνει τετοιους γιοταδες... Σιγουρα θα υπηρχε πολυ καλυτερο υλικο... βεβαια ειδα και τον ολυμπιονικη που εχασε απο το δημητρακη  :2funny: :2funny:
 

alexcord80

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιαν 2016
Μηνύματα
1.430
Like
25
Πόντοι
16
Κι εσυ αν θελεις συμπαθεστατα και καλα παλικαρια με την λογικη αυτη πηγαινε στο κατηχητικο τύπε  :grin:

ειναι ομαδικο το παιχνιδι μη παριστανεις τον μιστερ μαλακα ο χουτος απεδειξε οτι ειναι ομαδικος παιχτης σε αντιθεση με την ξυνομουνα
 

Aribas

Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2013
Μηνύματα
1.165
Like
2
Πόντοι
16
Η Ειρηνούλα η μιλφάρα δυνατό μουνέτο :wanker:
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.186
Κριτικές
165
Like
26.062
Πόντοι
34.168
Ναι κατι τετοιες μαλακιες ελεγε τοτε.

Δεν μπορω να καταλαβω με τι κριτηρια η παραγωγη παιρνει τετοιους γιοταδες... Σιγουρα θα υπηρχε πολυ καλυτερο υλικο... βεβαια ειδα και τον ολυμπιονικη που εχασε απο το δημητρακη  :2funny: :2funny:

με το κριτηριο να γελάει ο κοσμος :2funny: :2funny:
 

dimchair

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Δεκ 2016
Μηνύματα
804
Like
1.286
Πόντοι
206
Μου κάνει εντύπωση πάντως γιατί αν παρακολούθησες και τις προηγούμενες ημέρες στα περισσότερα αθλήματα τα πήγε καλά αν και παχύσαρκος.Για να είμαι ειλικρινής στενοχωρήθηκα λίγο,υπάρχουν τόσοι άλλοι μαλάκες σε αυτήν την ομάδα (μέχρι και τον Κινέζο μαλάκα τον βρίσκω) που θα ήθελα να φύγουν πρώτοι.
Τέσπα μπροστά στις άλλες μαλακίες που έχει η τηλεόραση κάτι είναι και αυτό έστω και στην αρκετά υποδεέστερη του μορφή σε σύγκριση με το Αμερικάνικο.
Αναμένουμε τη συνέχεια.


Πολυ αδυναμος ψυχολογικα ομως. Εχασε ενα σταυρουδακι και το εκανε θεμα σε ολη την ομαδα και ξεκινησε τη γκρινια.

Και εγω ειχα πολλα χρονια να παρακολουθησω κατι στην τηλεοραση. Αυτο το βρισκω οκ σε σχεση με τα υπολοιπα. Δεν σου κρυβω οτι και την Κυριακη θα ηθελα να το δω... βεβαια χασαμε τις βυζαρες αλλα δε βαριεσαι. Οι μαχητες εχουν επίσης καλα κομματια.
 
OP
OP
Duke Nukem

Duke Nukem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2015
Μηνύματα
13.368
Like
494
Πόντοι
186
Σε ριαλιτι μπαινεις για να ξεκατινιαστεις και να κανεις κλικες οχι για να εισαι μια ωραια ατμοσφαιρα με ολους. Ο ανεργος ηταν ασταθης ψυχολογικα και θα εσπαγε αν εμενε περισσοτερο μεσα. Δυστυχως το συνειδητοποιησε και ο ιδιος.
 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
Επρεπε να πηγαινε ο λεφτης στην μεση των δοκιμασιων θα σταματουσε και θα ελεγε οτι ειναι ωρα για το διαλλειμα του
 

μπαρμπαγιαννης

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2016
Μηνύματα
8.206
Κριτικές
14
Like
8.831
Πόντοι
3.346
Επρεπε να πηγαινε ο λεφτης στην μεση των δοκιμασιων θα σταματουσε και θα ελεγε οτι ειναι ωρα για το διαλλειμα του
Χαχα,μπορεί να ξεκινούσε και καμία απεργία
 

BigJumper

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Ιαν 2010
Μηνύματα
457
Κριτικές
31
Like
841
Πόντοι
5.140

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Επρεπε να πηγαινε ο λεφτης στην μεση των δοκιμασιων θα σταματουσε και θα ελεγε οτι ειναι ωρα για το διαλλειμα του
Θα εφτιαχνε και σωματειο για τα δικαιωματα των παικτων τύπε
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
Επρεπε να πηγαινε ο λεφτης στην μεση των δοκιμασιων θα σταματουσε και θα ελεγε οτι ειναι ωρα για το διαλλειμα του

την πεταξες την μαλακια σου αλλα ητανε καλη !!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom