celebre
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 24.100
- Like
- 33.868
- Πόντοι
- 6.256
Eχω εναν γνωστο τα κανει πολυ καλα,χαιρεσαι να τα τρωςΚολυβά συσκευασμένα θα κάνουμε;Δεν ξερωCelebre του άλλου τελικά να του κάνουμε τρισάγιο οριστικό;![]()
,ασε που απαγορευονται και τα τρισαγια(γλιτωνουμε και το 10ρικο του τραγου ευτυχως)
![]()
![]()
![]()
![]()
Τουλαχιστον ας τον τιμησουμε καταλληλα τον ντοντι
![]()
![]()
![]()
![]()

,ασε που απαγορευονται και τα τρισαγια(γλιτωνουμε και το 10ρικο του τραγου ευτυχως) 
