omorfoulis
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 2.371
- Like
- 14
- Πόντοι
- 16
Πολυ κωλο φάρδος ο Πάνος
Του άνοιξε πάλι η κωλαρα
Δε νομιζω να ειναι απλη τυχη τυπε
Πολυ κωλο φάρδος ο Πάνος
Του άνοιξε πάλι η κωλαρα
Το στησανε αριστοτεχνικα καθοτι ξεραν οτι θα παιρνε τους πιο πολλους ψηφους απ τη κλικα του μισθοφορου μαζι με τις γυναικες, οποτε ειπαν εξ αρχης οτι η τελικη επιλογη θα ηταν βασει της αγωνιστηκοτητας κι οχι των πιο πολλων ψηφων, κατι για το οποιο δεν θα μπορουσε κανεις ανοιχτα να τους κατηγορησει....τεραστιος ο πανος και η κλικα του
Εχω περαση μου το λεν κι εξωωραιο αβαταρ φιλε
Και τι άλλο να έκανε στη Σομαλία ως μισθοφόρος ρε σύντροφε ?Οι μονοι πειρατες που εχει δει αυτος ειναι της Καραϊβικης στο σινεμα,οσο για το δευτερο σεναριο που λες αν επαιζε θα ειχε γινει βιντεακι του ISIS ο μισθοφλωρος
ΚρουαζιεραΚαι τι άλλο να έκανε στη Σομαλία ως μισθοφόρος ρε σύντροφε ?
Το στησανε αριστοτεχνικα καθοτι ξεραν οτι θα παιρνε τους πιο πολλους ψηφους απ τη κλικα του μισθοφορου μαζι με τις γυναικες, οποτε ειπαν εξ αρχης οτι η τελικη επιλογη θα ηταν βασει της αγωνιστηκοτητας κι οχι των πιο πολλων ψηφων, κατι για το οποιο δεν θα μπορουσε κανεις ανοιχτα να τους κατηγορησει....τεραστιος ο πανος και η κλικα του

Οι ψηφοι πηγαν 6 για τη ψηλη 5 για τον Πανο
Μαριος,Κινεζος,Πανος,Γουιλι,Κωσταντινος και Ελενη (!!!) ψηφισαν τη ψηλη
μισθοφορος, Ειρηνη μιλφ, Ειρηνη Α, Σαρα και η ψηλη ψηφισαν Πανο
Αν η Ελενη ψηφιζε τον μανατζερ θα ειχε σωθει λογικα
την θελει να μεινει μεσα ωστε οταν φυγει ο μισθοφορος και θα μεινει μονη της να της "τον σφυριξει"Γιατι ομως ο Κωνσταντινος εδωσε την Ελενη και οχι την Ειρηνη γκομενα μισθοφορου;
Γιατι ομως ο Κωνσταντινος εδωσε την Ελενη και οχι την Ειρηνη γκομενα μισθοφορου;
Ρε μαλάκες, αυτός ο μάνατζερ ράγκμπυ είναι τόσο άχρηστος που απορώ πως δεν έχει διοριστεί στο Δημόσιο.![]()
Mεγαλο κομπλεξ απο τανιμανιδη που ειπε στον παναρα "Εισαι μανατζερ ραγκμπι οπως λες"