Νέα

Survivor 4

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιά θέλετε να πάρει πούλο;

  • Τον παίρνει το σαιτ

    Ψήφοι: 47 52,8%
  • Σαλιγκαρουδη

    Ψήφοι: 23 25,8%
  • Κωλογρια

    Ψήφοι: 14 15,7%
  • Καπταιν Ρουφο

    Ψήφοι: 5 5,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    89

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.102
Like
33.870
Πόντοι
6.256
Δεν τους φτάνει το έπαθλο θέλουν και μεροκάματο...;


Αν ήταν όλοι μαχητές και τους έριχναν στην ζούγκλα στα θηρία χωρίς τροφή όπως ήταν το κανονικό concept (η μπαρόβια είχε λέει δυο χρόνια να έρθει περίοδος) πάλι θα έκανε τηλεθέαση....


Αυτός ο τούρκος χαραμίζει λεφτά τζάμπα
ποια ειναι η μπαροβια ρε τυπε;
Παιζει να λεει την Παολα την μαυρομαλλα απο το πρωτο σαβραβαιβορ οχι αυτα του σκουαι :confused: :confused: :confused:
 

ririkonav

Ανώτατος
Εγγρ.
2 Απρ 2007
Μηνύματα
6.140
Κριτικές
49
Like
7.103
Πόντοι
11.445
1)Πιθανόν ελέω Αλαφούζου,να προσέγγισαν και να συμφώνησαν με βετεράνο παίκτη του τριφυλλοφόρου για νέο entrance(με κάθε επιφύλαξη)
2)Η Σαλαγκούδη πληρώνεται(έτσι βγήκε στην φόρα) την εβδομάδα με 6.500 ‎€(!) για να παίζει,σιγά μην κάτσει να ξεσκιστεί να κερδίσει,ποιος άλλος θα το έκανε...
3)Φήμες λένε πως απόψε πως η ομάδα της κουτσής Μαρίας κερδίζει την ασυλία :confused::P

6500 αρχιδια περνει η σαλαγκουδη. μην ακουτε μαλακιες. ολοι ειναι διασημοι ανεργοι του κωλου. απο αναγκη πηγανε γιατι πριονοκορδελα τους πηγαινει η πεινα.
200-300 ευρω την ημερα ειναι η αποζιμιωση των διασημων του κωλου εκει μεσα επι των ημερων που θα μεινουν συνολο στο παιχνιδι. χοντρα χοντρα 6000-8000 ευρω το μηνα μειον τους φορους περιπου στα 5000-6000 καθαρα το μηνα. τετοια λεφτα απο τους διασημους εκει δεν τα ειδανε ουτε στις καλες εποχες. μην τον εχετε για μαλακα τον τουρκο ξερει οτι στην ελλαδα υπαρχει πεινα διασημοτητας. ουδεμια σχεση εχει αλεπουζος με το παιχνιδι τηλεοπτικο χρονο πουλαει, του καηκανε τα αρχιδια ποιος θα μπει και ποιος θα φυγει δεν ασχολητε καν. οσο για βετερανους παικτες ποδοσφαιρου εξυπνη μαγκια του τουρκου θα κολησουν να τον βλεπουν και οπαδομαλακες των ομαδων και αν στελνουν και κανενα sms να βγαλουν το οπαδικο ψωνιο τους μια χαρα θα κονομαμε και απο εκει. ετσι και αλλιως ψωνια-πουτανες-αδερφες τους εχουμε.

Το ποιο αστειο ειναι που λεγανε οτι η Εγγλεζου εχει παντρευτει ματσο και δεν κανει βιζιτες αφου δεν εχει αναγκη και τελικα ειναι γραμματεας σε ιατρειο :grin::grin:
 

Dr Lecter

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2007
Μηνύματα
2.485
Κριτικές
37
Like
2.884
Πόντοι
7.195
Παντως με τις αποχωρησεις των διασημων σε καλο τους βγαινει καθως φευγουν οι αδυναμοι παικτες..Οπότε υπολογιζω οτι μετα απο 8 σερι αποχωρησεις διασημων οι 2 ομαδες θα ειναι ισαξιες..
 

arcans86

Μέλος
Εγγρ.
28 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.082
Like
470
Πόντοι
36
1)Πιθανόν ελέω Αλαφούζου,να προσέγγισαν και να συμφώνησαν με βετεράνο παίκτη του τριφυλλοφόρου για νέο entrance(με κάθε επιφύλαξη)
2)Η Σαλαγκούδη πληρώνεται(έτσι βγήκε στην φόρα) την εβδομάδα με 6.500 ‎€(!) για να παίζει,σιγά μην κάτσει να ξεσκιστεί να κερδίσει,ποιος άλλος θα το έκανε...
3)Φήμες λένε πως απόψε πως η ομάδα της κουτσής Μαρίας κερδίζει την ασυλία :confused::P

6500 αρχιδια περνει η σαλαγκουδη. μην ακουτε μαλακιες. ολοι ειναι διασημοι ανεργοι του κωλου. απο αναγκη πηγανε γιατι πριονοκορδελα τους πηγαινει η πεινα.
200-300 ευρω την ημερα ειναι η αποζιμιωση των διασημων του κωλου εκει μεσα επι των ημερων που θα μεινουν συνολο στο παιχνιδι. χοντρα χοντρα 6000-8000 ευρω το μηνα μειον τους φορους περιπου στα 5000-6000 καθαρα το μηνα. τετοια λεφτα απο τους διασημους εκει δεν τα ειδανε ουτε στις καλες εποχες. μην τον εχετε για μαλακα τον τουρκο ξερει οτι στην ελλαδα υπαρχει πεινα διασημοτητας. ουδεμια σχεση εχει αλεπουζος με το παιχνιδι τηλεοπτικο χρονο πουλαει, του καηκανε τα αρχιδια ποιος θα μπει και ποιος θα φυγει δεν ασχολητε καν. οσο για βετερανους παικτες ποδοσφαιρου εξυπνη μαγκια του τουρκου θα κολησουν να τον βλεπουν και οπαδομαλακες των ομαδων και αν στελνουν και κανενα sms να βγαλουν το οπαδικο ψωνιο τους μια χαρα θα κονομαμε και απο εκει. ετσι και αλλιως ψωνια-πουτανες-αδερφες τους εχουμε.

Το ποιο αστειο ειναι που λεγανε οτι η Εγγλεζου εχει παντρευτει ματσο και δεν κανει βιζιτες αφου δεν εχει αναγκη και τελικα ειναι γραμματεας σε ιατρειο :grin::grin:
μια χαρα κανει τυπε. ειμαι σιγουρος οτι ο αντρας τις την πηγαινει στα ραντεβου και περιμενει και απο κατω να τελειωσει.
 

pnewman

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2012
Μηνύματα
7.260
Like
12.532
Πόντοι
3.556
1)Πιθανόν ελέω Αλαφούζου,να προσέγγισαν και να συμφώνησαν με βετεράνο παίκτη του τριφυλλοφόρου για νέο entrance(με κάθε επιφύλαξη)
2)Η Σαλαγκούδη πληρώνεται(έτσι βγήκε στην φόρα) την εβδομάδα με 6.500 ‎€(!) για να παίζει,σιγά μην κάτσει να ξεσκιστεί να κερδίσει,ποιος άλλος θα το έκανε...
3)Φήμες λένε πως απόψε πως η ομάδα της κουτσής Μαρίας κερδίζει την ασυλία :confused::P

6500 αρχιδια περνει η σαλαγκουδη. μην ακουτε μαλακιες. ολοι ειναι διασημοι ανεργοι του κωλου. απο αναγκη πηγανε γιατι πριονοκορδελα τους πηγαινει η πεινα.
200-300 ευρω την ημερα ειναι η αποζιμιωση των διασημων του κωλου εκει μεσα επι των ημερων που θα μεινουν συνολο στο παιχνιδι. χοντρα χοντρα 6000-8000 ευρω το μηνα μειον τους φορους περιπου στα 5000-6000 καθαρα το μηνα. τετοια λεφτα απο τους διασημους εκει δεν τα ειδανε ουτε στις καλες εποχες. μην τον εχετε για μαλακα τον τουρκο ξερει οτι στην ελλαδα υπαρχει πεινα διασημοτητας. ουδεμια σχεση εχει αλεπουζος με το παιχνιδι τηλεοπτικο χρονο πουλαει, του καηκανε τα αρχιδια ποιος θα μπει και ποιος θα φυγει δεν ασχολητε καν. οσο για βετερανους παικτες ποδοσφαιρου εξυπνη μαγκια του τουρκου θα κολησουν να τον βλεπουν και οπαδομαλακες των ομαδων και αν στελνουν και κανενα sms να βγαλουν το οπαδικο ψωνιο τους μια χαρα θα κονομαμε και απο εκει. ετσι και αλλιως ψωνια-πουτανες-αδερφες τους εχουμε.

Το ποιο αστειο ειναι που λεγανε οτι η Εγγλεζου εχει παντρευτει ματσο και δεν κανει βιζιτες αφου δεν εχει αναγκη και τελικα ειναι γραμματεας σε ιατρειο :grin::grin:

:new_shocked: δεν είναι αθλήτρια (της πούτσας) ορεινού περπατήματος η μετριότατη κατα τ άλλα βίζιτα ?
 
  • Like
Αντιδράσεις: geoMan

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
αρα πρεπει να γνωρισουμε οπωσδηποτε τον ανδρα της!!!!!!
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.325
Like
3.092
Πόντοι
606
καλησπερα :) παιδια ολα τα μουνια που ειναι τωρα στο σαρβαιβορ μπορει καποιος να τα ανεβασει εδω?
 

ΧΧΧ-Man

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Οκτ 2008
Μηνύματα
2.358
Κριτικές
48
Like
5.406
Πόντοι
7.195
Χαχα, λέει ο Λιανός για την Μαριπόζα και το ατσούμπαλο σκαρφάλωμα στα σκαλοπάτια ενός εμποδίου: "Βλέπουμε την Μαριπόζα να προσκυνάει το σκαλοπάτι!" !! Χαχαχαχαχα :cheesy: :cheesy: :P
Ο Λιανος λεει 'τρελες' ατακες... ολες για πολυ γελιο....:D: ο τυπος εχει χαρισμα...!!!
 

msakis

Μέγας
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
7.782
Κριτικές
20
Like
12.690
Πόντοι
4.546
Να ρωτήσω κατι, οταν οι παραγωγοί επέλεξε τους παιχτες δεν τους έβαλε να περάσουν κάποιο τεστ αντοχής να δουν σε τι φυσική κατάσταση βρίσκονται;; π.χ. να τρέξουν 100μ. μέσα σε ένα λογικο χρόνο. Έτσι γουρούνι στο σακί τους έστειλε στο παιχνίδι;;

Εάν τους περνούσαν από τέστ κοπώσεως, αντοχής κτλ. ΔΕΝ θα μπορούσαν να γυρίσουν το παιχνίδι τύπε μου...
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.102
Like
33.870
Πόντοι
6.256
καλησπερα :) παιδια ολα τα μουνια που ειναι τωρα στο σαρβαιβορ μπορει καποιος να τα ανεβασει εδω?

τυπε μηπως θες και να σου την παιξουμε για να μην κουραζεσαι?:confused:
Στειλε 2-3 βιντεακια Τακη στο παιδι γιατι περναει δυσκολες ωρες,αυτα με τον κονδυλωματο και την γκαραζιερισα με τον γρυλο :confused: :confused: :confused:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
αρχισαμε παλι της ανοησιες...ουτε σημερα δεν θα υπαρξει κανα σοβαρο σχολιο :confused::confused::confused:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.701
Πόντοι
12.756
καλησπερα :) παιδια ολα τα μουνια που ειναι τωρα στο σαρβαιβορ μπορει καποιος να τα ανεβασει εδω?

τυπε μηπως θες και να σου την παιξουμε για να μην κουραζεσαι?:confused:
ήσυχα ρε Τάκη ο Χρηστάρας είναι αδελφός δικός μας..:P
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.701
Πόντοι
12.756
καλησπερα :) παιδια ολα τα μουνια που ειναι τωρα στο σαρβαιβορ μπορει καποιος να τα ανεβασει εδω?

τυπε μηπως θες και να σου την παιξουμε για να μην κουραζεσαι?:confused:
Στειλε 2-3 βιντεακια Τακη στο παιδι γιατι περναει δυσκολες ωρες,αυτα με τον κονδυλωματο και την γκαραζιερισα με τον γρυλο :confused: :confused: :confused:
εσύ ενταξει με το κυλικείο με τους καφέδες και τα παξιμαδακια :confused::confused::confused:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
αρχισαμε παλι της ανοησιες...ουτε σημερα δεν θα υπαρξει κανα σοβαρο σχολιο :confused::confused::confused:

Το 2008, η Lehman Brothers αντιμετώπισε μια άνευ προηγουμένου απώλεια λόγω της συνεχιζόμενης κρίσης των ενυπόθηκων στεγαστικών δανείων που προέκυψε από την κατοχή μεγάλων θέσεων και άλλων δόσεων υποθηκών χαμηλότερης ονομαστικής αξίας κατά την τιτλοποίηση των υποκείμενων υποθηκών.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.701
Πόντοι
12.756
αρχισαμε παλι της ανοησιες...ουτε σημερα δεν θα υπαρξει κανα σοβαρο σχολιο :confused::confused::confused:
θα μας κοπεί η όρεξη αδελφέ στο τέλος με αυτά που ακούμε.:confused:
σε αφησε νηστικο ο λουστρος ο χελ χτες αδερφε?
ναι το νιαμου ήρθε στο τέλος και έφερε κάτι καμμένα μπιφτέκια και Λουκάνικα μαύρα σαν τα καρβουνο:confused::confused::confused:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
αρχισαμε παλι της ανοησιες...ουτε σημερα δεν θα υπαρξει κανα σοβαρο σχολιο :confused::confused::confused:
θα μας κοπεί η όρεξη αδελφέ στο τέλος με αυτά που ακούμε.:confused:
σε αφησε νηστικο ο λουστρος ο χελ χτες αδερφε?
ναι το νιαμου ήρθε στο τέλος και έφερε κάτι καμμένα μπιφτέκια και Λουκάνιμα μαύρο σαν το καρβουνο:confused::confused::confused:
 

Συνημμένα

  • sokraths.gif
    sokraths.gif
    2,7 MB · Εμφανίσεις: 34

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom