Νέα

Survivor 4

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιά θέλετε να πάρει πούλο;

  • Τον παίρνει το σαιτ

    Ψήφοι: 47 52,8%
  • Σαλιγκαρουδη

    Ψήφοι: 23 25,8%
  • Κωλογρια

    Ψήφοι: 14 15,7%
  • Καπταιν Ρουφο

    Ψήφοι: 5 5,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    89

μορφονιος

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2013
Μηνύματα
11.041
Κριτικές
2
Like
13.459
Πόντοι
3.656
Περιμένουμε ολυμπιονίκη χειμωνετο που φορτώνει καριολικια να τσακίσει τα μαχιμια..
:confused::confused::confused:
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.102
Like
33.868
Πόντοι
6.256
Έχουν πίστη στην ομάδα τους οι διάσημοι...:confused::confused::confused:
Λεει ο παπαρουνας αμα κερδισει τωρα,θα παρω το επομενο και πεταγεται ο Καλτιδαρος και λεει κι εγω το το αλλο :confused: :confused: :confused:

Να ξες, ο Καλτσίδαρος θα πάρει το σουρβιβορ χωρίς να έχει κάνει ούτε μια νίκη!:crazy:
Το αξιζει,ο βιγκαν λεει ποσα πολλα εχει να προσφερει προσπαθωντας να κερδισει την ευνοια τους για να μην τον ψηφισουν :confused: :confused: :confused:
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.102
Like
2.479
Πόντοι
506
Ρε τύποι επειδή εχω χάσει επεισόδια αυτή η κοντοκουρεμένη ψηλή από τους μαχητές είναι λεσβία, τρανς, η κρος ???
ΓΙατι εισαι ρατσιστης τυπε?Δεν μπορει να ειναι και τα 3 μαζι? :confused: :confused: :confused:

πάντως σε κάποια φάση της είχε πει η μαριπόζα ντροπή σου είσαι και μάνα:think:

 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
:confused::confused::confused:
 

Συνημμένα

  • images.jpg
    images.jpg
    117,9 KB · Εμφανίσεις: 42

FIDEL Sk

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
1.556
Κριτικές
70
Like
8.842
Πόντοι
18.026
Ρε σεις τι μαλάκας είναι ο ζαχαροπλάστης??
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.102
Like
33.868
Πόντοι
6.256
Ρε τύποι επειδή εχω χάσει επεισόδια αυτή η κοντοκουρεμένη ψηλή από τους μαχητές είναι λεσβία, τρανς, η κρος ???
ΓΙατι εισαι ρατσιστης τυπε?Δεν μπορει να ειναι και τα 3 μαζι? :confused: :confused: :confused:

πάντως σε κάποια φάση της είχε πει η μαριπόζα ντροπή σου είσαι και μάνα:think:

Kαι την εβαλε στην θεση της ο γκαραζιερης :alivedick:
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.102
Like
33.868
Πόντοι
6.256
Σουργελα στους μαχητες το παιζουν ανετοι και σχολιαζουν πως η βουβαλομουρα κερδισε το ουκρανικο ατι.Προχθες κοντεψαν να ξεμαλλιαστουν χωρις λογο και ενω δεν ειχαν χασει στις 3 προηγουμενες δοκιμασιες.Στην επομενη ηττα θα δουμε καλο μαδομουνι :confused: :confused: :confused:
 

Σνουκερ

Μέλος
Εγγρ.
6 Οκτ 2017
Μηνύματα
1.721
Like
4
Πόντοι
16
δωστε ρε λευκη επιταγη στον πετρο κωστοπουλο να ερθει στους διασημους και να τα γαμισει ολα τα μαχημια
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
Σουργελα στους μαχητες το παιζουν ανετοι και σχολιαζουν πως η βουβαλομουρα κερδισε το ουκρανικο ατι.Προχθες κοντεψαν να ξεμαλλιαστουν χωρις λογο και ενω δεν ειχαν χασει στις 3 προηγουμενες δοκιμασιες.Στην επομενη ηττα θα δουμε καλο μαδομουνι :confused: :confused: :confused:

Τυπε τωρα ειναι πολυ ανετοι γιατι θα εχουνε Ασημινα για τακο. 10 ψηφους θα παρει :confused::confused::confused:
 

μορφονιος

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2013
Μηνύματα
11.041
Κριτικές
2
Like
13.459
Πόντοι
3.656
Σουργελα στους μαχητες το παιζουν ανετοι και σχολιαζουν πως η βουβαλομουρα κερδισε το ουκρανικο ατι.Προχθες κοντεψαν να ξεμαλλιαστουν χωρις λογο και ενω δεν ειχαν χασει στις 3 προηγουμενες δοκιμασιες.Στην επομενη ηττα θα δουμε καλο μαδομουνι :confused: :confused: :confused:
Τύπε βασκαναν το ουκρανικό άτι από την ζήλια τους..
:confused::confused::confused:
 

FIDEL Sk

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
1.556
Κριτικές
70
Like
8.842
Πόντοι
18.026
2 εβδομάδες είναι μέσα και ο Παππάς έκοψε ήδη αλυσίδα
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.102
Like
33.868
Πόντοι
6.256
Σουργελα στους μαχητες το παιζουν ανετοι και σχολιαζουν πως η βουβαλομουρα κερδισε το ουκρανικο ατι.Προχθες κοντεψαν να ξεμαλλιαστουν χωρις λογο και ενω δεν ειχαν χασει στις 3 προηγουμενες δοκιμασιες.Στην επομενη ηττα θα δουμε καλο μαδομουνι :confused: :confused: :confused:

Τυπε τωρα ειναι πολυ ανετοι γιατι θα εχουνε Ασημινα για τακο. 10 ψηφους θα παρει :confused::confused::confused:
Nαι τα νουμερα,μην δουμε κανενα λοκω της προκοπης :angry: :confused: :confused: :confused:
 

buba

Μέλος
Εγγρ.
26 Δεκ 2017
Μηνύματα
331
Like
223
Πόντοι
21
Ρε σεις τι μαλάκας είναι ο ζαχαροπλάστης??

Βλακακος ολκης. πετάει εξυπνάδες του τύπου ....συγχωρέστε μας διασημοι αλλά θα κάνουμε το παν να σας νικάμε κάθε φορά. Για πολλές σφαλιαρες
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
Σουργελα στους μαχητες το παιζουν ανετοι και σχολιαζουν πως η βουβαλομουρα κερδισε το ουκρανικο ατι.Προχθες κοντεψαν να ξεμαλλιαστουν χωρις λογο και ενω δεν ειχαν χασει στις 3 προηγουμενες δοκιμασιες.Στην επομενη ηττα θα δουμε καλο μαδομουνι :confused: :confused: :confused:

Τυπε τωρα ειναι πολυ ανετοι γιατι θα εχουνε Ασημινα για τακο. 10 ψηφους θα παρει :confused::confused::confused:
Nαι τα νουμερα,μην δουμε κανενα λοκω της προκοπης :angry: :confused: :confused: :confused:

Τυπε η πουστρα ο Ασημακοπουλος δεν μπορει να χωνεψει οτι μπηκε παικτρια που εχει καλυτερο κωλο απο αυτον.:confused::confused::confused:
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.102
Like
33.868
Πόντοι
6.256
Σουργελα στους μαχητες το παιζουν ανετοι και σχολιαζουν πως η βουβαλομουρα κερδισε το ουκρανικο ατι.Προχθες κοντεψαν να ξεμαλλιαστουν χωρις λογο και ενω δεν ειχαν χασει στις 3 προηγουμενες δοκιμασιες.Στην επομενη ηττα θα δουμε καλο μαδομουνι :confused: :confused: :confused:

Τυπε τωρα ειναι πολυ ανετοι γιατι θα εχουνε Ασημινα για τακο. 10 ψηφους θα παρει :confused::confused::confused:
Nαι τα νουμερα,μην δουμε κανενα λοκω της προκοπης :angry: :confused: :confused: :confused:

Τυπε η πουστρα ο Ασημακοπουλος δεν μπορει να χωνεψει οτι μπηκε παικτρια που εχει καλυτερο κωλο απο αυτον.:confused::confused::confused:
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

μορφονιος

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2013
Μηνύματα
11.041
Κριτικές
2
Like
13.459
Πόντοι
3.656
Ρε σεις τι μαλάκας είναι ο ζαχαροπλάστης??

Βλακακος ολκης. πετάει εξυπνάδες του τύπου ....συγχωρέστε μας διασημοι αλλά θα κάνουμε το παν να σας νικάμε κάθε φορά. Για πολλές σφαλιαρες
Προσπαθεί να βγάλει το άχτι του, από το τρολαρισμα που έφαγε από τους ανθυποδίασημους μαζί με τον Βλάχο στο πες το αλλιώς..

 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.085
Κριτικές
36
Like
45.665
Πόντοι
21.395
Η γυναικα μου μετα τις Μελισσες βλεπει Σαρβαιβορ. Αν αυτος δεν ειναι λογος διαζυγιου, τοτε ποιος ειναι;:confused:
 

Potistiss

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2016
Μηνύματα
1.817
Κριτικές
6
Like
2.146
Πόντοι
496
O μόνος λόγος να το βλέπεις είναι το ουκρανεζικο ρωγιδι,θα δούμε αν το μιλφ Ασημίνα θα δώσει λόγους κ ςυτο
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.061
Πόντοι
3.556
Συγνώμη και παλι τύποι ενας Ασημακοπουλος από τους μαχητές είναι κουνιστος ????
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom