troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.755
- Πόντοι
- 5.506
![]()
Είσαι αδερφός ρε, μακάρι να τα πάρει όλα το Μαράκι σου![]()
![]()
![]()

εισαι ψυχουλα
![]()
Είσαι αδερφός ρε, μακάρι να τα πάρει όλα το Μαράκι σου![]()
![]()
![]()

η αληθεια ειναι οτι την ψιλοτσιμπουκωνε ο αιμιλιος αλλα μεταξυ μας θα πληγωθει ο γιατιοχιςΕίναι αδύνατον να μην του λείψουν οι κρυφοπίπες στους υπνόσακους ρε μαν :S
Είναι αδύνατον να μην του λείψουν οι κρυφοπίπες στους υπνόσακους ρε μαν :S
η αληθεια ειναι οτι την ψιλοτσιμπουκωνε ο αιμιλιος αλλα μεταξυ μας θα πληγωθει ο γιατιοχις
Τυπε με πμ τα ειπαμε...πως τα ειδες? :S :S :SΕίστε σκληροί καριόληδες κ οι δυό σας ρε :S :S :S
Τυπε με πμ τα ειπαμε...πως τα ειδες? :S :S :S
η αληθεια ειναι οτι την ψιλοτσιμπουκωνε ο αιμιλιος αλλα μεταξυ μας θα πληγωθει ο γιατιοχις
:S :S :S :SΗ αίγλη του Αιμίλιου της ήταν αφροδισιακή μάλλον τύπε :S
![]()
μιλα καλυτερα......Τι έκανε το πουτανάκι σου ρε![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
μιλα καλυτερα......
μπαι δε γουει καυλωνω με το ρομποτ σημερα....κορμαρα ειναι
οχι ρε στο δικο μας αυτο το θηριο...δεν θυμαμαι πως την λενεΚαυλώνεις με τον Πηγή ρε :S :S :S
οχι ρε στο δικο μας αυτο το θηριο...δεν θυμαμαι πως την λενε
α γεια σουΤην Αποστολία λες το Κρητικό ρομπότ
ρε τυπε.... :S :S :S :SΑυτήν λέω Τάλως
ρε τυπε.... :S :S :S :S