Νέα

Survivor Ελλάδα 2017

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποιος θα ειναι ο μεγαλος νικητης;

  • Αγγελοπουλος

    Ψήφοι: 2 66,7%
  • Μαριος Πριαμος

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Παναρας ο μονος που γουσταρουμε!

    Ψήφοι: 1 33,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    3

omorfoulis

Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2007
Μηνύματα
2.371
Like
14
Πόντοι
16
ή εναλλακτικα ειναι ρεαλιστης και χτυπαει τον αδυναμο κρικο της κλικας.

Τον εχω για πιο αγαθο-ρομαντικο τυπο. Μετα τον πρωτο καυγα και αφου και καλα τα βρηκαν και εγιναν ομαδα, πιστεψε σε αυτο και ηταν ενωτικος. Στο συμβουλιο οταν τον σεντραρε ο αλλος φανηκε σα να επεσε απο τα συννεφα.
 

pitas00

Μέλος
Εγγρ.
29 Μαρ 2009
Μηνύματα
501
Like
49
Πόντοι
6
Μάγκες οι σκατοκυπριοι παρακολουθουν/ψηφίζουν survivor?
 

dCorso

Μέγας
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
8.430
Κριτικές
33
Like
8.274
Πόντοι
4.966
Αυτο το τηλεπαιχνιδι αφου λεγεται survivor, λογικα θα επρεπε να επιβραβευεται
ο πιο ανθεκτικος παικτης,σε αντιξοες συνθηκες διαβιωσης. Σιγουρα οxι o πιο
ρουφιανος κ κλικαδορος της παρεας. Η' ο πιο γιοτας. Απο την αλλη ειναι αδικια
καποιος δυνατος παικτης,να βγαινει στην σεντρα. Λογω δολοπλοκιων,κ αντιπαραθεσεων,
στο βωμο της τηλεθεασης. Ας λεγοταν καλυτερα ''Ξεκατινα-ivor, η' Ρουφιανα-ivor
ισως να του ταιριαζε καλυτερα.. :sunglasses:
 
Εγγρ.
25 Σεπ 2009
Μηνύματα
2.105
Κριτικές
6
Like
815
Πόντοι
96
Το σκουπιδι ο πανοσ , εχει κανει τσιρακι του, τον κινεζο κ του κατευθυνει την σκεψη. Σιγουρα αυτοι θα παρουν τον πουλο σιγουρα , αλλα ο πανοσ δε χανεται , θα τον προσλαβουνε σιγουρα σε καποια μεσημεριανη εκπομπη με πανελιστριες κ αδερφεσ .
 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
Σταματηστε να βγαζετε κομπλεξ για τον μεγιστο

image.jpg


:rockon: :rockon:
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
εγω σας λεω οτι πριν τελειωσει το παιχνιδι θα ξεσπασει σκανδαλο οτι πιασανε τον καραφλα πισω απο κανενα κοκοφοινικα καβαλα με κανεναν αραπακο απο αυτους που φερνουν χοροπηδωντας τα φαγια επαθλα
 

retimpan

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουν 2014
Μηνύματα
51
Like
1
Πόντοι
0
Αν ο Πάνος κινούσε τα νήματα, δε θα είχε απομονωθεί από όλους.
Πιόνι έιναι στα χέρια του Κινέζου ή του Κύπριου.
Ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιος είναι ο αρχηγός...
Αλλά το ωραίο θα είναι ο Πάνος να μείνει όταν ενωθούν οι δυο ομάδες.
Αν και άκουσα πως τον ψάχνουν οι New York Giants για συμβόλαιο...
 

Gunnar

Μέλος
Εγγρ.
27 Φεβ 2013
Μηνύματα
6.328
Κριτικές
26
Like
80
Πόντοι
76
Πιστεύετε ότι ο Κινέζος είναι πονηρός και έχει στρατηγική ?
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
Πιστεύετε ότι ο Κινέζος είναι πονηρός και έχει στρατηγική ?
εγω ναι, πιστευω οτι και ο κινεζος ειναι μεγαλη πουτανα
αλλα ειναι σιγανο ποταμακι, δεν ειναι καρακατιναρα σαν το κοκονι το μανατζερ
 
OP
OP
Duke Nukem

Duke Nukem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2015
Μηνύματα
13.368
Like
494
Πόντοι
186
Τον εχω για πιο αγαθο-ρομαντικο τυπο. Μετα τον πρωτο καυγα και αφου και καλα τα βρηκαν και εγιναν ομαδα, πιστεψε σε αυτο και ηταν ενωτικος. Στο συμβουλιο οταν τον σεντραρε ο αλλος φανηκε σα να επεσε απο τα συννεφα.

Για πυργιωτη μιλαμε.
 

adreasfairways

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2017
Μηνύματα
2.438
Κριτικές
2
Like
1.301
Πόντοι
216
Ο κινεζος ειναι μεγαλη σουπια μαζι με τον καραφλα...
 
OP
OP
Duke Nukem

Duke Nukem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2015
Μηνύματα
13.368
Like
494
Πόντοι
186
Παιδια υπηρχε στο σαρβαιβορ 2ελλας εναντιον τουρκιας γλιτσας παιχτης που λουφαρε στια αγγαρειες και τετοια....
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
Μπηκε 102 κιλα και εφυγε 70  :zombie: :zombie: :zombie:


Η Δουκισσα για τα πανηγύρια παλι με τις ερωτήσεις της.
Πρεπει να ειναι πιο ηλιθια και απο την Σπυροπουλου. :S :S :S
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom