Νέα

Survival Etv

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nickpie2008
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 186K
  • Ετικέτες
    reality tv
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποια η σκέψη σας για το νεο reality?

  • Θα εχει 3.000.000 τηλεθεατές σαν το StarAcademy

    Ψήφοι: 55 23,2%
  • Τι μκας ειναι αυτος ο Μενιος

    Ψήφοι: 58 24,5%
  • Αντιγραφη φουλ θελουμε το original

    Ψήφοι: 41 17,3%
  • Θα μας πρηξουν τ αρχιδ** με τα reality

    Ψήφοι: 83 35,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    237

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
παντως στην αρχη (0:17) που πηγε από πανω του η πωλιναρα και περασε τα ποδια της πανω από το κεφαλι του μπερδεση, τσουξαν τα ματια του τυπου από την μποχα που του ηρθε..πρεπει να ηταν συνδυασμος ποδαρίλας με μουνιλα...


Χοντρό τύπε, γι αυτό κλείνει τη μύτη του;
 
OP
OP
nickpie2008

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Πότε θα αρχίσει το μυστιοκό νησί ρε Μενιε :cum:
 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.004
Κριτικές
1
Like
384
Πόντοι
186
παντως στην αρχη (0:17) που πηγε από πανω του η πωλιναρα και περασε τα ποδια της πανω από το κεφαλι του μπερδεση, τσουξαν τα ματια του τυπου από την μποχα που του ηρθε..πρεπει να ηταν συνδυασμος ποδαρίλας με μουνιλα...

Τι να πει κ το εβελινάκι όταν της πέταξε τη φανέλα του ο βρωμιάρης που ήθελε κ στριπτίζ  :vomit: :S :S :S
 
OP
OP
nickpie2008

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Πάντως έχω μια διαίσθηση πως και σε άλλα  πράγματα έχει δεξιοτητες
 

Επισκέπτης
Τι να πει κ το εβελινάκι όταν της πέταξε τη φανέλα του ο βρωμιάρης που ήθελε κ στριπτίζ  :vomit: :S :S :S

Εδω της ειχε πεταξει τονους φλοκια πανω της ρε τυπε....στη φανελα θα μασησει; :S :S :S

Υ.Γ
Το DVD το ειδες;Θα εχει διαγωνισμα μετα.... :S :S :S
 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.004
Κριτικές
1
Like
384
Πόντοι
186
Εδω της ειχε πεταξει τονους φλοκια πανω της ρε τυπε....στη φανελα θα μασησει; :S :S :S

Υ.Γ
Το DVD το ειδες;Θα εχει διαγωνισμα μετα.... :S :S :S

Το είδα τύπε κ προσπαθώ να το ξεχάσω  :undecided: :S :S :S
 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.004
Κριτικές
1
Like
384
Πόντοι
186
Εμεις στην απ' έξω τα μουνιά  :tickedoff: :S :S :S

ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 25,2%

ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ 22,5%

NOMADS 22,1%

ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑΛΕΝΤΟ 22,1%
 

Obi-Wan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2007
Μηνύματα
9.490
Κριτικές
3
Like
3.645
Πόντοι
786

Αυτό το ότι δεν μας σκοτώνει μας κάνει πιο δυνατούς του Νίτσε (2:48) το έχουν κάνει καραμέλα στα ριάλιτι όλες οι Κατινίτσε. Με αυτό και την άλλη την μαλακία επιτρέπεται να πέσεις επιβάλλεται να σηκωθείς μας τα κάναν ΖΕΠΕΛΙΝ.
 
OP
OP
nickpie2008

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Αυτό το ότι δεν μας σκοτώνει μας κάνει πιο δυνατούς του Νίτσε (2:48) το έχουν κάνει καραμέλα στα ριάλιτι όλες οι Κατινίτσε. Με αυτό και την άλλη την μαλακία επιτρέπεται να πέσεις επιβάλλεται να σηκωθείς μας τα κάναν ΖΕΠΕΛΙΝ.
Τυπε αν θέλεις κάτι πάρα πολύ το σύμπαν θα συνομωτησει να γίνει γκαραντι
 

Reznov

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
20.124
Like
26.376
Πόντοι
6.256
καλη η πωλινα μεχρι το λαιμο
το εχει και το τσιφτετελι
στη φατσα ειναι πολυ ντομπερμαν για τα γουστα μου
:(
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.711
Πόντοι
5.006
καλη η πωλινα μεχρι το λαιμο
το εχει και το τσιφτετελι
στη φατσα ειναι πολυ ντομπερμαν για τα γουστα μου
:(
και που να την δεις πριν το ρεκτιφιέ τυπε...ουτε για κιμα δεν εκανε... :S :S :S
 

Επισκέπτης
Αυτό το ότι δεν μας σκοτώνει μας κάνει πιο δυνατούς του Νίτσε (2:48) το έχουν κάνει καραμέλα στα ριάλιτι όλες οι Κατινίτσε. Με αυτό και την άλλη την μαλακία επιτρέπεται να πέσεις επιβάλλεται να σηκωθείς μας τα κάναν ΖΕΠΕΛΙΝ.

Τα ειδαν στο Facebook ολες αυτες οι ψωλιτσες και τα εχουν αποστηθισει για να μην τις λενε ανεγκεφαλες ψωλοαρπαχτρες... :jerking:
 

stealthgas

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουν 2014
Μηνύματα
1.484
Κριτικές
3
Like
500
Πόντοι
36
Τυπε αν θέλεις κάτι πάρα πολύ το σύμπαν θα συνομωτησει να γίνει γκαραντι

Εαν κατι δεν θες, να το πάθεις, θα συνομωτισει  το σύμπαν για να σου συμβεί
(Νόμος του Μέρφι).... Το ακουσα σε πάνελ ,απο ζητιάνες , της ψωλης
 

Ettore

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2017
Μηνύματα
16.185
Like
57.749
[size=50pt]Κατάρα στο ΕΣΡ....[/size]

Πρόστιμο 100.000 ευρώ επέβαλε το ΕΣΡ για τη μετάδοση ψευδούς είδησης και προσβολής προσωπικότητας στο κανάλι Epsilon εξαιτίας είδησης που μεταδόθηκε στην εκπομπή του Μένιου Φουρθιώτη.

Πιο συγκεκριμένα, η Ανεξάρτητη Αρχή επέβαλε πρόστιμο 100.000 ευρώ στον τηλεοπτικό σταθμό για τη μετάδοση ψευδούς είδησης περί σύλληψης του προέδρου της εταιρείας μετρήσεων Nielsen στην εκπομπή "Αποκαλυπτικά" του Μένιου Φουρθιώτη.

Η εταιρεία είχε προσφύγει στο ΕΣΡ το οποίο σήμερα αποφάσισε την επιβολή προστίμου.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα typologies η Ραδιοτηλεοπτική Αρχή επέβαλε επιπλέον πρόστιμο ύψους 135.000 ευρώ στο Epsilon για τη μετάδοση των παιχνιδιών «τηλεκουϊζ» και ηθική κύρωση μετάδοσης σχετικού μηνύματος επί 10 μέρες κατά την ώρα προβολής τους (16.30-18.00).

 

Obi-Wan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2007
Μηνύματα
9.490
Κριτικές
3
Like
3.645
Πόντοι
786
Εαν κατι δεν θες, να το πάθεις, θα συνομωτισει  το σύμπαν για να σου συμβεί
(Νόμος του Μέρφι).... Το ακουσα σε πάνελ ,απο ζητιάνες , της ψωλης

Τραυματικά περιστατικά απόρριψης λόγω αναπάντεχης μερέντας :S
 

Obi-Wan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2007
Μηνύματα
9.490
Κριτικές
3
Like
3.645
Πόντοι
786
[size=50pt]Κατάρα στο ΕΣΡ....[/size]

Πρόστιμο 100.000 ευρώ... επιπλέον πρόστιμο ύψους 135.000 ευρώ στο Epsilon

Θα τρώγανε που θα τρώγανε πιστολιά οι παίχτες, τώρα είναι που θα βάλουν και από την τσέπη τους.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom