Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ναι το νιαμου ήρθε στο τέλος και έφερε κάτι καμμένα μπιφτέκια και Λουκάνιμα μαύρο σαν το καρβουνοσε αφησε νηστικο ο λουστρος ο χελ χτες αδερφε?θα μας κοπεί η όρεξη αδελφέ στο τέλος με αυτά που ακούμε.αρχισαμε παλι της ανοησιες...ουτε σημερα δεν θα υπαρξει κανα σοβαρο σχολιο![]()
![]()
![]()

Kαλως τον,νου σου ο τρουμπ εχει νευρα γιατι εμαθε οτι ο γκαραζιερης βατεψε την πουτσαφσενκο με την ασημουνα πισω απο κατι κοκοφοινικεςμουνακια καλησπερα.
σας πτυω....ΣΑΣ ΓΑΜΑΕΙ Η ΚΑΤΙΑ!!!!!!!!!!!!!Kαλως τον,νου σου ο τρουμπ εχει νευρα γιατι εμαθε οτι ο γκαραζιερης βατεψε την πουτσαφσενκο με την ασημουνα πισω απο κατι κοκοφοινικεςμουνακια καλησπερα.![]()
![]()
![]()
![]()
εγαμιωμαστον χθες σημερα θα πιρφορισουμε εδω.Ρε εγαμιωσαστε παλιονιαμου!!!
Έλα Μάν Κοσμίδη πότε θα πάμε;να τα πάρουμε στο χεριεγαμιωμαστον χθες σημερα θα πιρφορισουμε εδω.Ρε εγαμιωσαστε παλιονιαμου!!!![]()
Καλησπέρα τύποι!! Ξεβράζει φάλαινες στον Άγιο Δομίνικο
https://[URL unfurl="true"]www.youweekly.gr/photos/w_800px/articles/202101/f18b02_afroditi_gymni.jpg?0.3362515051783028[/img[/URL]] [/quote]
χαχαχαχα, χωρίς φαγητό, θα τρώει απο ένα παίχτη κάθε μέρα για να έρθει στα ίσια της.
εσυ με τις ποσοτητες που ζητας μονο με κλικ εγουει σου δινουν.Έλα Μάν Κοσμίδη πότε θα πάμε;να τα πάρουμε στο χεριεγαμιωμαστον χθες σημερα θα πιρφορισουμε εδω.Ρε εγαμιωσαστε παλιονιαμου!!!![]()
![]()
εσυ με τις ποσοτητες που ζητας μονο με κλικ εγουει σου δινουν.Έλα Μάν Κοσμίδη πότε θα πάμε;να τα πάρουμε στο χεριεγαμιωμαστον χθες σημερα θα πιρφορισουμε εδω.Ρε εγαμιωσαστε παλιονιαμου!!!![]()
![]()
![]()

Καλησπέρα τύποι!! Ξεβράζει φάλαινες στον Άγιο Δομίνικο
https://[URL unfurl="true"]www.youweekly.gr/photos/w_800px/articles/202101/f18b02_afroditi_gymni.jpg?0.3362515051783028[/img[/URL]] [/quote]
χαχαχαχα, χωρίς φαγητό, θα τρώει απο ένα παίχτη κάθε μέρα για να έρθει στα ίσια της. [/quote]
Τι ειναι αυτο τυπε;Η Φαλαινα που ξεβραστηκε στη Ζεα;:confused::confused::confused:
Αυτο το μπλουζακι καπως πρεπει να βραχει....κατα λαθος βεβαια....ΒΥΖΑΡΕΣ ΤΑΡΑΜΠΑΝΚΟ![]()